Qua naam misschien wel, maar als je voor jezelf kiest dan ga je naar een club die wel bij je past. Zo zijn niet veel spelers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als Rennes
Nu niet gelukkigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef OverRated het volgende:
Begin van het seizoen werden we helemaal weggespeeld.
Oh okee. 1 letter veranderen. Ik zei het op zn Engels, dat is wel eenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat CVM meer gebruikt wordt voor die positie
Hij heeft Raiola, die regelt wel wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als Rennes
Gelukkig zijn er zat mensen, zo niet de meerderheid, die wel lekker van voetballen geniet. Of van andere dingen natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig maar tegelijkertijd schaam ik me een beetje voor personen in deze samenleving.
ik kende een normale Feyenoorder. Afgelopen jaar overleden aan kanker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.
dequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh okee. 1 letter veranderen. Ik zei het op zn Engels, dat is wel eenwaard ja. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Sorry man. Excuses. Kusjekroel.
O sorry, dan is alleen de kusjekroel op je van toepassing.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O sorry, dan is alleen de kusjekroel op je van toepassing.
Die kreeg Toivonen tenslotte ook bij Rennesquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft Raiola, die regelt wel wat.
Sorry, maar met zoveel idioten op 1 hoop vervormt het toch een beetje het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er zat mensen, zo niet de meerderheid, die wel lekker van voetballen geniet. Of van andere dingen natuurlijkFocus je daar op.
Daarom zat Lazic er ook denk ik, hij moest er toch heen. Hij regelt alles, knap wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg Toivonen tenslotte ook bij Rennes
Zal ik eens met een cliche gooien: de slechten verpesten het altijd voor de goeden plus dat de 'slechten' altijd meer opvallen dan die 'goeden'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar met zoveel idioten op 1 hoop vervormt het toch een beetje het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter.
Bij marokkanen zijn er meer slechte dan goede.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik eens met een cliche gooien: de slechten verpesten het altijd voor de goeden plus dat de 'slechten' altijd meer opvallen dan die 'goeden'.
Goed voorbeeld want volgens mij is dat dus ook niet zo... Maar ik heb geen cijfers bij de hand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij marokkanen zijn er meer slechte dan goede.
In A'dam west iig wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed voorbeeld want volgens mij is dat dus ook niet zo... Maar ik heb geen cijfers bij de hand.
Off topic maar ik wil er nog wel op reagerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog maar 3 marokkanen gezien die normaal deden, en ik heb er heel wat gezien.
Ben niet zo van de spelletjestermen. Daar heeft men bij Ajax mooiere benamingen voor.quote:
quote:Sigthórsson verlaat Ajax niet voor QPR
Kolbeinn Sigthórsson zit niet te wachten op Queens Park Rangers. De IJslander werd donderdagmorgen in verband gebracht met de Engelse eerstedivisionist, maar zijn broer en agent laat aan Ajax Showtime weten dat de spits Ajax niet zal verlaten.
Andri Sigthórsson benadrukt vanuit IJsland dat de Ajacied geen trek heeft in de Championship. 'Kolbeinn zal Ajax niet verlaten voor een club uit de eerste divisie in Engeland. Hij is gefocust en zal hard werken om bij Ajax zoveel mogelijk goals te maken.' Op de vraag of QPR een telefoontje achterwege kan laten, reageert broer Sigthórsson lachend: 'Iedereen mag mij bellen, maar Sigthórsson blijft waar hij is.
De spits gaf kortgeleden al aan dat hij bij Ajax wil slagen. Door blessureleed kwam hij in drie seizoenen slechts tot 46 wedstrijden, waarin hij 21 goals maakte. Pas als een echt grote naam zich meldt, die ook voor Ajax interessant is, kan er eventueel gepraat worden. 'Dan moet het echt een 'big team' zijn, dat ook wat te bieden heeft voor de club. Voor een lagere divisie doet Kolbeinn het niet', sluit zijn agent af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |