Sziget is veeeel leukerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit er mee dat ik ook zo ongeveer toegezegd had met een aantal andere vrienden naar campzone zou gaan. Dat is dus 11 dagen bier drinken en kut roepen op een camping met kanjersnel internet. Maar ik denk dat ik dat af moet zeggen en ik voel me daar kut over
pro-tip: ga geen vrienden teleurstellen voor iets met FOK!ersquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit er mee dat ik ook zo ongeveer toegezegd had met een aantal andere vrienden naar campzone zou gaan. Dat is dus 11 dagen bier drinken en kut roepen op een camping met kanjersnel internet. Maar ik denk dat ik dat af moet zeggen en ik voel me daar kut over
Ik heb mijn eigen groepje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef Toto69 het volgende:
Maareh, hoe veel mensen hier zouden animo hebben voor zoiets eventueel? Met een aantal FOK!kers naar Sziget?
Ga. Mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil eventueel wel naar Sziget, maar ik ben wel een oude man.
Maar je kan wel gewoon ons meeten daar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen groepje.
stoer hoorquote:
Ja en kans op seksquote:
Is niet met FOK!kers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
pro-tip: ga geen vrienden teleurstellen voor iets met FOK!ers
Ach, komt vast goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en kans op seks![]()
Maarja, ik moet het ze toch wel met een week vertellen en ik voel me er lullig over
doe het niet manquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en kans op seks![]()
Maarja, ik moet het ze toch wel met een week vertellen en ik voel me er lullig over
oh okayquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is niet met FOK!kers.
Kan heul erg meevallen. 25 gradenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet trouwens nog niet hoor, want Sziget is warm en daar kan ik ook al niet zo goed tegen.
Ik ga ook sowieso niet de hele week. Want New York wordt al fucking duur voor mij een week later.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet trouwens nog niet hoor, want Sziget is warm en daar kan ik ook al niet zo goed tegen.
Ja, tyfus warm weer voor een festivalquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan heul erg meevallen. 25 graden
Owja, jij zweet veel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef Crack_ het volgende:
22 dan/quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tyfus warm weer voor een festival
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef supersof het volgende:
Toto wtf was dat whatsappje vannacht
Hier nog 1. En ik ben totaal n iet van in een tent slapenquote:
Ik wist helemaal niet dat je naar New York ging joh! Alleen? Vet stoerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga ook sowieso niet de hele week. Want New York wordt al fucking duur voor mij een week later.
yesquote:
Mja, wordt óf dat óf Schotland/Ierland. Weet nog niet zeker.quote:
Schotland/Ierland kan altied nog.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, wordt óf dat óf Schotland/Ierland. Weet nog niet zeker.
Nee m`n ma had aangeboden ook mee te gaan. En verleden week kreeg ik te horen dat m`n broertje ook mee ging dus, gezelligquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je naar New York ging joh! Alleen? Vet stoer
[..]
yes.
Klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schotland/Ierland kan altied nog.
Ik slaap altijd als ik wat heb gedronken. Maakt me niet uit waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier nog 1. En ik ben totaal n iet van in een tent slapen
Ja, klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Typisch het volgende:
crack kan zo lekker zeuren om dingen
Sziget ook, aap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Schotland/Ierland kan altied nog.
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Ik heb een 6,3 voor engels literatuur
nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Is ook geen kritiek, ik mag dat wel. Maar dan is zo'n lang festival niet echt wat voor jou denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Maar ik ben gewoon erg op mn eigen shit gesteld en ik doe daar vaak niet zo moeilijk over maar andere mensen vaak wel enzo. Dus dan moet ik ALLES alvast van te voren vertellen. En ik zeg toch, ik ben gewoon moeilijk oke
Gefeli.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
Lekker bezigquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:13 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |