Ga je nog met die vriendin weg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Ja, ik ga niet mee naar Sziget, dat is het niet voor mij. Als ik jullie nou super goed zou kennen oid zou ik er nog serieus over na denken maar dat is niet het geval
.
Misschien, ze heeft geen geldquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog met die vriendin weg?
Massale orgie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
maar hoe zie je dat voor je in godsnaam, random mensen from the internetz een week (!!) samen?
dat awkwardquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
maar hoe zie je dat voor je in godsnaam, random mensen from the internetz een week (!!) samen?
quote:
Ik ben keileuk en gezellig.quote:
Ik ben eerstquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben keileuk en gezellig.
Wilde je nog meevragen naar een meet binnenkort, maar durfde niet
Welke dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben keileuk en gezellig.
Wilde je nog meevragen naar een meet binnenkort, maar durfde niet
Nouja, dat kan ook leuk zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien, ze heeft geen geld. Dus als we gaan wordt dat last minute
Doe ik niet grquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef Typisch het volgende:
Er is toch al veel incrowd hier dus zal wel meevallenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, daarom vraag je sof
jij viespeuk
[..]
dat dus
Ik snap echt niet wat jij bedoelt met die PI's hele tijd he. Meestal je standaard PI maar wat betekenth et dan als je 'm verandert?!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, dat kan ook leuk zijn.
hoe was de arenaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren aids opgelopen
voor niks
De wedstrijd werd in Amsterdam gespeeld toch, niet in Zuid-Afrika?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
voor niks
Spelletjes meet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke dan?
Hoezo durf je niet
Ja maar ik bedoelde dat ik druk het tot minimaal 3 feb toch
Grappig, dit is ook precies wat Tchock zei 'Typisch heeft aids opgelopen dus gaat maar naar huis" hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
voor niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |