Jij bent langs de wallen geweestquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
ik heb gisteren aids opgelopen
voor niks
normaal is het nog ergerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
minder erg dan ik had verwacht, maar nog steeds aids
en ook een beetje tering
Haha, ja dat is wel beetje creepyquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spelletjes meet.
Omdat je dan ineens 4 mensen ofzo ziet die je niet kent.
Ik vergeet vaak dat ik een standaard PI heb.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij bedoelt met die PI's hele tijd he. Meestal je standaard PI maar wat betekenth et dan als je 'm verandert?!
Soms is 't ook vet raar.. met dat politie gebeuren en dan steeds "quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vergeet vaak dat ik een standaard PI heb.
En soms wil ik iets vriendelijks zeggen en dan gebruik ik deze.
autistquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms is 't ook vet raar.. met dat politie gebeuren en dan steeds ""
iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
''Ik ga maar naar huis, heb nu aids'' appte ik, dus kan goed kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Grappig, dit is ook precies wat Tchock zei 'Typisch heeft aids opgelopen dus gaat maar naar huis" haha
Niet eens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij bent langs de wallen geweest
Whut?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Ik ga maar naar huis, heb nu aids'' appte ik, dus kan goed kloppen.
[..]
Niet eens.
Ik ben dan ook lief.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat is wel beetje creepy. Lief dat je daar zo overnadenkt tho
Ik let niet eens op die PI`s?quote:
Ohhh, tofquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook lief.
Maar ik had al eens aan ze verteld dat je lief was en alles en toen vonden ze het leuk als je zou komen.
lieverdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik let niet eens op die PI`s?Maakt toch niet uit wat er voor staat
Drukwerk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
ik heb nieuwe muziek nodig
post eens wat
Ik heb heel lang deze als Standaard PI gehad, maar ik wilde liever overkomen, dus werd hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik let niet eens op die PI`s?Maakt toch niet uit wat er voor staat
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Typisch het volgende:
ik heb nieuwe muziek nodig
post eens wat
Waarom wil je standaard PI dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb heel lang deze als Standaard PI gehad, maar ik wilde liever overkomen, dus werd het
Omdat ik toen nog niet wist dat je eigen posts kon markeren met een kleur.quote:
Haaaaaaaaaa, sukkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog niet wist dat je eigen posts kon markeren met een kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |