Sziget is veeeel leukerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit er mee dat ik ook zo ongeveer toegezegd had met een aantal andere vrienden naar campzone zou gaan. Dat is dus 11 dagen bier drinken en kut roepen op een camping met kanjersnel internet. Maar ik denk dat ik dat af moet zeggen en ik voel me daar kut over
pro-tip: ga geen vrienden teleurstellen voor iets met FOK!ersquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit er mee dat ik ook zo ongeveer toegezegd had met een aantal andere vrienden naar campzone zou gaan. Dat is dus 11 dagen bier drinken en kut roepen op een camping met kanjersnel internet. Maar ik denk dat ik dat af moet zeggen en ik voel me daar kut over
Ik heb mijn eigen groepje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Maareh, hoe veel mensen hier zouden animo hebben voor zoiets eventueel? Met een aantal FOK!kers naar Sziget?
Ga. Mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil eventueel wel naar Sziget, maar ik ben wel een oude man.
Maar je kan wel gewoon ons meeten daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen groepje.
stoer hoorquote:
Ja en kans op seksquote:
Is niet met FOK!kers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
pro-tip: ga geen vrienden teleurstellen voor iets met FOK!ers
Ach, komt vast goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en kans op seks![]()
Maarja, ik moet het ze toch wel met een week vertellen en ik voel me er lullig over
doe het niet manquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en kans op seks![]()
Maarja, ik moet het ze toch wel met een week vertellen en ik voel me er lullig over
oh okayquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is niet met FOK!kers.
Kan heul erg meevallen. 25 gradenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet trouwens nog niet hoor, want Sziget is warm en daar kan ik ook al niet zo goed tegen.
Ik ga ook sowieso niet de hele week. Want New York wordt al fucking duur voor mij een week later.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet trouwens nog niet hoor, want Sziget is warm en daar kan ik ook al niet zo goed tegen.
Ja, tyfus warm weer voor een festivalquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan heul erg meevallen. 25 graden
Owja, jij zweet veel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
22 dan/quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tyfus warm weer voor een festival
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
Toto wtf was dat whatsappje vannacht
Hier nog 1. En ik ben totaal n iet van in een tent slapenquote:
Ik wist helemaal niet dat je naar New York ging joh! Alleen? Vet stoerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga ook sowieso niet de hele week. Want New York wordt al fucking duur voor mij een week later.
yesquote:
Mja, wordt óf dat óf Schotland/Ierland. Weet nog niet zeker.quote:
Schotland/Ierland kan altied nog.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, wordt óf dat óf Schotland/Ierland. Weet nog niet zeker.
Nee m`n ma had aangeboden ook mee te gaan. En verleden week kreeg ik te horen dat m`n broertje ook mee ging dus, gezelligquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je naar New York ging joh! Alleen? Vet stoer
[..]
yes.
Klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schotland/Ierland kan altied nog.
Ik slaap altijd als ik wat heb gedronken. Maakt me niet uit waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier nog 1. En ik ben totaal n iet van in een tent slapen
Ja, klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:
crack kan zo lekker zeuren om dingen
Sziget ook, aap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schotland/Ierland kan altied nog.
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Ik heb een 6,3 voor engels literatuur
nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Is ook geen kritiek, ik mag dat wel. Maar dan is zo'n lang festival niet echt wat voor jou denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar ik ben gewoon erg op mn eigen shit gesteld en ik doe daar vaak niet zo moeilijk over maar andere mensen vaak wel enzo. Dus dan moet ik ALLES alvast van te voren vertellen. En ik zeg toch, ik ben gewoon moeilijk oke
Gefeli.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Lekker bezigquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Nou en, ik wil KS meelokken en hem dan laten verkrachten door een supergeil 20-jarig snolletje op szigetquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige wat ik slecht zou trekken, zijn allemaal mensen om me heen die liggen te krikken.
oquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou en, ik wil KS meelokken en hem dan laten verkrachten door een supergeil 20-jarig snolletje op sziget
Moet je zelf ook krikkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Enige wat ik slecht zou trekken, zijn allemaal mensen om me heen die liggen te krikken.
Wat moest je weten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Sziget trekt mij al een paar jaar hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
Jezus TotoHeb je xtc op ofzo?
Hoe kom je trouwens bij dat Sziget-idee ?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef hem een waterijsje
Nee, ik zit hier ook al te denken en ik kan alleen bedenken dat ik de muziek wel luek vindt (als er leuke namen komen it is) maar dat ik sowieso voor zo'n lange tijd vertrouwde mensen om mij heen moet hebben en dat lukt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook geen kritiek, ik mag dat wel. Maar dan is zo'n lang festival niet echt wat voor jou denk ik.
je vroeg in een dronken bui of ik mee ging naar sziget...............quote:
neem tchock meequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier ook al te denken en ik kan alleen bedenken dat ik de muziek wel luek vindt (als er leuke namen komen it is) maar dat ik sowieso voor zo'n lange tijd vertrouwde mensen om mij heen moet hebben en dat lukt niet.
Hahaha, lulquote:
Je zou zeggen dat er een leuk meisje moet zitten bij zoveel mensen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je zelf ook krikken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je vroeg in een dronken bui of ik mee ging naar sziget...............
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, lul
Er zijn verschrikkelijk weinig dames waar ik uberhaupt seks mee wil hebben.
[..]
Je zou zeggen dat er een leuk meisje moet zitten bij zoveel mensen.
JAquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg wel een poot van je konijn
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je vroeg in een dronken bui of ik mee ging naar sziget...............
Kom dan eens meetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik ga niet mee naar Sziget, dat is het niet voor mij. Als ik jullie nou super goed zou kennen oid zou ik er nog serieus over na denken maar dat is niet het geval
.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tchock gaat niet naar Sziget kan ik je nu al vertellen
iedereen al hier?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Heeft toto nog meer mensen meegevraagd haha
Nee, alleen jou, jwz.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Ik ging toch alquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Dit is pertinent waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, moet je wel eerst geld gaan verdienen
heel dit topique zo juistquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Ga je nog met die vriendin weg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik ga niet mee naar Sziget, dat is het niet voor mij. Als ik jullie nou super goed zou kennen oid zou ik er nog serieus over na denken maar dat is niet het geval
.
Misschien, ze heeft geen geldquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog met die vriendin weg?
Massale orgie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
maar hoe zie je dat voor je in godsnaam, random mensen from the internetz een week (!!) samen?
dat awkwardquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
maar hoe zie je dat voor je in godsnaam, random mensen from the internetz een week (!!) samen?
quote:
Ik ben keileuk en gezellig.quote:
Ik ben eerstquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben keileuk en gezellig.
Wilde je nog meevragen naar een meet binnenkort, maar durfde niet
Welke dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben keileuk en gezellig.
Wilde je nog meevragen naar een meet binnenkort, maar durfde niet
Nouja, dat kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien, ze heeft geen geld. Dus als we gaan wordt dat last minute
Doe ik niet grquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
Er is toch al veel incrowd hier dus zal wel meevallenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, daarom vraag je sof
jij viespeuk
[..]
dat dus
Ik snap echt niet wat jij bedoelt met die PI's hele tijd he. Meestal je standaard PI maar wat betekenth et dan als je 'm verandert?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, dat kan ook leuk zijn.
hoe was de arenaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren aids opgelopen
voor niks
De wedstrijd werd in Amsterdam gespeeld toch, niet in Zuid-Afrika?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
voor niks
Spelletjes meet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke dan?
Hoezo durf je niet
Ja maar ik bedoelde dat ik druk het tot minimaal 3 feb toch
Grappig, dit is ook precies wat Tchock zei 'Typisch heeft aids opgelopen dus gaat maar naar huis" hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
voor niks
Jij bent langs de wallen geweestquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
voor niks
normaal is het nog ergerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
minder erg dan ik had verwacht, maar nog steeds aids
en ook een beetje tering
Haha, ja dat is wel beetje creepyquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spelletjes meet.
Omdat je dan ineens 4 mensen ofzo ziet die je niet kent.
Ik vergeet vaak dat ik een standaard PI heb.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij bedoelt met die PI's hele tijd he. Meestal je standaard PI maar wat betekenth et dan als je 'm verandert?!
Soms is 't ook vet raar.. met dat politie gebeuren en dan steeds "quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet vaak dat ik een standaard PI heb.
En soms wil ik iets vriendelijks zeggen en dan gebruik ik deze.
autistquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms is 't ook vet raar.. met dat politie gebeuren en dan steeds ""
iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
''Ik ga maar naar huis, heb nu aids'' appte ik, dus kan goed kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grappig, dit is ook precies wat Tchock zei 'Typisch heeft aids opgelopen dus gaat maar naar huis" haha
Niet eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent langs de wallen geweest
Whut?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik ga maar naar huis, heb nu aids'' appte ik, dus kan goed kloppen.
[..]
Niet eens.
Ik ben dan ook lief.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat is wel beetje creepy. Lief dat je daar zo overnadenkt tho
Ik let niet eens op die PI`s?quote:
Ohhh, tofquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lief.
Maar ik had al eens aan ze verteld dat je lief was en alles en toen vonden ze het leuk als je zou komen.
lieverdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik let niet eens op die PI`s?Maakt toch niet uit wat er voor staat
Drukwerk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
ik heb nieuwe muziek nodig
post eens wat
Ik heb heel lang deze als Standaard PI gehad, maar ik wilde liever overkomen, dus werd hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik let niet eens op die PI`s?Maakt toch niet uit wat er voor staat
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
ik heb nieuwe muziek nodig
post eens wat
Waarom wil je standaard PI dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb heel lang deze als Standaard PI gehad, maar ik wilde liever overkomen, dus werd het
Omdat ik toen nog niet wist dat je eigen posts kon markeren met een kleur.quote:
Haaaaaaaaaa, sukkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog niet wist dat je eigen posts kon markeren met een kleur.
ik ga die eens luisterenquote:
Soms is dat heel lastig hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die ook gewoon boos worden op andere die sarcastisch zijn zonder PI te gebruiken
Ik geloof dat dit er in 2007 nog niet was.quote:
Jij hebt echt beetje gekke dromen. Beviel 't welquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit er in 2007 nog niet was.
Overigens droomde ik dat ik een Abo had vannacht.
quote:
jc ga eens lerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef JanCees het volgende:
Ik zou vandaag weer leren
niks gedaan
Ja. Kon ik eindelijk mijn notes lezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij hebt echt beetje gekke dromen. Beviel 't wel
"kaneel is een stoute jongen"quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Kon ik eindelijk mijn notes lezen.
Oh okeee, nou waar hou je eigenlijk van dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
nou crack dit is mij wat te langzaam
Kan nu toch ook?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Kon ik eindelijk mijn notes lezen.
thats what tchock saidquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
nou crack dit is mij wat te langzaam
Flauw hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
thats what tchock said
hahahahhohohhoho
van best veel eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh okeee, nou waar hou je eigenlijk van dan?
Ja lap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
van best veel eigenlijk
van eminem tot the band tot u2
Was 1 positieve noot, dat is lief was.quote:
Nee?quote:
Ik heb het laatste halfjaar wel onmeunig veel hiphop geluisterd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
van best veel eigenlijk
van eminem tot the band tot u2
Echt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was 1 positieve noot, dat is lief was.
2 notes dat ik zat te schelden.
[..]
Nee?
Kan alleen zien dat ik er 3 heb.
Zie je, stoutquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee?
ja ik ook, wil ik een beetje van afquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb het laatste halfjaar wel onmeunig veel hiphop geluisterd.
nee dat nietquote:
quote:
3?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee?
Haha.quote:
Ja, nu zie ik dat ik stout ben.quote:
Hou ik je aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha.
Wat lief van je![]()
Als we meeten, krijg je een biertje van me
[..]
Ja, nu zie ik dat ik stout ben.
Dont worry, die missen we sowiesoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef JanCees het volgende:
Als jullie daarheen gaan missen jullie m'n verjaardag.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dont worry, die missen we sowieso
Het is wel gelijk stil jaquote:
81, gedraag mij prima de laatste tijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er dan ouwe hooligan
Why? Ook niet met drie, dat is nog zo'n heel overzichtelijk aantalquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel gelijk stil ja
nee uh kan?Maar oneven aantal is nooit zo`n goed succes volgens mij
Altijd toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
81, gedraag mij prima de laatste tijd
Nee maar dat lijkt me gewoonquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why? Ook niet met drie, dat is nog zo'n heel overzichtelijk aantal. We gaan toch niet naar een pretpark of wel
Sorry, was even al mijn nieuwe shit aan het bekijken en kijken hoe ABO is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel gelijk stil ja
nee uh kan?Maar oneven aantal is nooit zo`n goed succes volgens mij
Nouja, ik vind 1 op 1 eng want dan is het zo.. ja. Als ik nu verlegen ben kunnen jullie dat nog fixen en dan kan ik mezelf uiteindelijk wel erin mengen (geef me wijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me gewoonMaar ik vind het prima hoor
Heb je nog nooit een abo gehad?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, was even al mijn nieuwe shit aan het bekijken en kijken hoe ABO is.
Ik vind het wel prima.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why? Ook niet met drie, dat is nog zo'n heel overzichtelijk aantal. We gaan toch niet naar een pretpark of wel
Jij bent vast niet verlegenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind 1 op 1 eng want dan is het zo.. ja. Als ik nu verlegen ben kunnen jullie dat nog fixen en dan kan ik mezelf uiteindelijk wel erin mengen (geef me wijn)
liefquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
JanCees als er bier is en ik vrienden mee mag nemen kom ik wel op je verjaardag.
Haha, als ik me goed voel niet nee.. maar ik voel me op het begin sowieso niet goed en ja dan ben ik zelfs heel verlegen.. Maar dat is dus maar erg tijdelijk. Even wennen ofzo is het meerquote:
Niet gelezen, ga gewoon af op hoe je op BNW bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij kan mijn notes lezen, dus je zal wel gelijk hebben.
Keer met een meisje gemeet die zei dat ze altijd bij meets aan iemand vertelde waar ze heen ging, voor het geval dat er iets gebeurde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind 1 op 1 eng want dan is het zo.. ja. Als ik nu verlegen ben kunnen jullie dat nog fixen en dan kan ik mezelf uiteindelijk wel erin mengen (geef me wijn)
Euhm, 1 keer na de John Carter meet.quote:
quote:
Watquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen tchock is ook genoeg voor mij
no homo
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer met een meisje gemeet die zei dat ze altijd bij meets aan iemand vertelde waar ze heen ging, voor het geval dat er iets gebeurde.
[..]
Euhm, 1 keer na de John Carter meet.
Maar toen kon ik geen notes zien geloof ik.
Of ik had er geen.
Zolang je een activiteit doet ipv doelloos rondlopen ben je ook gelijk minder verlegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh oké, nou dan doen we gewoon een trio. Hebben we meteen bedacht wat we die dag gaan doen.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je een activiteit doet ipv doelloos rondlopen ben je ook gelijk minder verlegen.
Prima idee Krek![]()
Een hele dag, ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh oké, nou dan doen we gewoon een trio. Hebben we meteen bedacht wat we die dag gaan doen.
Ik had dus vrij snel van:quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat
[..]. Ik vertrouw jullie wel hoor haha
Dat is wel beetje eng om over jezelf te zeggen hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele dag, ja?
Jeetje, dan moet ik even wat meer condooms halen.
[..]
Ik had dus vrij snel van:juist.
Ik ben zo ongeveer de meest lieve man die je kunt treffen op FOK
Nee, ik kan daar niet tegen met m`n maagquote:
Ohja, dat had je al een keer verteld inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kan daar niet tegen met m`n maagVraag me niet waarom want andere alcoholische dranken kan ik wel tegen
Wijn geeft venijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat had je al een keer verteld inderdaad
Nog nooit in mijn leven een levend iets kwaad gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel beetje eng om over jezelf te zeggen hoor.
En vodka?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijn geeft venijn
Bier geeft plezier
Wijn is fijn dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijn geeft venijn
Bier geeft plezier
Hallo, dit kun je niet vertellen als je eerder op de dag hebt gezegd dat je glas onder fietsenbanden legde en messen en shit in huis hebt om je vriendin te bewerken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een levend iets kwaad gedaan.
Behandel al mijn gasten als koningen
we spreken af met een psychopaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, dit kun je niet vertellen als je eerder op de dag hebt gezegd dat je glas onder fietsenbanden legde en messen en shit in huis hebt om je vriendin te bewerken.
Fietsen zijn niet levend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, dit kun je niet vertellen als je eerder op de dag hebt gezegd dat je glas onder fietsenbanden legde en messen en shit in huis hebt om je vriendin te bewerken.
Ik bescherm jequote:
Jajaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fietsen zijn niet levend.
Heb geen messen en zwepen meer. En dat was alleen omdat die meisjes het graag wilden.
Is wel een bizar iets hoor, meisje die je bij haar thuis uitnodigt en je dan een zweep geeft.quote:
Gelijk de eerste date?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een bizar iets hoor, meisje die je bij haar thuis uitnodigt en je dan een zweep geeft.
Nope, helaas. dat is puur gokkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK-it, kan ik ook ergens zien we me genote heeft?
Raarste meisje wel dat ik ooit heb meegemaakt.quote:
quote:
Je hebt pas 3 notes?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raarste meisje wel dat ik ooit heb meegemaakt.
[..]
Van 1 weet ik het wel, van de andere 2 heb ik wel een donkerbruin vermoeden.
Damnquote:
Ja, kaneel is liefde.quote:
Ik had daarvoor pas een handjevol keren seks gehad, dus het overdonderde me een beetje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Damn![]()
Zal wel een ervaring zijn
Wat?quote:
48 uur maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef Elan het volgende:
Ik mis Inso.
Weet iemand hoelang hij ban heeft?
linkquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik sherlock ook eens een keer.
Ik sta in een grote lijst met mensen waar iemand een hekel aan heeft hier
link danquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik sherlock ook eens een keer.
Ik sta in een grote lijst met mensen waar iemand een hekel aan heeft hier
ben je al begonnen??????quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Aan welke forummers hebben jullie een hekel?
Geen totoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Aan welke forummers hebben jullie een hekel?
Of hij kent je niet.quote:
goe bezigquote:
waarom doe je opeens zo lief de laatste paar dagen???quote:
Het is uit met zn vriendin.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom doe je opeens zo lief de laatste paar dagen???
Ik vind je lief.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
hij wil je meenemen naar szigetquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
picsquote:
veel duckfacequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij wil je meenemen naar sziget
[..]
pics
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof lijkt mij veel te lief om vriendinnetje te zijn van Toto.
Toto is eigenlijk best een lulquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toto is eigenlijk best een lul
En je komt veel te snel klaar.quote:
wut?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je komt veel te snel klaar.
iig dat zei ze gisteravond
Hahaha, godverquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je komt veel te snel klaar.
iig dat zei ze gisteravond
dat was het toch al een tijdje?quote:
ah oke dankjewelquote:
ik weet niet of ik dat wel wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij wil je meenemen naar sziget
[..]
pics
hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, is fok-it niks voor jou? Die heeft gezegd homo te zijn
Wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Jij komt nog meer als meisje-meisje over, waar toto best hard is.quote:
Naar het schijnt verandert iedereen daar in sletten. Dat zie ik jou niet doen, maar gehossel is er dus veel.quote:
ik ben niet eens zo hardquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij komt nog meer als meisje-meisje over, waar toto best hard is.
oke regel maar een kaartjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt beter met mij en jimbo naar feyenoord gaan inderdaad
wij > toto
Weet niet, moet ik hem eerst meeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Toto is alleen hard op het internet hoor.. irl is het een doetiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen 'godver, hij heeft het weggehaald'
jimbo noemde mij een h&m meisjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ie nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, moet ik hem eerst meeten.
Misschien is hij wel lelijk
Ja die kans zit er dik in jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, moet ik hem eerst meeten.
Misschien is hij wel lelijk
ik zit wel in de complimentenhoekquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toto is alleen hard op het internet hoor.. irl is het een doetie
Ik wil bronnenquote:
meer een hema meisjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo noemde mij een h&m meisje
Wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zit wel in de complimentenhoekhier in huis is 't ook al raak
"je kop zit vol eczeem" bedankt
Mening van Crackquote:
van horen zeggen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik zeg alleen dat je in 't echt een softie bent, van horen zeggen en kan me er wel iets bij voorstellen
[..]
Mening van Crack
Zit je hoofd vol ecszeem?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zit wel in de complimentenhoekhier in huis is 't ook al raak
"je kop zit vol eczeem" bedankt
nee ook nietquote:
nee beetje bij m'n neus maar kan ik ook niks aan doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit je hoofd vol ecszeem?
Buiten fok om toch zeg, sjongequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
van horen zeggen?
Maar niemand kent mij in 't echt
Nee?quote:
Je hebt hem al gemeet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toto is alleen hard op het internet hoor.. irl is het een doetie
Hehe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo noemde mij een h&m meisje
quote:
Uh, lief, gek, beetje alternatief en vooral een open boekquote:
schattig semi-hipstertje?quote:
Totaal geen hipsterquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schattig semi-hipstertje?
Ik ben hier heel slecht in
semi hippietje eerderquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schattig semi-hipstertje?
Ik ben hier heel slecht in
Oh, ik vidn dit wel leuk om te horenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh, lief, gek, beetje alternatief en vooral een open boek
Jij bent geen meisje-meisje neequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik vidn dit wel leuk om te horen.
Maar niet zoiets van hm-meisje hema-meisje oid zoals bij sof?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schattig chaotisch autistje.
Mooi, ik vind mezelf ook echt gene hipsterquote:
Hier kan ik mij meer in vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |