Is het een leuke jongen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga haar pa ontmoeten schijnbaar want die is jarig en die zit op zo'n vak voor oud-hooligans.
Of hij zet me eruit of ik ga zelf
Valt mee. Ken veel erger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal wel opvallen dan ja.
Wat een dood dorp is dat zeg
Niet wanhopig zijn Elan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker eentje met tieten en een kut niks mis mee.
Wat leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Valt mee. Ken veel erger.
Ik heb er gewoond ja
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat leuk.
Samantha heet ze misschien ken je dr wel.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft geen hart anders ben je niet voor Ajax.
quote:
heuj heeft inso een ban ?quote:
oh valt nog meequote:
Hommoquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker eentje met tieten en een kut niks mis mee.
Arme Jimbo. Ik had wel een beetje met je te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
man voel me ff een partijtje kut
kan de tweede helft nieteens meer herinneren
Wees blij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Jimbo het volgende:
man voel me ff een partijtje kut
kan de tweede helft nieteens meer herinneren
Feyenoord was slecht tweede helft. Al kregen ze aan het begin nog wel kansjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, werd Feyenoord even scheelgetikt in die tweede helft hč?
dankjequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Jimbo. Ik had wel een beetje met je te doen.
Mwah het had beter geweest als ik niet om 7uur op moest om naar dat verrekte leeuwarden te gaanquote:
Tijd voor de rijdende rechter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er kwam net een agent aan de deur bij mij. Onze achterburen dachten dat wij in een vogelhuisje een camera hadden om op hun te spioneren
Heb het laten zien, geen camera. Alsof er bij die boelers wat gebeurt wat we op beeld willen hebben__________
Heb moeten lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |