Wijn geeft venijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat had je al een keer verteld inderdaad
Nog nooit in mijn leven een levend iets kwaad gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel beetje eng om over jezelf te zeggen hoor.
En vodka?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijn geeft venijn
Bier geeft plezier
Wijn is fijn dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijn geeft venijn
Bier geeft plezier
Hallo, dit kun je niet vertellen als je eerder op de dag hebt gezegd dat je glas onder fietsenbanden legde en messen en shit in huis hebt om je vriendin te bewerken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit in mijn leven een levend iets kwaad gedaan.
Behandel al mijn gasten als koningen
we spreken af met een psychopaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, dit kun je niet vertellen als je eerder op de dag hebt gezegd dat je glas onder fietsenbanden legde en messen en shit in huis hebt om je vriendin te bewerken.
Fietsen zijn niet levend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo, dit kun je niet vertellen als je eerder op de dag hebt gezegd dat je glas onder fietsenbanden legde en messen en shit in huis hebt om je vriendin te bewerken.
Ik bescherm jequote:
Jajaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fietsen zijn niet levend.
Heb geen messen en zwepen meer. En dat was alleen omdat die meisjes het graag wilden.
Is wel een bizar iets hoor, meisje die je bij haar thuis uitnodigt en je dan een zweep geeft.quote:
Gelijk de eerste date?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel een bizar iets hoor, meisje die je bij haar thuis uitnodigt en je dan een zweep geeft.
Nope, helaas. dat is puur gokkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
FOK-it, kan ik ook ergens zien we me genote heeft?
Raarste meisje wel dat ik ooit heb meegemaakt.quote:
quote:
Je hebt pas 3 notes?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raarste meisje wel dat ik ooit heb meegemaakt.
[..]
Van 1 weet ik het wel, van de andere 2 heb ik wel een donkerbruin vermoeden.
Damnquote:
Ja, kaneel is liefde.quote:
Ik had daarvoor pas een handjevol keren seks gehad, dus het overdonderde me een beetje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Damn![]()
Zal wel een ervaring zijn
Wat?quote:
48 uur maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef Elan het volgende:
Ik mis Inso.
Weet iemand hoelang hij ban heeft?
linkquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik sherlock ook eens een keer.
Ik sta in een grote lijst met mensen waar iemand een hekel aan heeft hier
link danquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Fok-it het volgende:
Haha ik sherlock ook eens een keer.