Ja, street. Beetje stelen, omgaan met junks, politie etc.quote:
Was met een groepje jongens, en we hadden het tot kunst verheven om eten uit de supermarkt te jattenquote:
Dus je hebt vaker dan 1 keer gestolen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik in groep 3 zat had ik allemala stickerboekjes gestolen van de v&d. Kwam mn mams toen achter en moest ik ook helemaal naar de v&d met zo'n dikkie praten (directeur)? Die helemala verhaaltje vertellen over dat dieven naar de gevangenis gaan en weet ik het.
Met je piemel er in?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vannacht supersof blijkbaar een heel leuk whatsapp-bericht gestuurd
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, street. Beetje stelen, omgaan met junks, politie etc.
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was met een groepje jongens, en we hadden het tot kunst verheven om eten uit de supermarkt te jattenmaar ging steeds verder
zijn nooit betrapt
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt vaker dan 1 keer gestolen?
Mijn hele beeld van je gaat kapot
Leg die condooms maar weer wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een andere meet, schatje.
Maar ik krijg geen antwoord van iemand en nu denk ik dat ze me niet meer lief vindt
dit vraagt natuurlijk om een screenshotquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb vannacht supersof blijkbaar een heel leuk whatsapp-bericht gestuurd
Dan ben ik, over mijn hele leven genomen, dus even braaf als jij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Crack_ het volgende:
Maar nu dus heel braaf he. Onthoudt dat maar.
die zal sof best nog hebben, ik zelf nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk om een screenshot
Zoiets ken ik. Klein meisje had bij ons een zo'n Kinder-ei gejat, mocht mijn teamleider praatje houdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Toen ik in groep 3 zat had ik allemala stickerboekjes gestolen van de v&d. Kwam mn mams toen achter en moest ik ook helemaal naar de v&d met zo'n dikkie praten (directeur)? Die helemala verhaaltje vertellen over dat dieven naar de gevangenis gaan en weet ik het.
Nee. Want pubers mogen wat meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben ik, over mijn hele leven genomen, dus even braaf als jij.
Weet sowieso niet waar mijn condooms liggen, eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leg die condooms maar weer weg
Op een gegeven moment een levensgrote paashaas bij de Jamin tijdens Pasen. Toen begon die vrouw wel wat door te krijgen, wij beetje bij beetje naar de uitgang en eenmaal buiten rennenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Haha.
[..]
Ja. Weet ook niet hoe het komt hoor.. bedoel.. groep 3
.
jij hebt geen whatsapp meer op je telefoon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zal sof best nog hebben, ik zelf niet
Ja, maar ik had dan gewoon 10 stickerboekjes gejat ofzo. NIet ééntjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zoiets ken ik. Klein meisje had bij ons een zo'n Kinder-ei gejat, mocht mijn teamleider praatje houden
Ik heb nog 2 jaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet sowieso niet waar mijn condooms liggen, eigenlijk.
Zullen we over datum zijn, trouwens.
Jawel maar ik verwijder elk gesprek directquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij hebt geen whatsapp meer op je telefoon?
Dan maakt de hoeveelheid niet zo uit eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik had dan gewoon 10 stickerboekjes gejat ofzo. NIet ééntje![]()
Dat lijkt me echt engquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment een levensgrote paashaas bij de Jamin tijdens Pasen. Toen begon die vrouw wel wat door te krijgen, wij beetje bij beetje naar de uitgang en eenmaal buiten rennendie vrouw ook naar buiten komen maar die heeft het maar opgegeven
ha gayquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel maar ik verwijder elk gesprek direct
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |