Is het een leuke jongen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga haar pa ontmoeten schijnbaar want die is jarig en die zit op zo'n vak voor oud-hooligans.
Of hij zet me eruit of ik ga zelf
Valt mee. Ken veel erger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal wel opvallen dan ja.
Wat een dood dorp is dat zeg
Niet wanhopig zijn Elan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker eentje met tieten en een kut niks mis mee.
Wat leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt mee. Ken veel erger.
Ik heb er gewoond ja
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk.
Samantha heet ze misschien ken je dr wel.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft geen hart anders ben je niet voor Ajax.
quote:
heuj heeft inso een ban ?quote:
oh valt nog meequote:
Hommoquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker eentje met tieten en een kut niks mis mee.
Arme Jimbo. Ik had wel een beetje met je te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
man voel me ff een partijtje kut
kan de tweede helft nieteens meer herinneren
Wees blij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
man voel me ff een partijtje kut
kan de tweede helft nieteens meer herinneren
Feyenoord was slecht tweede helft. Al kregen ze aan het begin nog wel kansjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, werd Feyenoord even scheelgetikt in die tweede helft hè?
dankjequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Jimbo. Ik had wel een beetje met je te doen.
Mwah het had beter geweest als ik niet om 7uur op moest om naar dat verrekte leeuwarden te gaanquote:
Tijd voor de rijdende rechter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er kwam net een agent aan de deur bij mij. Onze achterburen dachten dat wij in een vogelhuisje een camera hadden om op hun te spioneren
Heb het laten zien, geen camera. Alsof er bij die boelers wat gebeurt wat we op beeld willen hebben__________
Heb moeten lachen
Die mensen kan je toch ook nooit meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er kwam net een agent aan de deur bij mij. Onze achterburen dachten dat wij in een vogelhuisje een camera hadden om op hun te spioneren
Heb het laten zien, geen camera. Alsof er bij die boelers wat gebeurt wat we op beeld willen hebben__________
Heb moeten lachen
Doen we al nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen kan je toch ook nooit meer
Serieus nemen
Ach, zijn ze eens een keer niet bezig met 12-jarige meisjes bekeuren omdat ze zonder licht fietsen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen we al nietVaker bonje gehad
Gewoon een fucking agent gestuurd omdat ze zichzelf zo interessant vinden dat ze denken dat wij daar behoefte aan hebben
Wel goed begin van je dag hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen we al nietVaker bonje gehad
Gewoon een fucking agent gestuurd omdat ze zichzelf zo interessant vinden dat ze denken dat wij daar behoefte aan hebben
Mijn broertje heeft daar voor een bekeuring gehad. Een week later weer, omdat zijn licht toen ''niet fel genoeg was" Viel reuze mee, hij werkte een beetje tegen, klap er tegen aan en het schijnt lekker fel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zijn ze eens een keer niet bezig met 12-jarige meisjes bekeuren omdat ze zonder licht fietsen.
Ik deze zomer omdat iemand op een feestje hier knock out gingquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed begin van je dag hoor.Ik heb nooit politie aan m'n deur gehad
behalve 1 keer toen ik m'n portemonnee kwijt was maar dat is niet zo spectaculair
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelfs een politie-inval gehad hier.. zaten ze verkeerd
Al die drugs ook naast je bed..quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelfs een politie-inval gehad hier.. zaten ze verkeerd
Politie, walgelijke mensenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft daar voor een bekeuring gehad. Een week later weer, omdat zijn licht toen ''niet fel genoeg was" Viel reuze mee, hij werkte een beetje tegen, klap er tegen aan en het schijnt lekker fel.
Was niet bij mij.. wel 'ons' huis maar dan twee verdiepingen lager. Maarja, ik was wel als enige thuis en ik deed de deur open en en enquote:
Was ee nsarcastische nice richting de politiequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was niet bij mij.. wel 'ons' huis maar dan twee verdiepingen lager. Maarja, ik was wel als enige thuis en ik deed de deur open en en en
Mwah, vind ik niet. Maar ik vind een boete voor je licht gewoon al zo kneuterig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks tegen de politie hoor. Als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik flink boos zijn maar dan is het wel gewoon geheel terecht.
Ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Maar ik vind een boete voor je licht gewoon al zo kneuterig.
Het hangt er helemaal vanaf waarvoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks tegen de politie hoor. Als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik flink boos zijn maar dan is het wel gewoon geheel terecht.
Tsja, eigen risico dan maar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet.
Als zeg geen boetes zouden geven zouden er veel meer mensen zonder licht rijden en da's gevaarlijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Mwah, denk dat het wel vet handig is in het donker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Maar ik vind een boete voor je licht gewoon al zo kneuterig.
Ken je dat verhaal niet?quote:
Ik niet, dat zijn de regels. Iedereen kent ze, hou je er aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf waarvoor.
Boete's voor het niet bij je hebben van je ID, of voor 2 meter over de stoep fietsen, of door rood fietsen midden in de nacht als er niemand op straat is, vind ik te treurig voor woorden.
En verder doen ze toch nooit iets omdat ze niks kunnen en niks mogen. Nog nooit gehad dat er iets is teruggevonden, dat iemand is opgepakt of van gelijke strekking.
Snap werkelijk waar niet waarom iemand de moeite neemt om aangifte te doen, behalve verzekeringstechnisch.
Ja, totdat een ander er ook bij betrokken is natuurlijk. Zelfde geldt voor een gordel in je auto.quote:
Ja, dat ben ik ook. Daar verbazen zich heel veel mensen over maar ik doe weinig wat niet magquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal niet?
Was de eerste nacht dat Tchock bij mij bleef slapen en we sliepen al. Rond 23.00 werd er aangebeld dus ik dacht nog "okeee, zal wel". Wantja, 23.00. Nouja, toen ineens kei hard geklopt en "HALLO, POLITIE OPEN MAKEN!!!". En Tchock naar buiten kijken en toen stonden ze ook mn raam in te schijnen en shit vet eng
. Nouja ik ochtendjas aan en naar beneden lopen, drie politiemannen aan de deur 'ja ehh, woont X hier?'. Dus ik zeg "nee is de buurman". Politieagent "OH OKEEE, DAAG!". Nou echt 1 minuut terug "ja hallo woont hier ook een jongen?". Dus ik zeg ja daarzo "oh oke moeten we daar zijn". Dus ik nog heel braaf zeggen dat ie niet thuis is enzoo.. Politie agentje zegt van ja jammer.. Dus ineens blauwe handschoentjes aan en shit en deur in trappen
. Hun zoeken zoeken blabla maar niks gevonden.
Het uiteindelijke verhaal is dat de buurman zich op ons adres had ingeschreven en die gast had wel van alles..
Dat vind ik echt geen vergelijking.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, totdat een ander er ook bij betrokken is natuurlijk. Zelfde geldt voor een gordel in je auto.
Wat je bijvoorbeeld bij wegmisbruikers ziet is dat ze helemaal flippen omdat ze te hard reden, door rood gingen en bumperkleefden. Als je nou gewoon rustig bent houden ze de boete misschien bij de snelheid. Ga je flippen en ze verrot schelden, krijg je de volle laagquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook wel paar keer een bijna boete gehad. Ergens fietsen waar het niet mocht enzo, nouja dat wist ik gewoon oprecht niet en ik zou me echt kut voelen als ik dan een boete zou krijgen voor iets wat ik écht niet wist. Maar alsnog, mijn schuld. En ik denk niet dat politie nooit fouten maakt oid, totaal niet.. maar ik heb er niks tegen. Ben blij dat ze er zijn.
Beide veiligheidsmaatregelen, ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen vergelijking.
Iemand op de fiets met een klein lichtje of géén licht is echt heel kut hequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen vergelijking.
Ja, het is gewoon jouw schuld inddquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat je bijvoorbeeld bij wegmisbruikers ziet is dat ze helemaal flippen omdat ze te hard reden, door rood gingen en bumperkleefden. Als je nou gewoon rustig bent houden ze de boete misschien bij de snelheid. Ga je flippen en ze verrot schelden, krijg je de volle laag
Je hebt niks te verdedigen dan, je hebt de regels overtreden, klaar
Dan moeten ze ook niet verkocht worden. Als het illegaal en niet voldoende is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand op de fiets met een klein lichtje of géén licht is echt heel kut he.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet verkocht worden. Als het illegaal en niet voldoende is.
En ze voeren gewoon hun werk uit, het is ook niet persoonlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon jouw schuld indd.
Dus ik snap die haat tegen politie niet als je zelf gewoon heel goed wéét dat jij fout zat. Kun je politie wel flauw vinden.. maar je weet dat het de regels zijn en dat jíj fout zit dus waarom dan boos worden op politie
Dat is je eigen keuzequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet verkocht worden. Als het illegaal en niet voldoende is.
Nopequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ze voeren gewoon hun werk uit, het is ook niet persoonlijk
Ja nou ja goed het ligt gewoon helemaal aan de situatie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beide veiligheidsmaatregelen, ik wel.
Er word hier anders niks teruggevonden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Er worden tering veel fietsen terug gevonden.. ga maar eens kijken
. Natuurlijk is het amper iets als je kijkt naar hoeveel bijv. fietsen er worden gejat.. maar dat is toch ook onmogelijk
![]()
. En met door rood rijden 's nachts, ja dat is flauw.. maar alsnog jouw schuld. Je weet dat het niet mag dus je kunt toch niet boos worden op politie dan
. Regels zijn regels, klaar.
Ik rij nooit door rood, ook niet 's nachts als er NIEMAND is. Ohyes, zo hoort dat gewoon.
Nee hoor, dat doen ze om te zorgen dat je de volgende keer voor die 5 euro wel wat lichtjes op je fietst hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nou ja goed het ligt gewoon helemaal aan de situatie.
Maar dan maar beter wel dan niet natuurlijk. Ik snap verder ook wel dat de regel er is hoorMaar als ik om 2 uur ergens wordt gecontroleerd waar geen kip te zien is, is het gewoon treurig om een boete uit te delen. Dat doen ze dan alleen maar om te laten zien wie het gezag heeft.
Dat heb ik zo totaal niet meegemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er word hier anders niks teruggevonden.
De politie zegt ook al gelijk: hou er maar geen rekening mee dat je het terugkrijgt.
Ze nemen de moeite niet eens. Als iemand het toevallig inlevert, dan wel. Maar ze gaan niet op zoek of iets.
Zelfs meegemaakt met ernstiger zaken dan diefstal. Ze doen toch geen flikker. Zelfs niet als ze de naam of camera beelden hebben van de dader.
Niks dan minachting voor de politie.
Je krijgt vaak lampjes mee van de politie meteen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze om te zorgen dat je de volgende keer voor die 5 euro wel wat lichtjes op je fietst hebt.
Geen idee, ik fiets altijd hard weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt vaak lampjes mee van de politie meteen!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik fiets altijd hard weg.
Serieus, 4 ooggetuigen, en camera beelden op 6 camera's. Politie weigert iets te doen en waarschuwt je alvast vooraf dat je zelf niks mag doen want dan ben je strafbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik zo totaal niet meegemaakt.
Ja, wat ik al zeg. Zo heb ik het nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, 4 ooggetuigen, en camera beelden op 6 camera's. Politie weigert iets te doen en waarschuwt je alvast vooraf dat je zelf niks mag doen want dan ben je strafbaar.
Dus vooral voorover bukken en alles laten gebeuren wat de crimineel wil.
quote:
Gestapo in de randstadquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar te lui om batterijen in mijn licht te doen.
Sukkel. Koop nieuw lichtjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar te lui om batterijen in mijn licht te doen.
De keren dat ik mn lichtjes vergeet hou ik mn telefoon vast in mn hand zodat die als lichtje kan werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jij zou dat überhaupt al niet i je hoofd halen
Misschien zetten ze in Leiden alle luie flikkers neer dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zeg. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt.
Jij bent zo walgelijk braafquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef Crack_ het volgende:
De laatste keer was ik met Tchock ergens en toen werd het donker en toen hadden we niet voor twee fietsen lichtjes bij. Dan zit ik al "ohshit snel we moeten naar huis we hebben geen lichtjes en het wordt donker!!!"
BRAAF HE
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:17 schreef Crack_ het volgende:
De laatste keer was ik met Tchock ergens en toen werd het donker en toen hadden we niet voor twee fietsen lichtjes bij. Dan zit ik al "ohshit snel we moeten naar huis we hebben geen lichtjes en het wordt donker!!!"
BRAAF HE
Hahahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent zo walgelijk braaf
wakker in du cel allesquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben wel keertje opgepakt hoor.. voor diefstal. Nooit meer
Wat wat wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:19 schreef Crack_ het volgende:
jij, stelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:19 schreef Crack_ het volgende:
Ja, gewoon. Was in Duitsland (want daar woonde mn ex) en toen moest ik boodschappen doen maar geen geld dus ik moest het wel stelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wat wat?Vertel me alles!
Ik zie het zo voor me, zo'n klein blond meisje met haar rode wangen en neus, afgevoerd door de politie.quote:
Ik heb toch ja gezegd? Maar wat is het plan 1 maart? Moet anders nog vrij vragen en anders alleen voor de middagquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meets organiseren is moeilijk als mensen niet antwoorden./klbpost
Jeetje, je hebt wel een spannend leven gehad hoor. Minderjarig, vriendje in het buitenland (dit klinkt wel een beetje dubieus, maar goed), stelen om te leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, gewoon. Was in Duitsland (want daar woonde mn ex) en toen moest ik boodschappen doen maar geen geld dus ik moest het wel stelen. Maar daar werkte mannetje in de supermarkt die gewoon naar diefjes zocht dus ik naar kassa blabla kassa voorbij, komt meneertje naar mij toe "ja hallo, blijf maar even staan blabla" tas laten zien dit dat. Nou oke, gestolen. Die meneer was vet aardig, hield alleen hele tijd mn arm vast
. Dus ik vroeg ja mag die alsjeblieft los
. Nou dat mocht wel
. In hokje wat shit tekenen, had ik mn ID niet bij
![]()
. Godverdegodverdomme. En omdat ik minderjarig was moest de politie dus komen. Nou echt, die behandelde me alsof ik een moord had gepleegd
. Zo onaardig
. Nou mn ouders moesten mij dus ophalen dus ik moest op politie-bureau wachten dus moest in de politie-auto en shit
. Dat was echt heel raar want ze doen echt je hoofd naar beneden en politie agent ging naast me zitten
![]()
.
Toen op politie bureau en die duitser was echt kutje mongooltje. Ging mn ouders bellen maar kreeg mn broertje aan de telefoon en die schold ie ook uit. Toen waren mn ouders er eindelijk.. nou toen naar huis en dat was het. Nooit meer iets van gehoord verder
.
Dat zou ook wel te overdreven zijn voor een winkeldiefstalletjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb dus nooit in de cel gezeten hoor. Mocht gewoon op het bankje bij de balie wachten. Heb ook geen handboeien om gehad ofzo.
Dit is een andere meet, schatje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb toch ja gezegd? Maar wat is het plan 1 maart? Moet anders nog vrij vragen en anders alleen voor de middag
Ja nouja, zo zwart wit was het niet. Die ex was een junk en lang verhaal.. maar ik had vast wel geld om die boodschappen te betalen hoor.. maar dan had ik gewoon zelf bijna niks meer over. Zoiets was hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, je hebt wel een spannend leven gehad hoor. Minderjarig, vriendje in het buitenland (dit klinkt wel een beetje dubieus, maar goed), stelen om te leven.
Haha jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ook wel te overdreven zijn voor een winkeldiefstalletje
Mag die winkel nooit meer in!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik steel van die rijke tattas dacht crack gewoon
Ja, zeg ik. Je bent wel straat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja nouja, zo zwart wit was het niet. Die ex was een junk en lang verhaal.. maar ik had vast wel geld om die boodschappen te betalen hoor.. maar dan had ik gewoon zelf bijna niks meer over. Zoiets was het.
Duitsers zijn geen tatta's.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Fok-it het volgende:
Ik steel van die rijke tattas dacht crack gewoon
Straatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeg ik. Je bent wel straat.
[..]
Duitsers zijn geen tatta's.
Ik was op de basisschool wel een bedreven kleptomaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha ja.
[..]
Mag die winkel nooit meer in!
Lol, wat danquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was op de basisschool wel een bedreven kleptomaan
Ja, street. Beetje stelen, omgaan met junks, politie etc.quote:
Was met een groepje jongens, en we hadden het tot kunst verheven om eten uit de supermarkt te jattenquote:
Dus je hebt vaker dan 1 keer gestolen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik in groep 3 zat had ik allemala stickerboekjes gestolen van de v&d. Kwam mn mams toen achter en moest ik ook helemaal naar de v&d met zo'n dikkie praten (directeur)? Die helemala verhaaltje vertellen over dat dieven naar de gevangenis gaan en weet ik het.
Met je piemel er in?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vannacht supersof blijkbaar een heel leuk whatsapp-bericht gestuurd
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, street. Beetje stelen, omgaan met junks, politie etc.
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was met een groepje jongens, en we hadden het tot kunst verheven om eten uit de supermarkt te jattenmaar ging steeds verder
zijn nooit betrapt
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt vaker dan 1 keer gestolen?
Mijn hele beeld van je gaat kapot
Leg die condooms maar weer wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een andere meet, schatje.
Maar ik krijg geen antwoord van iemand en nu denk ik dat ze me niet meer lief vindt
dit vraagt natuurlijk om een screenshotquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vannacht supersof blijkbaar een heel leuk whatsapp-bericht gestuurd
Dan ben ik, over mijn hele leven genomen, dus even braaf als jij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar nu dus heel braaf he. Onthoudt dat maar.
die zal sof best nog hebben, ik zelf nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk om een screenshot
Zoiets ken ik. Klein meisje had bij ons een zo'n Kinder-ei gejat, mocht mijn teamleider praatje houdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik in groep 3 zat had ik allemala stickerboekjes gestolen van de v&d. Kwam mn mams toen achter en moest ik ook helemaal naar de v&d met zo'n dikkie praten (directeur)? Die helemala verhaaltje vertellen over dat dieven naar de gevangenis gaan en weet ik het.
Nee. Want pubers mogen wat meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben ik, over mijn hele leven genomen, dus even braaf als jij.
Weet sowieso niet waar mijn condooms liggen, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leg die condooms maar weer weg
Op een gegeven moment een levensgrote paashaas bij de Jamin tijdens Pasen. Toen begon die vrouw wel wat door te krijgen, wij beetje bij beetje naar de uitgang en eenmaal buiten rennenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Haha.
[..]
Ja. Weet ook niet hoe het komt hoor.. bedoel.. groep 3
.
jij hebt geen whatsapp meer op je telefoon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zal sof best nog hebben, ik zelf niet
Ja, maar ik had dan gewoon 10 stickerboekjes gejat ofzo. NIet ééntjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoiets ken ik. Klein meisje had bij ons een zo'n Kinder-ei gejat, mocht mijn teamleider praatje houden
Ik heb nog 2 jaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet sowieso niet waar mijn condooms liggen, eigenlijk.
Zullen we over datum zijn, trouwens.
Jawel maar ik verwijder elk gesprek directquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt geen whatsapp meer op je telefoon?
Dan maakt de hoeveelheid niet zo uit eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dan gewoon 10 stickerboekjes gejat ofzo. NIet ééntje![]()
Dat lijkt me echt engquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment een levensgrote paashaas bij de Jamin tijdens Pasen. Toen begon die vrouw wel wat door te krijgen, wij beetje bij beetje naar de uitgang en eenmaal buiten rennendie vrouw ook naar buiten komen maar die heeft het maar opgegeven
ha gayquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel maar ik verwijder elk gesprek direct
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel maar ik verwijder elk gesprek direct
Ik was 6 toen ik 2 knikkers stal bij de Zeeman.quote:
Je hebt er nog 1?quote:
Haha, knikkersquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was 6 toen ik 2 knikkers stal bij de Zeeman.
En eens een boete voor geen licht hebben toen ik 20 was.
[..]
Je hebt er nog 1?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment een levensgrote paashaas bij de Jamin tijdens Pasen. Toen begon die vrouw wel wat door te krijgen, wij beetje bij beetje naar de uitgang en eenmaal buiten rennendie vrouw ook naar buiten komen maar die heeft het maar opgegeven
Rare is dat ik het toen met speels gemak deed, als ik er nu aan denk soms in de supermarkt denk ik echt: zou het echt niet meer kunnenquote:
Stuk of 6 volgens mij. Vond er gisteren eentjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was 6 toen ik 2 knikkers stal bij de Zeeman.
En eens een boete voor geen licht hebben toen ik 20 was.
[..]
Je hebt er nog 1?
Gelukkig maar ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rare is dat ik het toen met speels gemak deed, als ik er nu aan denk soms in de supermarkt denk ik echt: zou het echt niet meer kunnen
Haha, en nog van mogen genieten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op voetbalkamp hadden we bij onze trainer drank in zijn tas gedaan, hij liep gewoon nietsvermoedend naar buiten. Toen we weer bij de slaapplekken waren had hij het pas door.
Waren toen 15 ofzo.
#thuglife
Werd nog wel eens verdacht van stelen, maar toen had ik niks gedaan.quote:
Altijd mooi, pilsje doen met je leraren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij werd eerst boos, daarna inderdaad gewoon opgezopen.
was mijn voetbaltrainerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Altijd mooi, pilsje doen met je leraren.
Zo zeg, dat met glas is wel écht een kut streek johquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd nog wel eens verdacht van stelen, maar toen had ik niks gedaan.
Kreeg helemaal een rood hoofd en alles![]()
Ow, en ik heb ooit op de basisschool allemaal glasscherven onder fietsbanden gelegd met een vriendje.
Hij werd gepakt door de juf, maar hij verraadde me niet. Juf vroeg of er meer mensen hadden meegedaan en ik scheet bagger daar![]()
En vroeger ook allemaal van die kaartjes gepikt die bij planten zaten. Allemaal uit de tuin meenemen
Ik laatst ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb een keer zwart gereden omdat mijn ov-chipkaart het niet deed
Behalve dat je uiteindelijk naar de rechter moet omdat je niet onbeperkt boete's kunt krijgen voor het zwart rijden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laatst ookdenk als je elke dag zwart rijdt je de boete er alsnog makkelijk uithaalt
Ligt er een beetje aan met welk vervoersmiddel. In de trein betwijfel ik het, word ik bijna altijd wel gecontroleerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laatst ookdenk als je elke dag zwart rijdt je de boete er alsnog makkelijk uithaalt
Heb ze gevonden. Lagen op zolder met al mijn andere seksspullen. Logisch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stuk of 6 volgens mij. Vond er gisteren eentje
Was 1 band lekgegaan ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo zeg, dat met glas is wel écht een kut streek joh
Ik heb geen andere seksspullenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze gevonden. Lagen op zolder met al mijn andere seksspullen. Logisch.
Heb er nog 3. Nog geldig tot 2017
[..]
Was 1 band lekgegaan ofzo.
Maar inderdaad.
Dat deed een vriendin van mij toen ook alitjd.. maarja dat was nog kei makkelijk want toen had je alleen nog maar abonnementen met je foto er op en moest de chauffeur alleen vventjes kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan met welk vervoersmiddel. In de trein betwijfel ik het, word ik bijna altijd wel gecontroleerd.
Naar de middelbare school altijd zwart gereden met een oud pasje, nooit een boete gehad.
No dude, just no.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In mijn broek ja, maar verder
oh en toen was het raar om een penis te hebbenquote:
Ik bewaar ze onder mijn bijbelquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze gevonden. Lagen op zolder met al mijn andere seksspullen. Logisch.
Heb er nog 3. Nog geldig tot 2017
Nee? Ik heb zowat alles uit de seksshop wel gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen andere seksspullen
Godsammequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik heb zowat alles uit de seksshop wel gehad.
Alleen alle ruigere dingen heeft mijn ex meegenomen. Vond ik niet zo erg, aangezien ik die voornamelijk had om haar een plezier te doen.
Ben daarna niemand meer tegengekomen die graag zwepen etc wilde gebruiken.
ik ging gister bijna een biertje doen met je vriendjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel zn zolder is zo'n sekszolder met seksschommel en tandartsstoel en shit
Wat ik nog heb?quote:
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraag; zouden jullie als man mee doen aan een gangbang.. dus één vrouw is 't middelpunt en dan aantal mannen?
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraag; zouden jullie als man mee doen aan een gangbang.. dus één vrouw is 't middelpunt en dan aantal mannen?
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoorde het ja, jammer wel.. Van biertje en feyenoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ging gister bijna een biertje doen met je vriendje
maar feyenoord heeft roet in het eten gegooid
Jezusquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik nog heb?
Cockringen, dildo's, vibrators, glijmiddel, handboeien, blinddoeken, dat soort dingen.
Ik had een aardige collectie zwepen, messen, van die trillende ballen (naam even kwijt), op afstand bestuurbaar.Die waren hilarisch.
Nee, zo'n schommel heeft me nooit iets geleken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel zn zolder is zo'n sekszolder met seksschommel en tandartsstoel en shit
Waarschijnlijk niet. Lijkt me beetje vies, met zoveel mannen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Nope. Zie daar echt de charme niet vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Had dat niet van je verwachtquote:
Maar wat is de bedoeling? Dat een toekomstige nieuwe vriendin die shit ook weer gaat gebruiken? Met sommige dingen kan dat wel maar denk dat er weinig zijn die een gebruikte dildo willen gebruiken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik nog heb?
Cockringen, dildo's, vibrators, glijmiddel, handboeien, blinddoeken, dat soort dingen.
Ik had een aardige collectie zwepen, messen, van die trillende ballen (naam even kwijt), op afstand bestuurbaar.Die waren hilarisch.
arial 11, 1quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Crack, welke lettertype en regelafstand had je voor die scriptie?
1 maar?quote:
Waarom niet? Dat is toch gewoon schoongemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling? Dat een toekomstige nieuwe vriendin die shit ook weer gaat gebruiken? Met sommige dingen kan dat wel maar denk dat er weinig zijn die een gebruikte dildo willen gebruiken?
Jup, moet allemaal van schoolquote:
Nou, weetn iet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch gewoon schoongemaakt
Ik ben experimenteel aangelegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had dat niet van je verwacht
Zijn nieuwe spullen anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling? Dat een toekomstige nieuwe vriendin die shit ook weer gaat gebruiken? Met sommige dingen kan dat wel maar denk dat er weinig zijn die een gebruikte dildo willen gebruiken?
Ja.quote:
Kan makkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, moet allemaal van school.
[..]
Nou, weetn iet hoor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, moet allemaal van school.
[..]
Nou, weetn iet hoor
Ja ik begrijp de bedoeling er wel van hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben experimenteel aangelegd.
[..]
Zijn nieuwe spullen anders.
Ik heb geen plannen ervoor. Ik heb ze gewoon nog over van een tijd geleden.
Als een vriendin ze wil gebruiken, vind ik het prima. Zo niet, ook prima.
[..]
Ja.
Als gever. Ze wilde het graag. En ik was wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de bedoeling er wel van hoorAls gever of ontvanger?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
Ik bespreek zulke dingen liever niet op den foks eigenlijk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat is best wel vergevorderd zeg maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als gever. Ze wilde het graag. En ik was wel benieuwd.
Begon meer als heat-play. Daarna ga je langzaam wat verder.
Ze had me nog eens een liefdesbrief gestuurd, op perkament, gekalligrafeerd, wat ze allemaal wilde dat ik zou doen. Zat een scalpel in
Waarom zouden jullie dat moeten weten verder? Daar heb ik geen account voor op FOK!.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ik snap niet waarom zoveel mensen dat ongemakkelijk vinden?
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijnequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Wel grappig om te horen van Kaneel. Valt me dan nog mee hoe preuts deze SC is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijneGewoon naar Renesse gaan. Lekker in een tentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm ja zit wat inquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zouden jullie dat moeten weten verder? Daar heb ik geen account voor op FOK!.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijnejij gaat ook naar sziget?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb sof meegevraagd vannacht![]()
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijneSchat, dat je geen seks hebt staat niet gelijk aan preuts zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel daar wat anders mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vond het niet vervelend om te doen, maar ik mis het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best wel vergevorderd zeg maar
Vond je het wat?
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijneWas je vorig jaar niet gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Haha, hosselbaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij gaat ook naar sziget?
ik heb sof meegevraagd vannacht
Ik ben ook niet zo moeilijk wat dat aan gaat, als het er face to face over gaat vertel ik gerust het een en ander.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja zit wat in
Ach, ik ben niet zo moeilijk![]()
Zal alleen niet snel foto`s van mezelf op fok zetten.
Bastille komtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Sof naar Sziget? Ik betwijfel of ze dat qua muziek kan waarderen
smooth hosseling ditdatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
really?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bastille komten stromae
en blink 182 (?)
Sounds nice.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bastille komten stromae
en blink 182 (?)
nice tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
really?
Dat wordt ballen.Ik moet er in mijn eentje heen helaas, omdat ik met een groep ga die dan aan het backpacken is
Oh okquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schat, dat je geen seks hebt staat niet gelijk aan preuts zijn heIk bedoel daar wat anders mee
Dit jaar was ik alleen maar aan het werk en depri zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het niet vervelend om te doen, maar ik mis het niet.
[..]
Was je vorig jaar niet gegaan?
Doe je voorzichtig met haar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze vroeg wie er meegingen, zei iig geen nee
surequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig met haar?
quote:
Mja, Loef en Pinda gingen toch ook?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit jaar was ik alleen maar aan het werk en depri zijn![]()
jij weet dus niet hoe gek sof op bastille isquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat er véél betere namen komen dan bastille en stromea
Oooh, bedoelde je het zo. Hahaha nee dat wist i knietquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij weet dus niet hoe gek sof op bastille is
Qotsa, placeboquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bastille komten stromae
en blink 182 (?)
Ik weet ook wel dat er betere komenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oooh, bedoelde je het zo. Hahaha nee dat wist i kniet
20 uur in je eentje in een trein? Mehquote:
kan wel hoor, 8 uur al gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
20 uur in je eentje in een trein? Meh
Hoe bedoel je, doel je op mij?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Fok-it het volgende:
Een meet organiseren gaat al 9 van de10 keer verkeerd.
Een backpackvakantie?..
Je bent totala niet alleen.. iedereen lult daar tegen je aan johquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
20 uur in je eentje in een trein? Meh
Nee op Totoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, doel je op mij?
afgelopen jaar? was het jaar daarvoor volgens mij. Maar dit jaar wel, daar ga ik dus mee. Maar die blonde gaat ook mee!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mja, Loef en Pinda gingen toch ook?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Van 11 tot 18 augustus. Dat is dus een week voor ik naar New York ga
VH?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
afgelopen jaar? was het jaar daarvoor volgens mij. Maar dit jaar wel, daar ga ik dus mee. Maar die blonde gaat ook mee!
die kosten 180 euro. Vraag me af wat ik mezelf aan zakgeld moet gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Weektickets inclusief camping voor het Sziget Festival kosten momenteel ¤209 en zijn verkrijgbaar in onze webshop. Speciaal voor het festival organiseren Festival Travel en Euro-Express samen minstens twee rechtstreekse treinen van Utrecht naar Boedapest en vice versa.
Denk het niet hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn zeker alleen maar keijonge mensen daar op dat festival?
jaquote:
Valt wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee manquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die kosten 180 euro. Vraag me af wat ik mezelf aan zakgeld moet geven
Nee. Maar met een georganiseerde trein is kut.quote:
sziget meet lijkt me wel vet ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik sta er wel voor open overigens, maar moet wel een grote groep worden als het concreet wordt.
Naar Sziget gaan zonder georganiseerde shit IS kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar met een georganiseerde trein is kut.
Ja, dan zit je 2 dagen in de trein. Dat is hell hoor. Kan je beter op toffe plekken stoppenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar Sziget gaan zonder georganiseerde shit IS kut
Heb busreizen gevonden voor 155.quote:
Maar Floggin Molly, QOTSA, Nick Cave, Regina Spektor, Die Artzequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Crack_ het volgende:
OF iedereen gaat naar Rock Werchter. Dan kan ik mee en heb ik dat ook gefixt!?
Je bent zoveel kwijt als je zelf uit wilt gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb busreizen gevonden voor 155.
Hoeveel zal je per dag kwijt zijn denk je? 30-40? Heb geen idee van de prijzen daar
Nee 180 voor een retourtje trein. Plus 209 voor de volle weekquote:
Ooohhhh zo bedoel je. Ik dacht dat je bedoelde gewoon zelfde reis maar dan zelf organiserenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan zit je 2 dagen in de trein. Dat is hell hoor. Kan je beter op toffe plekken stoppen
aan wiet en drank ben je het meest kwijt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb busreizen gevonden voor 155.
Hoeveel zal je per dag kwijt zijn denk je? 30-40? Heb geen idee van de prijzen daar
goedkoper dan een vakantiequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee 180 voor een retourtje trein. Plus 209 voor de volle week
voor 184 interrailen kan ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar met een georganiseerde trein is kut.
20 uurquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan zit je 2 dagen in de trein. Dat is hell hoor. Kan je beter op toffe plekken stoppen
Waar heb je 't nou over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Floggin Molly, QOTSA, Nick Cave, Regina Spektor, Die Artze
Tof toch?
Daarom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor 184 interrailen kan ook
Waar zie je datquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn op Sziget. Zou ik luisteren.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, je heoft niet de hele dag op elkaar te letten of zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil opzich best mee naar Sziget als er serieuze plannen zijn én als er leuke namen komen.. maar ik ben wel moeilijk hoor want ik hou niet zo van dansen en ik hou ook niet van super mega lang laat op blijven dus waarschijnlijk wil ik dan eerder slapen en shit dus ja. En ik vind dat zelf geen probleem want ik vermaak me ook prima in mn eentje en shit maar ik weet niet of jullie dat dan wel leuk vinden
''Het is alleen toegestaan eten mee te nemen op het festivalterrein indien voor eigen consumptie. Alcoholische drank is niet meer toegestaan. Non-alcoholische drank mag, maar max. één PET-fles per persoon van maximaal 2,5 liter. Zowel eten als drinken zijn op het terrein zeer goedkoop te krijgen.''quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
aan wiet en drank ben je het meest kwijt.
Dat sowieso. Elkaar gewoon in elkaars waarde laten en geen dingen opdringen aan een ander.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, je heoft niet de hele dag op elkaar te letten of zo
Hongarije is sowieso goedkoopquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Het is alleen toegestaan eten mee te nemen op het festivalterrein indien voor eigen consumptie. Alcoholische drank is niet meer toegestaan. Non-alcoholische drank mag, maar max. één PET-fles per persoon van maximaal 2,5 liter. Zowel eten als drinken zijn op het terrein zeer goedkoop te krijgen.''
Oh, gewoon daar in de supermarkten goedkoop inslaan. De hele dag bieren houd je toch neit vol
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Het is alleen toegestaan eten mee te nemen op het festivalterrein indien voor eigen consumptie. Alcoholische drank is niet meer toegestaan. Non-alcoholische drank mag, maar max. één PET-fles per persoon van maximaal 2,5 liter. Zowel eten als drinken zijn op het terrein zeer goedkoop te krijgen.''
Oh, gewoon daar in de supermarkten goedkoop inslaan. De hele dag bieren houd je toch neit vol
Je onderschat mijn capaciteitenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De hele dag bieren houd je toch neit vol
Precies. Is al leuk als je met een mannetje of 6-8 kan. Groter hoeft van mij niet zo zeer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Elkaar gewoon in elkaars waarde laten en geen dingen opdringen aan een ander.
Ik dacht al. Heb Nick Cave al twee keer gezienquote:
Ik zit er mee dat ik ook zo ongeveer toegezegd had met een aantal andere vrienden naar campzone zou gaan. Dat is dus 11 dagen bier drinken en kut roepen op een camping met kanjersnel internet. Maar ik denk dat ik dat af moet zeggen en ik voel me daar kut overquote:
Nick Cave is baasquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht al. Heb Nick Cave al twee keer gezien![]()
. Één keer festival één keer concert, wat een man echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |