Jup, moet allemaal van schoolquote:
Nou, weetn iet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is toch gewoon schoongemaakt
Ik ben experimenteel aangelegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had dat niet van je verwacht
Zijn nieuwe spullen anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling? Dat een toekomstige nieuwe vriendin die shit ook weer gaat gebruiken? Met sommige dingen kan dat wel maar denk dat er weinig zijn die een gebruikte dildo willen gebruiken?
Ja.quote:
Kan makkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, moet allemaal van school.
[..]
Nou, weetn iet hoor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, moet allemaal van school.
[..]
Nou, weetn iet hoor
Ja ik begrijp de bedoeling er wel van hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben experimenteel aangelegd.
[..]
Zijn nieuwe spullen anders.
Ik heb geen plannen ervoor. Ik heb ze gewoon nog over van een tijd geleden.
Als een vriendin ze wil gebruiken, vind ik het prima. Zo niet, ook prima.
[..]
Ja.
Als gever. Ze wilde het graag. En ik was wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik begrijp de bedoeling er wel van hoorAls gever of ontvanger?
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
Ik bespreek zulke dingen liever niet op den foks eigenlijk, maar dat zal wel aan mij liggen.
Dat is best wel vergevorderd zeg maarquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als gever. Ze wilde het graag. En ik was wel benieuwd.
Begon meer als heat-play. Daarna ga je langzaam wat verder.
Ze had me nog eens een liefdesbrief gestuurd, op perkament, gekalligrafeerd, wat ze allemaal wilde dat ik zou doen. Zat een scalpel in
Waarom zouden jullie dat moeten weten verder? Daar heb ik geen account voor op FOK!.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus![]()
Ik snap niet waarom zoveel mensen dat ongemakkelijk vinden?
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijnequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Wel grappig om te horen van Kaneel. Valt me dan nog mee hoe preuts deze SC is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijneGewoon naar Renesse gaan. Lekker in een tentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm ja zit wat inquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom zouden jullie dat moeten weten verder? Daar heb ik geen account voor op FOK!.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijnejij gaat ook naar sziget?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb sof meegevraagd vannacht![]()
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijneSchat, dat je geen seks hebt staat niet gelijk aan preuts zijn heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel daar wat anders mee
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vond het niet vervelend om te doen, maar ik mis het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best wel vergevorderd zeg maar
Vond je het wat?
[..]
Dat ik geen seks heb is een keuze, alleen niet de mijneWas je vorig jaar niet gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Haha, hosselbaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij gaat ook naar sziget?
ik heb sof meegevraagd vannacht
Ik ben ook niet zo moeilijk wat dat aan gaat, als het er face to face over gaat vertel ik gerust het een en ander.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja zit wat in
Ach, ik ben niet zo moeilijk![]()
Zal alleen niet snel foto`s van mezelf op fok zetten.
Bastille komtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Sof naar Sziget? Ik betwijfel of ze dat qua muziek kan waarderen
smooth hosseling ditdatquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij gaat ook naar sziget?
ik heb sof meegevraagd vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |