Je bent totala niet alleen.. iedereen lult daar tegen je aan johquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
20 uur in je eentje in een trein? Meh
Nee op Totoquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, doel je op mij?
afgelopen jaar? was het jaar daarvoor volgens mij. Maar dit jaar wel, daar ga ik dus mee. Maar die blonde gaat ook mee!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Mja, Loef en Pinda gingen toch ook?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Fok-it het volgende:
Van 11 tot 18 augustus. Dat is dus een week voor ik naar New York ga
VH?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
afgelopen jaar? was het jaar daarvoor volgens mij. Maar dit jaar wel, daar ga ik dus mee. Maar die blonde gaat ook mee!
die kosten 180 euro. Vraag me af wat ik mezelf aan zakgeld moet gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:02 schreef Toto69 het volgende:
Weektickets inclusief camping voor het Sziget Festival kosten momenteel ¤209 en zijn verkrijgbaar in onze webshop. Speciaal voor het festival organiseren Festival Travel en Euro-Express samen minstens twee rechtstreekse treinen van Utrecht naar Boedapest en vice versa.
Denk het niet hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn zeker alleen maar keijonge mensen daar op dat festival?
jaquote:
Valt wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee manquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die kosten 180 euro. Vraag me af wat ik mezelf aan zakgeld moet geven
Nee. Maar met een georganiseerde trein is kut.quote:
sziget meet lijkt me wel vet ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
Ik sta er wel voor open overigens, maar moet wel een grote groep worden als het concreet wordt.
Naar Sziget gaan zonder georganiseerde shit IS kutquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar met een georganiseerde trein is kut.
Ja, dan zit je 2 dagen in de trein. Dat is hell hoor. Kan je beter op toffe plekken stoppenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar Sziget gaan zonder georganiseerde shit IS kut
Heb busreizen gevonden voor 155.quote:
Maar Floggin Molly, QOTSA, Nick Cave, Regina Spektor, Die Artzequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Crack_ het volgende:
OF iedereen gaat naar Rock Werchter. Dan kan ik mee en heb ik dat ook gefixt!?
Je bent zoveel kwijt als je zelf uit wilt gevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb busreizen gevonden voor 155.
Hoeveel zal je per dag kwijt zijn denk je? 30-40? Heb geen idee van de prijzen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |