Hou ik je aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha.
Wat lief van je![]()
Als we meeten, krijg je een biertje van me
[..]
Ja, nu zie ik dat ik stout ben.
Dont worry, die missen we sowiesoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef JanCees het volgende:
Als jullie daarheen gaan missen jullie m'n verjaardag.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dont worry, die missen we sowieso
Het is wel gelijk stil jaquote:
81, gedraag mij prima de laatste tijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er dan ouwe hooligan
Why? Ook niet met drie, dat is nog zo'n heel overzichtelijk aantalquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel gelijk stil ja
nee uh kan?Maar oneven aantal is nooit zo`n goed succes volgens mij
Altijd toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
81, gedraag mij prima de laatste tijd
Nee maar dat lijkt me gewoonquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why? Ook niet met drie, dat is nog zo'n heel overzichtelijk aantal. We gaan toch niet naar een pretpark of wel
Sorry, was even al mijn nieuwe shit aan het bekijken en kijken hoe ABO is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is wel gelijk stil ja
nee uh kan?Maar oneven aantal is nooit zo`n goed succes volgens mij
Nouja, ik vind 1 op 1 eng want dan is het zo.. ja. Als ik nu verlegen ben kunnen jullie dat nog fixen en dan kan ik mezelf uiteindelijk wel erin mengen (geef me wijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar dat lijkt me gewoonMaar ik vind het prima hoor
Heb je nog nooit een abo gehad?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, was even al mijn nieuwe shit aan het bekijken en kijken hoe ABO is.
Ik vind het wel prima.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Why? Ook niet met drie, dat is nog zo'n heel overzichtelijk aantal. We gaan toch niet naar een pretpark of wel
Jij bent vast niet verlegenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind 1 op 1 eng want dan is het zo.. ja. Als ik nu verlegen ben kunnen jullie dat nog fixen en dan kan ik mezelf uiteindelijk wel erin mengen (geef me wijn)
liefquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:33 schreef Typisch het volgende:
JanCees als er bier is en ik vrienden mee mag nemen kom ik wel op je verjaardag.
Haha, als ik me goed voel niet nee.. maar ik voel me op het begin sowieso niet goed en ja dan ben ik zelfs heel verlegen.. Maar dat is dus maar erg tijdelijk. Even wennen ofzo is het meerquote:
Niet gelezen, ga gewoon af op hoe je op BNW bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij kan mijn notes lezen, dus je zal wel gelijk hebben.
Keer met een meisje gemeet die zei dat ze altijd bij meets aan iemand vertelde waar ze heen ging, voor het geval dat er iets gebeurde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik vind 1 op 1 eng want dan is het zo.. ja. Als ik nu verlegen ben kunnen jullie dat nog fixen en dan kan ik mezelf uiteindelijk wel erin mengen (geef me wijn)
Euhm, 1 keer na de John Carter meet.quote:
quote:
Watquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen tchock is ook genoeg voor mij
no homo
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer met een meisje gemeet die zei dat ze altijd bij meets aan iemand vertelde waar ze heen ging, voor het geval dat er iets gebeurde.
[..]
Euhm, 1 keer na de John Carter meet.
Maar toen kon ik geen notes zien geloof ik.
Of ik had er geen.
Zolang je een activiteit doet ipv doelloos rondlopen ben je ook gelijk minder verlegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh oké, nou dan doen we gewoon een trio. Hebben we meteen bedacht wat we die dag gaan doen.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang je een activiteit doet ipv doelloos rondlopen ben je ook gelijk minder verlegen.
Prima idee Krek![]()
Een hele dag, ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:38 schreef Crack_ het volgende:
Oh oké, nou dan doen we gewoon een trio. Hebben we meteen bedacht wat we die dag gaan doen.
Ik had dus vrij snel van:quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat
[..]. Ik vertrouw jullie wel hoor haha
Dat is wel beetje eng om over jezelf te zeggen hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een hele dag, ja?
Jeetje, dan moet ik even wat meer condooms halen.
[..]
Ik had dus vrij snel van:juist.
Ik ben zo ongeveer de meest lieve man die je kunt treffen op FOK
Nee, ik kan daar niet tegen met m`n maagquote:
Ohja, dat had je al een keer verteld inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, ik kan daar niet tegen met m`n maagVraag me niet waarom want andere alcoholische dranken kan ik wel tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |