wut?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je komt veel te snel klaar.
iig dat zei ze gisteravond
Hahaha, godverquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je komt veel te snel klaar.
iig dat zei ze gisteravond
dat was het toch al een tijdje?quote:
ah oke dankjewelquote:
ik weet niet of ik dat wel wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij wil je meenemen naar sziget
[..]
pics
hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof lijkt mij veel te lief om vriendinnetje te zijn van Toto.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel, is fok-it niks voor jou? Die heeft gezegd homo te zijn
Wanneer heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Jij komt nog meer als meisje-meisje over, waar toto best hard is.quote:
Naar het schijnt verandert iedereen daar in sletten. Dat zie ik jou niet doen, maar gehossel is er dus veel.quote:
ik ben niet eens zo hardquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij komt nog meer als meisje-meisje over, waar toto best hard is.
oke regel maar een kaartjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt beter met mij en jimbo naar feyenoord gaan inderdaad
wij > toto
Weet niet, moet ik hem eerst meeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:07 schreef Crack_ het volgende:
Toto is alleen hard op het internet hoor.. irl is het een doetiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegdquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen 'godver, hij heeft het weggehaald'
jimbo noemde mij een h&m meisjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |