Dan moeten ze ook niet verkocht worden. Als het illegaal en niet voldoende is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand op de fiets met een klein lichtje of géén licht is echt heel kut he.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet verkocht worden. Als het illegaal en niet voldoende is.
En ze voeren gewoon hun werk uit, het is ook niet persoonlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon jouw schuld indd.
Dus ik snap die haat tegen politie niet als je zelf gewoon heel goed wéét dat jij fout zat. Kun je politie wel flauw vinden.. maar je weet dat het de regels zijn en dat jíj fout zit dus waarom dan boos worden op politie
Dat is je eigen keuzequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook niet verkocht worden. Als het illegaal en niet voldoende is.
Nopequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ze voeren gewoon hun werk uit, het is ook niet persoonlijk
Ja nou ja goed het ligt gewoon helemaal aan de situatie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beide veiligheidsmaatregelen, ik wel.
Er word hier anders niks teruggevonden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Er worden tering veel fietsen terug gevonden.. ga maar eens kijken
. Natuurlijk is het amper iets als je kijkt naar hoeveel bijv. fietsen er worden gejat.. maar dat is toch ook onmogelijk
![]()
. En met door rood rijden 's nachts, ja dat is flauw.. maar alsnog jouw schuld. Je weet dat het niet mag dus je kunt toch niet boos worden op politie dan
. Regels zijn regels, klaar.
Ik rij nooit door rood, ook niet 's nachts als er NIEMAND is. Ohyes, zo hoort dat gewoon.
Nee hoor, dat doen ze om te zorgen dat je de volgende keer voor die 5 euro wel wat lichtjes op je fietst hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nou ja goed het ligt gewoon helemaal aan de situatie.
Maar dan maar beter wel dan niet natuurlijk. Ik snap verder ook wel dat de regel er is hoorMaar als ik om 2 uur ergens wordt gecontroleerd waar geen kip te zien is, is het gewoon treurig om een boete uit te delen. Dat doen ze dan alleen maar om te laten zien wie het gezag heeft.
Dat heb ik zo totaal niet meegemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er word hier anders niks teruggevonden.
De politie zegt ook al gelijk: hou er maar geen rekening mee dat je het terugkrijgt.
Ze nemen de moeite niet eens. Als iemand het toevallig inlevert, dan wel. Maar ze gaan niet op zoek of iets.
Zelfs meegemaakt met ernstiger zaken dan diefstal. Ze doen toch geen flikker. Zelfs niet als ze de naam of camera beelden hebben van de dader.
Niks dan minachting voor de politie.
Je krijgt vaak lampjes mee van de politie meteen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen ze om te zorgen dat je de volgende keer voor die 5 euro wel wat lichtjes op je fietst hebt.
Geen idee, ik fiets altijd hard weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je krijgt vaak lampjes mee van de politie meteen!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik fiets altijd hard weg.
Serieus, 4 ooggetuigen, en camera beelden op 6 camera's. Politie weigert iets te doen en waarschuwt je alvast vooraf dat je zelf niks mag doen want dan ben je strafbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heb ik zo totaal niet meegemaakt.
Ja, wat ik al zeg. Zo heb ik het nog nooit meegemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serieus, 4 ooggetuigen, en camera beelden op 6 camera's. Politie weigert iets te doen en waarschuwt je alvast vooraf dat je zelf niks mag doen want dan ben je strafbaar.
Dus vooral voorover bukken en alles laten gebeuren wat de crimineel wil.
quote:
Gestapo in de randstadquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar te lui om batterijen in mijn licht te doen.
Sukkel. Koop nieuw lichtjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben al een half jaar te lui om batterijen in mijn licht te doen.
De keren dat ik mn lichtjes vergeet hou ik mn telefoon vast in mn hand zodat die als lichtje kan werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Jij zou dat überhaupt al niet i je hoofd halen
Misschien zetten ze in Leiden alle luie flikkers neer dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wat ik al zeg. Zo heb ik het nog nooit meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |