quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef hem een waterijsje
Nee, ik zit hier ook al te denken en ik kan alleen bedenken dat ik de muziek wel luek vindt (als er leuke namen komen it is) maar dat ik sowieso voor zo'n lange tijd vertrouwde mensen om mij heen moet hebben en dat lukt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is ook geen kritiek, ik mag dat wel. Maar dan is zo'n lang festival niet echt wat voor jou denk ik.
je vroeg in een dronken bui of ik mee ging naar sziget...............quote:
neem tchock meequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, ik zit hier ook al te denken en ik kan alleen bedenken dat ik de muziek wel luek vindt (als er leuke namen komen it is) maar dat ik sowieso voor zo'n lange tijd vertrouwde mensen om mij heen moet hebben en dat lukt niet.
Hahaha, lulquote:
Je zou zeggen dat er een leuk meisje moet zitten bij zoveel mensen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je zelf ook krikken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je vroeg in een dronken bui of ik mee ging naar sziget...............
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, lul
Er zijn verschrikkelijk weinig dames waar ik uberhaupt seks mee wil hebben.
[..]
Je zou zeggen dat er een leuk meisje moet zitten bij zoveel mensen.
JAquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg wel een poot van je konijn
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
je vroeg in een dronken bui of ik mee ging naar sziget...............
Kom dan eens meetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik ga niet mee naar Sziget, dat is het niet voor mij. Als ik jullie nou super goed zou kennen oid zou ik er nog serieus over na denken maar dat is niet het geval
.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tchock gaat niet naar Sziget kan ik je nu al vertellen
iedereen al hier?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Heeft toto nog meer mensen meegevraagd haha
Nee, alleen jou, jwz.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Ik ging toch alquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
Dit is pertinent waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, moet je wel eerst geld gaan verdienen
heel dit topique zo juistquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |