Politie, walgelijke mensenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft daar voor een bekeuring gehad. Een week later weer, omdat zijn licht toen ''niet fel genoeg was" Viel reuze mee, hij werkte een beetje tegen, klap er tegen aan en het schijnt lekker fel.
Was niet bij mij.. wel 'ons' huis maar dan twee verdiepingen lager. Maarja, ik was wel als enige thuis en ik deed de deur open en en enquote:
Was ee nsarcastische nice richting de politiequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was niet bij mij.. wel 'ons' huis maar dan twee verdiepingen lager. Maarja, ik was wel als enige thuis en ik deed de deur open en en en
Mwah, vind ik niet. Maar ik vind een boete voor je licht gewoon al zo kneuterig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks tegen de politie hoor. Als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik flink boos zijn maar dan is het wel gewoon geheel terecht.
Ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Maar ik vind een boete voor je licht gewoon al zo kneuterig.
Het hangt er helemaal vanaf waarvoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niks tegen de politie hoor. Als ik een boete zou krijgen voor mn licht zou ik flink boos zijn maar dan is het wel gewoon geheel terecht.
Tsja, eigen risico dan maar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet.
Als zeg geen boetes zouden geven zouden er veel meer mensen zonder licht rijden en da's gevaarlijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:02 schreef Crack_ het volgende:
Mwah, denk dat het wel vet handig is in het donker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. Maar ik vind een boete voor je licht gewoon al zo kneuterig.
Ken je dat verhaal niet?quote:
Ik niet, dat zijn de regels. Iedereen kent ze, hou je er aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet zoquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hangt er helemaal vanaf waarvoor.
Boete's voor het niet bij je hebben van je ID, of voor 2 meter over de stoep fietsen, of door rood fietsen midden in de nacht als er niemand op straat is, vind ik te treurig voor woorden.
En verder doen ze toch nooit iets omdat ze niks kunnen en niks mogen. Nog nooit gehad dat er iets is teruggevonden, dat iemand is opgepakt of van gelijke strekking.
Snap werkelijk waar niet waarom iemand de moeite neemt om aangifte te doen, behalve verzekeringstechnisch.
Ja, totdat een ander er ook bij betrokken is natuurlijk. Zelfde geldt voor een gordel in je auto.quote:
Ja, dat ben ik ook. Daar verbazen zich heel veel mensen over maar ik doe weinig wat niet magquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal niet?
Was de eerste nacht dat Tchock bij mij bleef slapen en we sliepen al. Rond 23.00 werd er aangebeld dus ik dacht nog "okeee, zal wel". Wantja, 23.00. Nouja, toen ineens kei hard geklopt en "HALLO, POLITIE OPEN MAKEN!!!". En Tchock naar buiten kijken en toen stonden ze ook mn raam in te schijnen en shit vet eng
. Nouja ik ochtendjas aan en naar beneden lopen, drie politiemannen aan de deur 'ja ehh, woont X hier?'. Dus ik zeg "nee is de buurman". Politieagent "OH OKEEE, DAAG!". Nou echt 1 minuut terug "ja hallo woont hier ook een jongen?". Dus ik zeg ja daarzo "oh oke moeten we daar zijn". Dus ik nog heel braaf zeggen dat ie niet thuis is enzoo.. Politie agentje zegt van ja jammer.. Dus ineens blauwe handschoentjes aan en shit en deur in trappen
. Hun zoeken zoeken blabla maar niks gevonden.
Het uiteindelijke verhaal is dat de buurman zich op ons adres had ingeschreven en die gast had wel van alles..
Dat vind ik echt geen vergelijking.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, totdat een ander er ook bij betrokken is natuurlijk. Zelfde geldt voor een gordel in je auto.
Wat je bijvoorbeeld bij wegmisbruikers ziet is dat ze helemaal flippen omdat ze te hard reden, door rood gingen en bumperkleefden. Als je nou gewoon rustig bent houden ze de boete misschien bij de snelheid. Ga je flippen en ze verrot schelden, krijg je de volle laagquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook wel paar keer een bijna boete gehad. Ergens fietsen waar het niet mocht enzo, nouja dat wist ik gewoon oprecht niet en ik zou me echt kut voelen als ik dan een boete zou krijgen voor iets wat ik écht niet wist. Maar alsnog, mijn schuld. En ik denk niet dat politie nooit fouten maakt oid, totaal niet.. maar ik heb er niks tegen. Ben blij dat ze er zijn.
Beide veiligheidsmaatregelen, ik wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen vergelijking.
Iemand op de fiets met een klein lichtje of géén licht is echt heel kut hequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat vind ik echt geen vergelijking.
Ja, het is gewoon jouw schuld inddquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat je bijvoorbeeld bij wegmisbruikers ziet is dat ze helemaal flippen omdat ze te hard reden, door rood gingen en bumperkleefden. Als je nou gewoon rustig bent houden ze de boete misschien bij de snelheid. Ga je flippen en ze verrot schelden, krijg je de volle laag
Je hebt niks te verdedigen dan, je hebt de regels overtreden, klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |