Ik bewaar ze onder mijn bijbelquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze gevonden. Lagen op zolder met al mijn andere seksspullen. Logisch.
Heb er nog 3. Nog geldig tot 2017
Nee? Ik heb zowat alles uit de seksshop wel gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb geen andere seksspullen
Godsammequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Ik heb zowat alles uit de seksshop wel gehad.
Alleen alle ruigere dingen heeft mijn ex meegenomen. Vond ik niet zo erg, aangezien ik die voornamelijk had om haar een plezier te doen.
Ben daarna niemand meer tegengekomen die graag zwepen etc wilde gebruiken.
ik ging gister bijna een biertje doen met je vriendjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel zn zolder is zo'n sekszolder met seksschommel en tandartsstoel en shit
Wat ik nog heb?quote:
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraag; zouden jullie als man mee doen aan een gangbang.. dus één vrouw is 't middelpunt en dan aantal mannen?
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een vraag; zouden jullie als man mee doen aan een gangbang.. dus één vrouw is 't middelpunt en dan aantal mannen?
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoorde het ja, jammer wel.. Van biertje en feyenoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ging gister bijna een biertje doen met je vriendje
maar feyenoord heeft roet in het eten gegooid
Jezusquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik nog heb?
Cockringen, dildo's, vibrators, glijmiddel, handboeien, blinddoeken, dat soort dingen.
Ik had een aardige collectie zwepen, messen, van die trillende ballen (naam even kwijt), op afstand bestuurbaar.Die waren hilarisch.
Nee, zo'n schommel heeft me nooit iets geleken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel zn zolder is zo'n sekszolder met seksschommel en tandartsstoel en shit
Waarschijnlijk niet. Lijkt me beetje vies, met zoveel mannen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Nope. Zie daar echt de charme niet vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Crack_ het volgende:
Had dat niet van je verwachtquote:
Maar wat is de bedoeling? Dat een toekomstige nieuwe vriendin die shit ook weer gaat gebruiken? Met sommige dingen kan dat wel maar denk dat er weinig zijn die een gebruikte dildo willen gebruiken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ik nog heb?
Cockringen, dildo's, vibrators, glijmiddel, handboeien, blinddoeken, dat soort dingen.
Ik had een aardige collectie zwepen, messen, van die trillende ballen (naam even kwijt), op afstand bestuurbaar.Die waren hilarisch.
arial 11, 1quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Muto het volgende:
Crack, welke lettertype en regelafstand had je voor die scriptie?
1 maar?quote:
Waarom niet? Dat is toch gewoon schoongemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling? Dat een toekomstige nieuwe vriendin die shit ook weer gaat gebruiken? Met sommige dingen kan dat wel maar denk dat er weinig zijn die een gebruikte dildo willen gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |