Moses Daddy ook. Hij had toen de gifjes die ik hier had gepost als afbeelding op zijn facebook gezet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Behalve Derk. Dat lijkt me wel zo een gozer die zichzelf iedere dag googled
Ik begin overnieuw? Ik heb de aanname dat de Jong als 9 geen vuist kan maken. Dat rust op wedstrijden als Spartak moskou thuis, en Man united Thuis. Etc. Siggy heeft ook weinig laten zien, mede door blessures. Maar hij heeft zeker de potentie om een goede (Ajax) spits te worden (zie goals in toppers, goals in AZ-periode etc.)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op Sigthorsson? Buiten het feit dat Siem een betere voetballer is scoort hij ook nog eens meer.
[..]
Ah je begint weer overnieuw. Je ziet dingen die er niet zijn.
Vaak genoeg kreten als "Ajax mist een speler die er x-aantal inlegt" voorbij zien komen. Om dit te ontkrachten met kampioenschappen is natuurlijk makkelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga dan ook nooit zeiken dat we een afmaker missen. Die hebben we namelijk ook niet nodig, zie de vorige 3 kampioenschappen![]()
.
Maar hij liet het wel weer zien in de kampioenswedstrijd tegen FC Twente en in de wedstrijd tegen Manchester City. Goede samplesizes gebruik je man. Sigthorsson had er natuurlijk 5 gemaakt tegen Manchester United.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik begin overnieuw? Ik heb de aanname dat de Jong als 9 geen vuist kan maken. Dat rust op wedstrijden als Spartak moskou thuis, en Man united Thuis. Etc. Siggy heeft ook weinig laten zien, mede door blessures. Maar hij heeft zeker de potentie om een goede (Ajax) spits te worden (zie goals in toppers, goals in AZ-periode etc.)
Niet van mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vaak genoeg kreten als "Ajax mist een speler die er x-aantal inlegt" voorbij zien komen. Om dit te ontkrachten met kampioenschappen is natuurlijk makkelijk.
dat roepen alleen smoofie en litmanenafca jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vaak genoeg kreten als "Ajax mist een speler die er x-aantal inlegt" voorbij zien komen. Om dit te ontkrachten met kampioenschappen is natuurlijk makkelijk.
Ja en Hoesen maakte de winnende tegen Barca. Eriksen stond spits tegen Cityquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij liet het wel weer zien in de kampioenswedstrijd tegen FC Twente en in de wedstrijd tegen Manchester City. Goede samplesizes gebruik je man. Sigthorsson had er natuurlijk 5 gemaakt tegen Manchester United.
Tegen Roda had hij er minimaal 2 in moeten leggen. Toch zie ik in hem een goede spits verstopt zitten. Die ook redelijk mee kan voetballen, in principe heeft hij ook nog zijn fysiek mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Er is een verschil tussen "iemand die er x inlegt" en "iemand die de kansen die hij krijgt niet kinderlijk verneukt".
Het is wel waar. Als je ED-kampioen als maatstaf neemt dan is het niet nodig uiteraard. Maar als het eens niet loopt in een wedstrijd (zie PSV) is een echte spits toch gevaarlijk. Die kunnen wedstrijden over het dode punt tillen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat roepen alleen smoofie en litmanenafca ja
Voor een boer met lepra kan hij idd redelijk meevoetballen. Na de neef van BOerrigter hebben we nu dus de zus van SIgthorsson op het forum.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tegen Roda had hij er minimaal 2 in moeten leggen. Toch zie ik in hem een goede spits verstopt zitten. Die ook redelijk mee kan voetballen, in principe heeft hij ook nog zijn fysiek mee.
Een linksback ook (zie Roda). Maar hou je daar maar aan vast ja, het is toch moeilijk zoeken naar redenen om Sigthorsson nog een goeie spits te vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel waar. Als je ED-kampioen als maatstaf neemt dan is het niet nodig uiteraard. Maar als het eens niet loopt in een wedstrijd (zie PSV) is een echte spits toch gevaarlijk. Die kunnen wedstrijden over het dode punt tillen.
Riedewald is het daarmee oneens. Net als Klaassen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wel waar. Als je ED-kampioen als maatstaf neemt dan is het niet nodig uiteraard. Maar als het eens niet loopt in een wedstrijd (zie PSV) is een echte spits toch gevaarlijk. Die kunnen wedstrijden over het dode punt tillen.
Ja, in potentie wel te verstaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor een boer met lepra kan hij idd redelijk meevoetballen. Na de neef van BOerrigter hebben we nu dus de zus van SIgthorsson op het forum.
Voor een spits die alleen maar nuttig is om zijn goals maakt hij te weinig goals. Niet meer dan Siem de Jong die als aanspeelpunt veel beter fungeert. Dus zijn enige voordeel is er dus eigenlijk niet eens. Maar goed, ik kan net zo goed tegen een muur aan typen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, in potentie wel te verstaan.
Als hij immers alles had dan speelde hij wel voor de wereldtop en niet voor Ajax. Interesse van QPR zegt genoeg. Hij krijgt te weinig waardering, wordt teveel gelet op zijn matige spel terwijl hij nog steeds goals maakt, die een zwaarwegend belang kunnen hebben uiteindelijk.
Ja, laten we nu puur geluk ook als kwaliteit bestempelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een linksback ook (zie Roda). Maar hou je daar maar aan vast ja, het is toch moeilijk zoeken naar redenen om Sigthorsson nog een goeie spits te vinden.
Dus als Riedewald op de goede plek staat is het puur geluk, doet Sigthorsson dat dan is het zijn klasse?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, laten we nu puur geluk ook als kwaliteit bestempelen
Eens, hij maakt NU te weinig goals. Ik betwijfel of Siem de Jong het direct beter doet in zijn algemeen. Het voetbal wordt waarschijnlijk soepeler, maar beslist de Jong ook 'dode wedstrijden' als spits? Zoals Siggy tegen PSV en Twente, waar hij persoonlijk een punt afhaalt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor een spits die alleen maar nuttig is om zijn goals maakt hij te weinig goals. Niet meer dan Siem de Jong die als aanspeelpunt veel beter fungeert. Dus zijn enige voordeel is er dus eigenlijk niet eens. Maar goed, ik kan net zo goed tegen een muur aan typen.
Als je ballen in de 16 pompt met iedereen naar voren kan ook een verdediger een keer een bal op het doel schieten he. Dat hij 2 keer scoort is natuurlijk waanzinnig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus als Riedewald op de goede plek staat is het puur geluk, doet Sigthorsson dat dan is het zijn klasse?
Ja, de kampioenswedstrijd tegen Twente?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens, hij maakt NU te weinig goals. Ik betwijfel of Siem de Jong het direct beter doet in zijn algemeen. Het voetbal wordt waarschijnlijk soepeler, maar beslist de Jong ook 'dode wedstrijden' als spits? Zoals Siggy tegen PSV en Twente, waar hij persoonlijk een punt afhaalt.
Riedewald is puur geluk maar een blunder van die drama verdedigers bij Twente is de klasse van Sigthorsson.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens, hij maakt NU te weinig goals. Ik betwijfel of Siem de Jong het direct beter doet in zijn algemeen. Het voetbal wordt waarschijnlijk soepeler, maar beslist de Jong ook 'dode wedstrijden' als spits? Zoals Siggy tegen PSV en Twente, waar hij persoonlijk een punt afhaalt.
Die hadden we met castillion in de spits ook gewonnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, de kampioenswedstrijd tegen Twente?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die hadden we met castillion in de spits ook gewonnen.
Ja want, hij aast daarop.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Riedewald is puur geluk maar een blunder van die drama verdedigers bij Twente is de klasse van Sigthorsson.
Ja die wedstrijd kon niet fout gaan natuurlijk. 7 jaar geen titel, laatste strijd in de ArenA, schudden op haar grondvesten. Landzaat eigen goal, kon niet mis.quote:
Pippo Inzaghi ook . Die kon er eigenlijk ook geen reet vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want, hij aast daarop.
Kon ie ook niet, had alleen een feilloos instinct en stond altijd goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pippo Inzaghi ook . Die kon er eigenlijk ook geen reet van
quote:UEFA sluit tribunedeel bij Ajax - Salzburg
De aanklager van de UEFA is in hoger beroep gegaan tegen een besluit van de UEFA. Het betrof een boete van 25.000 euro die Ajax was opgelegd. Deze sanctie hield verband met een spandoek dat op 6 november vorig jaar tijdens de thuiswedstrijd tegen Celtic FC verscheen op de tribune. Op het spandoek was een kwetsende tekst te lezen richting Ajax’ tegenstander van die avond. De zogeheten 'Appeals Body' van de UEFA, waar het hoger beroep diende, heeft bij haar besluit op 22 januari jongstleden de geldboete ingetrokken. Wel is Ajax opgelegd dat tijdens de volgende wedstrijd in Europees verband, op donderdag 20 februari (Ajax – Salzburg), een vak leeg dient te blijven.
Het betreft vak 127 (Zuid, eerste ring), het vak waar het bewuste spandoek destijds werd getoond. Ajax heeft de kaartverkoop voor dit vak gestaakt en is bezig met verplaatsing van de mensen die hier reeds een plaatsbewijs hadden aangeschaft.
Woensdagavond werd Ajax wederom in verlegenheid gebracht. Tijdens de bekerklassieker tegen Feyenoord was op de tribune van de Amsterdam ArenA korte tijd een spandoek te zien dat refereerde aan een overleden Feyenoord-fan. Ajax doet afstand van dergelijk verwerpelijk gedrag. Directeur Marketing Edwin van der Sar: ,,Er hing gisteren een fantastische sfeer in een wederom volle ArenA. Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond. Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie ‘Sta op tegen kanker’. Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang, maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren.”
Het betreffende spandoek bleek in stukken het stadion binnengesmokkeld.
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)dia+by+SocialManager
Ja, of gaan ze dat met hekwerken afsluiten. Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Uefatevens is 127 gewoon toegankelijk als de rest van 125 t/m 129 open is. Dus eigenlijk worden er gewoon minder kaarten verkocht voor die tribune
gewoon wat lege zijkantenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef Silenus het volgende:
UEFA maffia!
Gaat er overigens wel belachelijk uitzien, zo'n leeg vak in een verder vol zuid.![]()
die worden verplaatst naar 128 ofzo johquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef Silenus het volgende:
Dan hoeven die mensen ook niet 'verplaatst' te worden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
die worden verplaatst naar 128 ofzo joh
tevens:
"@ajaxlife: Het komt er trouwens op neer dat de Uefa de eerder opgelegde straf niet hoog genoeg vond. En 'bij zichzelf' in beroep ging. #ajasal #ajax"![]()
Dat is een baas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Gravenberch naar NEC was mij helemaal ontgaan
Ben benieuwd hoe hij zich kan laten gelden.
Zullen wel stewards staan om dat vak leeg te houden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Uefatevens is 127 gewoon toegankelijk als de rest van 125 t/m 129 open is. Dus eigenlijk worden er gewoon minder kaarten verkocht voor die tribune
Treurig. Gewoon treurig van de UEFAquote:
quote:Ajax moet deel van tribune sluiten voor thuisduel met Red Bull Salzburg
Donderdag, 23 januari 2014 om 17:52
Ajax krijgt een zwaardere straf van de UEFA voor het kwetsende spandoek dat te zien was in de thuiswedstrijd tegen Celtic. De Amsterdammers kregen in eerste instantie te horen dat zij 25.000 euro moesten betalen, maar deze boete is ingetrokken. De aanklager van de UEFA heeft echter besloten dat een deel van de F-side leeg moet blijven tijdens het duel Ajax-Red Bull Salzburg.
Op donderdag 20 februari mogen er geen fans op vak 127 (Zuid, eerste ring) zitten. Dit is het vak waar het bewuste spandoek, met daarop de tekst 'Fenian Bastards', destijds werd getoond. Ajax meldt op de website van de club dat het de kaartverkoop voor dit vak heeft gestaakt en dat het bezig is met verplaatsing van de mensen die reeds een plaatsbewijs hadden aangeschaft.
Woensdag ging het opnieuw mis met een spandoek in de Amsterdam ArenA: tijdens de Klassieker tegen Feyenoord was korte tijd een banner te zien dat refereerde aan een overleden Feyenoord-fan. Directeur Marketing Edwin van der Sar: "Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond. Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie ‘Sta op tegen kanker’. Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang, maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren."
Laten we ons eerst focussen op Salzburg. Voordat je het weet kom je weer voor een verrassing te staan zoals tegen Steaua.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Salah (Basel) verkocht aan Chelsea. By far de beste speler van Basel ... Ajax moet echt de kwartfinales halen nu.
Dus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik post het net een paar posts bover je.
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:30:47Ik roep @AFCAjax op om maatregelen tegen de spandoekmakers te nemen. Deze mensen mogen zich geen 'Ajacied' noemen. Horen niet in Arena thuis reageer retweet
Ja leuk Michael. En in Qatar mogen alle slaven doodvallenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 23-01-2014 om 19:30:47Ik roep @AFCAjax op om maatregelen tegen de spandoekmakers te nemen. Deze mensen mogen zich geen 'Ajacied' noemen. Horen niet in Arena thuis reageer retweet
quote:‘Deze mensen mogen zich geen Ajacied noemen en horen hier niet thuis’
Ajax heeft afstand genomen van een spandoek dat woensdagavond tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord (3-1) refereerde aan een overleden supporter van de Rotterdammers. Op het spandoek van de harde kern stond de tekst 'Onze rook is rooier dan Rooie Marck'. Daarmee werd verwezen naar een supporter die afgelopen jaar overleed aan kanker.
Ajax doet afstand van dergelijk verwerpelijk gedrag, zo benadrukt de club donderdag via de officiële kanalen. "Er hing gisteren een fantastische sfeer in een wederom volle Arena. Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond", zegt directeur marketing Edwin van der Sar. "Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie 'Sta op tegen Kanker'."
"Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang", vervolgt Van der Sar. "Maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren." Michael van Praag, KNVB-voorzitter en erepreses van Ajax, heeft Ajax opgeroepen maatregelen te nemen. Hij wil dat Ajax in de toekomst voorkomt dat dit soort spandoeken getoond kunnen worden.
“Ik ben erevoorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend!”, twitterde Van Praag donderdagavond. “Ik roep @AFCAjax op om maatregelen tegen de spandoekmakers te nemen. Deze mensen mogen zich geen 'Ajacied' noemen. Horen niet in Arena thuis.”
Alsof we verliezen van Kowet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef Heeinz het volgende:
Als we zondag niet winnen van Go Ahead jank ik ook alles bij elkaar. Wat een vreselijke club is dat zeg. Zelfde type supporters als Feyenoord
Ga ik niet vanuit maar het kan zo een keer flink misgaan als we weer niet goed aan een wedstrijd beginnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof we verliezen van Kowet.
Wat is er mis met Riedewald of Duarte op linksback? Frank gaat gewoon 4-3-3 spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen Kowet verwacht ik een 3-4-3 opstelling zodat Daleygod op middenveld kan blijven spelen.
Achterin gewoon Moisander - Veltman - Van Rhijn
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegen Kowet verwacht ik een 3-4-3 opstelling zodat Daleygod op middenveld kan blijven spelen.
Achterin gewoon Moisander - Veltman - Van Rhijn
Ik vond Duarte echt helemaal niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop dat Duarte start met Bojan en Siggy.
Lang eruit geweest en speelde gisteren niet slecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vond Duarte echt helemaal niks
Speelde gewoon goed de 2e helft. Eerste helft zoekende, maar dat was eigenlijk iedereen wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vond Duarte echt helemaal niks
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er mis met Riedewald of Duarte op linksback? Frank gaat gewoon 4-3-3 spelen.
Omdat het Kowet is... Beetje meer druk naar voren kan geen kwaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zouden we nu ineens 3-4-3 gaan spelen?
Mwah.. Neequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelde gewoon goed de 2e helft. Eerste helft zoekende, maar dat was eigenlijk iedereen wel.
Maar dan vind jij Serero dus ook nooit goed spelen? Of hem ineens wel dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mwah.. NeeAl die zogenaamd leuke acties.. Tuurlijk gaf hij ook wel goeie passjes, maar die geeft Serero ook.
Euhh.. Oké. Dus we gaan de hele opstelling/formatie omgooien omdat we tegen Eagles moeten? We gingen tegen Barca/Milan toch ook niet ineens 5-2-2-1 spelen? Gewoon lekker met dezelfde opstelling blijven spelen wanneer dat mogelijk isquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Omdat het Kowet is... Beetje meer druk naar voren kan geen kwaad
Ik vind Serero in bijna alles beter dan Duarte ja. Kan ook komen doordat Duarte niet heel veel heeft gespeeld, zeker niet met dit middenveld, dus hij zal zich eerst nog moeten bewijzen. Ben wel een fan van Serero moet ik zeggen, vooral dit seizoen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Maar dan vind jij Serero dus ook nooit goed spelen? Of hem ineens wel dan?
Wat een slechte vergelijking. Barca en Milan bestrijd je het best met 4-3-3 met pressie naar voren. Tegen ploegen die al tevreden zijn met een punt zoals Kowet moet je naar mijn mening toch wat meer druk naar voren uitoefenen. Heb geen zin in een nieuwe wedstrijd zoals tegen Cambuur en Roda JC...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhh.. Oké. Dus we gaan de hele opstelling/formatie omgooien omdat we tegen Eagles moeten? We gingen tegen Barca/Milan toch ook niet ineens 5-2-2-1 spelen? Gewoon lekker met dezelfde opstelling blijven spelen wanneer dat mogelijk is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |