SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1517-40.php
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.![]()
En toen hadden ze een keer gewonnen tegen ons en wat gingen die kakkies toen uit hun plaatquote:Met vlaar die de microfoon pakte en "het legioen" toesprak
![]()
![]()
Wat mij betreft neemt het PBC dat hele volk eens goed onder handen. Wat een steekjes moeten daar niet los zitten..quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.![]()
Die ga ik vanavond even met mijn bord op schoot nalezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Niet alleen de netwerksites. Ik kan jammer genoeg steeds meer Feyenoorders niet meer serieus nemen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef GGMM het volgende:
Die netwerksite's zijn dan ook dieptriest.![]()
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen de netwerksites. Ik kan jammer genoeg steeds meer Feyenoorders niet meer serieus nemen..![]()
Dat weet ik, sowieso.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.
Het begint gewoon steeds meer trieste vormen aan te nemen, eerst wilden we nog dat supporters van beide ploegen aanwezig waren, maar nu is het maar beter dat ze niet meer aanwezig zijn, denk ik..![]()
Daley Blind is op dit moment toch wel het hart van Ajax![]()
Die man is altijd overal als ie op CDM start en die assist getuigen ook van pure klasse. Heb er van genoten.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
CDM
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.quote:Zonde. We begonnen goed, maar na wat simpele wisselingen van 020 raakten de boys in de war. Wel mooi om te zien dat er vooruitgang in zit. Begin van het seizoen werden we helemaal weggespeeld.
0-1 was mooi. Lekker vloekend juichen in de aRENa.
In plaats van jeeeeh.
Was het GOOOOOOOOOOODVER DOMME JONGENS HET IS TOCH NIET TE GELOVEN.
Het deed me denken aan de jaren dat je een meisje lag te knallen in de kamer naast haar ouders. Klaarkomen zonder herrie maken.
Ik denk dat ik zo in GTST kanquote:HR Kuiper schreef:
alweer zes van die graftakken bij mij langs geweest op t werk om van mij te horen dat die kutclub eigenlijk wel verdiend gewonnen heeft van ons :feyenoord is er geen spuitbus tegen dat volk
jozsef Kiprich. schreef:
Gewoon op de muil slaan kutvolk.![]()
![]()
Hier, een hele complottheorie over de krantquote:die blind is minder gezegend qua talent dan clasie, en inderdaad gaf hij een aantal keer een foute pass. maar niet elke paas kan namelijk altijd aankomen. maar toch is blind elke wedstrijd 1 van de betere bij ajax omdat hij een meer dan goede mentaliteit heeft, en nog een beetje redelijk kan voetballen ook.
maar goed, ajax heeft als huisblad de telegraaf, kritisch zijn indien nodig, dat dan ook goed aankaarten, maar ook de club en spelers weer ophemelen als daar de tijd rijp voor is, dat is de telegraaf. en wij? het AD? rotterdamse krant die alleen maar bezig is feyenoord in de ontwikkeling tegen te houden door propaganda machines op volle toeren te laten draaien om feyenoord tegen te werken in de publieke opinie. helaas moet feyenoord het doen zonder een echt inhoudelijk kritische krant op voetbalgebied die ook echt de pijnpuntne aanpakt omdat er daar journalisten zitten die totaal van voetbal geen kaas gegeten hebben. en kunnen we ook al niet dwepen met een krant die feyenoord op andere manieren wil helpen. het is een krant die op het lijf is geschreven van de ANS'jes en billy's op dit forum....hoe zout had je het gehad willen hebben
![]()
![]()
quote:Klopt. Maar tegen dit tuig helpt zelfs een rondleiding in Daniel den Hoed niet. Structureel worden wij benadeeld door die club. En structureel hangen er kwetsende spandoeken in dat stadion zonder dat de eigen directie daar tegen optreedt. Diep en diep triest.![]()
![]()
Dat moet je snel afleren, laat gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig maar tegelijkertijd schaam ik me een beetje voor personen in deze samenleving.![]()
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:48:37Kolbeinn Sigthórsson vertrekt sowieso niet naar QPR. Dat vertelt zijn agent mij zojuist. Straks meer op http://t.co/Ou3kx7Pj7f reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:40:33Boban Lazic heeft de stage bij Stade Rennes afgeblazen. Speelstijl past niet bij hem. Hier meer: http://t.co/R6VdEhPKe6 #Ajax reageer retweet
![]()
God het is ook elke keer weer triester dan je van te voren denkt met die gasten he?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
bummerquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:48:37Kolbeinn Sigthórsson vertrekt sowieso niet naar QPR. Dat vertelt zijn agent mij zojuist. Straks meer op http://t.co/Ou3kx7Pj7f reageer retweet
twitter:BvdPloegg twitterde op donderdag 23-01-2014 om 15:40:33Boban Lazic heeft de stage bij Stade Rennes afgeblazen. Speelstijl past niet bij hem. Hier meer: http://t.co/R6VdEhPKe6 #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als Rennesquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Qua naam misschien wel, maar als je voor jezelf kiest dan ga je naar een club die wel bij je past. Zo zijn niet veel spelers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als RennesWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Nu niet gelukkigquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef OverRated het volgende:
Begin van het seizoen werden we helemaal weggespeeld.Ze hebben 20 minuten meegedaan.
![]()
Oh okee. 1 letter veranderen. Ik zei het op zn Engels, dat is wel eenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat CVM meer gebruikt wordt voor die positiewaard ja. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Sorry man. Excuses. Kusjekroel.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Hij heeft Raiola, die regelt wel wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Boban Lazic in zijn handjes mag klappen met een club als Rennes![]()
Gelukkig zijn er zat mensen, zo niet de meerderheid, die wel lekker van voetballen geniet. Of van andere dingen natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geweldig maar tegelijkertijd schaam ik me een beetje voor personen in deze samenleving.Focus je daar op.
![]()
ik kende een normale Feyenoorder. Afgelopen jaar overleden aan kanker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Och, er zitten best wel normale tussen maar die blijven meestal op dagen zoals deze ook hier weg. Wat wel verstandig is.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
dequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Oh okee. 1 letter veranderen. Ik zei het op zn Engels, dat is wel eenwaard ja. Ik zal er rekening mee houden in het vervolg. Sorry man. Excuses. Kusjekroel.
was niet van mij
![]()
![]()
O sorry, dan is alleen de kusjekroel op je van toepassing.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O sorry, dan is alleen de kusjekroel op je van toepassing.![]()
![]()
Die kreeg Toivonen tenslotte ook bij Rennesquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft Raiola, die regelt wel wat.![]()
![]()
Sorry, maar met zoveel idioten op 1 hoop vervormt het toch een beetje het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er zat mensen, zo niet de meerderheid, die wel lekker van voetballen geniet. Of van andere dingen natuurlijkFocus je daar op.
![]()
Daarom zat Lazic er ook denk ik, hij moest er toch heen. Hij regelt alles, knap wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kreeg Toivonen tenslotte ook bij Rennes
Van der Wiel naar PSG ook zo gegaan. Had de contacten al door de transfer van Ibrahimovic.![]()
Zal ik eens met een cliche gooien: de slechten verpesten het altijd voor de goeden plus dat de 'slechten' altijd meer opvallen dan die 'goeden'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry, maar met zoveel idioten op 1 hoop vervormt het toch een beetje het beeld van de gemiddelde Feyenoordsupporter.![]()
Bij marokkanen zijn er meer slechte dan goede.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik eens met een cliche gooien: de slechten verpesten het altijd voor de goeden plus dat de 'slechten' altijd meer opvallen dan die 'goeden'.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Goed voorbeeld want volgens mij is dat dus ook niet zo... Maar ik heb geen cijfers bij de hand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij marokkanen zijn er meer slechte dan goede.![]()
In A'dam west iig wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Goed voorbeeld want volgens mij is dat dus ook niet zo... Maar ik heb geen cijfers bij de hand.AFCA
Iets heel anders. Mijn laatste x in de arena was ergens in oktober geloof ik, Utrecht-thuis. Nu was ik er zondag en gisteren...en ik had gewoon bereikSinds wanneer is dat gelukt?
Normaal moest je altijd afspreken van ik ben zo en zo laat op dat punt omdat bellen/appen geen enkele zin heeft in en rondom de Arena. Nu kreeg ik nog gewoon whatsappjes de hele avond door.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Ik heb nog maar 3 marokkanen gezien die normaal deden, en ik heb er heel wat gezien.AFCA
Off topic maar ik wil er nog wel op reagerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb nog maar 3 marokkanen gezien die normaal deden, en ik heb er heel wat gezien.Ligt zeker aan de wijk dat wil ik toegeven.
![]()
Ben niet zo van de spelletjestermen. Daar heeft men bij Ajax mooiere benamingen voor.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Sigthórsson verlaat Ajax niet voor QPR
Kolbeinn Sigthórsson zit niet te wachten op Queens Park Rangers. De IJslander werd donderdagmorgen in verband gebracht met de Engelse eerstedivisionist, maar zijn broer en agent laat aan Ajax Showtime weten dat de spits Ajax niet zal verlaten.
Andri Sigthórsson benadrukt vanuit IJsland dat de Ajacied geen trek heeft in de Championship. 'Kolbeinn zal Ajax niet verlaten voor een club uit de eerste divisie in Engeland. Hij is gefocust en zal hard werken om bij Ajax zoveel mogelijk goals te maken.' Op de vraag of QPR een telefoontje achterwege kan laten, reageert broer Sigthórsson lachend: 'Iedereen mag mij bellen, maar Sigthórsson blijft waar hij is.
De spits gaf kortgeleden al aan dat hij bij Ajax wil slagen. Door blessureleed kwam hij in drie seizoenen slechts tot 46 wedstrijden, waarin hij 21 goals maakte. Pas als een echt grote naam zich meldt, die ook voor Ajax interessant is, kan er eventueel gepraat worden. 'Dan moet het echt een 'big team' zijn, dat ook wat te bieden heeft voor de club. Voor een lagere divisie doet Kolbeinn het niet', sluit zijn agent af.![]()
Siggy doe nou gewoon, geweldige ervaring veel geld wat wil je nog meer.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 16:06:57 ]![]()
http://www.at5.nl/artikel(...)k-bereik-in-de-arenaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef kalinhos het volgende:
Iets heel anders. Mijn laatste x in de arena was ergens in oktober geloof ik, Utrecht-thuis. Nu was ik er zondag en gisteren...en ik had gewoon bereikSinds wanneer is dat gelukt?
Normaal moest je altijd afspreken van ik ben zo en zo laat op dat punt omdat bellen/appen geen enkele zin heeft in en rondom de Arena. Nu kreeg ik nog gewoon whatsappjes de hele avond door.![]()
Of je pakt wat je pakken kanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Qua naam misschien wel, maar als je voor jezelf kiest dan ga je naar een club die wel bij je past. Zo zijn niet veel spelers.![]()
Hij heeft hier nog een contract tot 2015, alle tijd...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of je pakt wat je pakken kan![]()
Het was ook wel een intens treurig spandoek. Mensen die zoiets verzinnen en ook nog daadwerkelijk ten uitvoer brengen mogen wmb een nekschot krijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Genieten dit. Ze praten daar over mensen in elkaar meppen, maken elkaar uit voor neus, vinden JHK heel normaal want dat is 'algemeen' maar heel de wereld is te klein omdat er in de Arena 1 spandoek hing.
Zelfs Geer en Goor zijn nog smaakvoller
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Het ís ook een intens treurig doek. Maar die verontwaardiging is eigenlijk net zo treurig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Het was ook wel een intens treurig spandoek. Mensen die zoiets verzinnen en ook nog daadwerkelijk ten uitvoer brengen mogen wmb een nekschot krijgen.
Zelfs Geer en Goor zijn nog smaakvoller'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Las op Ajax Netwerk dat het waarschijnlijk om een reanimatie ging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gaande was op de lange zijde met al die ambulancebroeders?![]()
quote:Het was een reanimatie, ik zat er vlak boven. De meneer ging tegen de vlakte. Een mede-supporter heeft mond-op-mond toegepast en hartmassage. Toen de persoon werd afgevoerd leek hij bij kennis. Wat mij wel heeft verbaasd is dat na alarmering er eerst een steward komt kijken, die loopt naar boven om met 4 collega's terug te komen. Daarna gaat er weer iemand naar boven en pas na enige minuten kwam er een Medical Support team naar beneden. Die even later zelf weer naar boven gingen om een brancard te halen. Waarom was dat brancard al niet gehaald door die stewards? En waarom duurt het zolang voor er medische assistentie aanwezig is? Dit allemaal aanschouwend - en tussendoor viel ook nog de 1-1 - kun je beter in de ArenA geen hartaanval krijgen. Hulde overigens voor de supporter die gelijk heeft ingegrepen!!
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum13/1983-22.php![]()
Ik neem de moeite niet eens om het te lezen. Hopelijk zijn er wst pedagogisch verantwoorde corrigerende tikken uitgedeeldquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het ís ook een intens treurig doek. Maar die verontwaardiging is eigenlijk net zo treurig.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
In de zomer is Siggy niet weg te denken uit de basis.
Dat gezeik over hem toch altijd, er is gewoon niets beters wat betaalbaar is en naar Ajax wil komen. Het lijkt wel alsof we nooit geluk hebben met spelers zoals Guidetti en zulk soort B-spelers
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Man onwel geworden geloof ik, jaar of 40-50. Toevallig ging ik 2 minuten later naar de wc en kwamen de ambulance mensen de gang over met hem op de brancard. Hij was wel bij kennis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gaande was op de lange zijde met al die ambulancebroeders?
Weet iemand wat er op Noord 2 gebeurde halverwege e 1e helft? Ik zat er onder en zag ineens iedereen een bepaalde kant op kijkenHet is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
En voor mensen die voor de Jong opteren als spits. Vorig seizoen hadden we niet 'genoeg stootkracht' met hem voorin. En schreeuwden we om goalbein. Nu vice versa, get real.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Schreeuwen om Sigthorsson? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
En voor mensen die voor de Jong opteren als spits. Vorig seizoen hadden we niet 'genoeg stootkracht' met hem voorin. En schreeuwden we om goalbein. Nu vice versa, get real.![]()
Toen de Jong niet genoeg kansen afmaakte enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Schreeuwen om Sigthorsson? Waar heb je het over?Charlie: How's it going in there?
Hoor dit voor het eerst.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Toen de Jong niet genoeg kansen afmaakte enzo.![]()
Leuk voor jequote:Charlie: How's it going in there?
Ja wie dan? In potentie is siggy onze beste spits. Ik pleit dan ook dat hij gewoon het volle vertrouwen krijgt. Net als Visser die nu weer begint op te krabbelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan, Hoesen en Siggy zijn gewoon allemaal niet goed genoeg. Tijd voor een fatsoenlijke spitsCharlie: How's it going in there?
Ik ook, nog nooit iemand om siggy horen schreeuwen. gast heeft gewoon geen voetballend vermogen, kan geen bal vast houden, kan niemand passeren.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee die negatieve tendens rond hem is pas begin dit seizoen echt ontstaat. Daarvoor was hij onbetwist.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, nog nooit iemand om siggy horen schreeuwen. gast heeft gewoon geen voetballend vermogen, kan geen bal vast houden, kan niemand passeren.Charlie: How's it going in there?
Maar hij maakt wel belangrijke kools...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, nog nooit iemand om siggy horen schreeuwen. gast heeft gewoon geen voetballend vermogen, kan geen bal vast houden, kan niemand passeren.![]()
![]()
Yep, en daar ben ik ook wel gewoon blij mee natuurlijk. Maar je ergert je vaak ook kapot aan zijn gestuntel met de bal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij maakt wel belangrijke kools...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: