Bedankt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net de Ajax en Feyenoord topics een beetje doorgelezen. Wat een triestigheid van iedereen zeg
Bedankt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net de Ajax en Feyenoord topics een beetje doorgelezen. Wat een triestigheid van iedereen zeg
Ik moet zeggen dat ik wel een klein beetje verdrietig ben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm heeft t onderste stuk niet goed gefotografeerd.
Ik ben lr en Johannes vergeten
Het was een bittere pil ja. Ik vertrouw er op dat Knut met een herziende kaart komt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel een klein beetje verdrietig ben.
Hij kan het goed maken door een persoonlijke kaart naar mijn adres.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was een bittere pil ja. Ik vertrouw er op dat Knut met een herziende kaart komt.
Al lang onderweg jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Het was een bittere pil ja. Ik vertrouw er op dat Knut met een herziende kaart komt.
Onder je echte vrienden was het allang bekend dat je een goede kameraad bent die zo'n schoonheidsfoutje met de grootste zorg weer zal herstellenquote:
Zo rol ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Onder je echte vrienden was het allang bekend dat je een goede kameraad bent die zo'n schoonheidsfoutje met de grootste zorg weer zal herstellen
We zullen je hier altijd warm opvangen. Zwemzequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Ik ga zo nog even zwemmen![]()
Ik kan me niet voorstellen dat het nog koud gaat worden trouwens. De winter al afgesloten ofzo. Dit gaat een klap worden op Schiphol ben ik bang
Ik zal er aan denken mocht ik eens in de buurt van Turijn zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liefst een met Alba er op.
Doe nou niet, die staat straks weer te ijsberen in plaats van van zjin vakantie te genieten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat mijn relatie met Knut wel wat is afgekoeld, maar daar is het ook een ijsbeer voor.
Bergen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef Saind het volgende:
Vriend van me biedt aan dingen mee te nemen uit Zwitserland. Wat hebben die dat wij niet hebben
Ja, ik vond het al zo vreemd dat hij jou is "vergeten" op de kerstkaart te zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vrees dat mijn relatie met Knut wel wat is afgekoeld, maar daar is het ook een ijsbeer voor.
Al die notoire nobuddies die hij wel noemt, maar dan zijn echte vrienden vergeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik vond het al zo vreemd dat hij jou is "vergeten" op de kerstkaart te zetten.
Of noem hem knut en laat hem een uurtje in een met water gevulde blender zwemmen voor je hem ceremonieel verhakselt en als proteineshake nuttigt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die notoire nobuddies die hij wel noemt, maar dan zijn echte vrienden vergeten.
Denk niet meer dat ik een goudvis Knut ga noemen.
Geluidsdichte kelders.quote:
Beide Nederduitslandquote:
Beentje knapt anders behoorlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zit de horror waar iedereen het over heeft precies? Ik kijk het steeds opnieuw maar zie het niet echt.
Wijnkast in je sekskelderquote:
Da's fijn voor jequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe editie van 'The Cold Vein'van Cannibal Ox uit
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe editie van 'The Cold Vein'van Cannibal Ox uit
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat
Ow het is hiphop de bandnaam deed me eerder nog aan Metal of zo denken eigenlijk. Wel grappig toen ik het op YT opzocht stond deze er o.a. naast als aanbevelingquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.wowhd.nl/CD/cannibal-ox-cold-vein/dp/35575439#bc=7ab8
Een van de beste albums ooit gemaakt.
Is het al zeker dat hij out is dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer van Falcao, had ik wel op het WK willen zien
6 maanden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij out is dan?
Zijn periode kampioen. Wellicht promoveren ze wel via de nacompetitie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat PSV degradeert, mag jong-PSV dan nog in de Juup blijven?
Hoe kom je ineens bij psv man, ik heb het over fce - helmondquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat PSV degradeert, mag jong-PSV dan nog in de Juup blijven?
Jupiler league en Brabant...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij psv man, ik heb het over fce - helmond
Nee, want promoveren mogen ze niet. Dus als PSV degradeert, heb je of 2 PSV's in de Juup of ze gaan met een team minder in de competitie verder?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn periode kampioen. Wellicht promoveren ze wel via de nacompetitie.
Zijn er competities met een oneven aantal clubs?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want promoveren mogen ze niet. Dus als PSV degradeert, heb je of 2 PSV's in de Juup of ze gaan met een team minder in de competitie verder?
Yep, is al vaker voorgevallen in de Juup. Dan was er elke week 1 team vrij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er competities met een oneven aantal clubs?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, is al vaker voorgevallen in de Juup. Dan was er elke week 1 team vrij.
Hoe gaat het met je studie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij lijkt vuilnisman best een nobel beroep. Ik streef ernaar.
Einde melding
Vind je de studie niet leuk? Verkeerde richting gekozen? Of zijn er bijzaken die spelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder motivatie dan jouw goudvis omtrent het hoepelspringen.
Ik vind helemaal niks leuk momenteel en mijn studie al helemaal niet, 3 maanden later zonder stage en enkel praktijkgerichte vakken.quote:
Zat vanmiddag nog te kijken naar kaartjes, even kijken wie er mee wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
Saind ga jij naar Ajax - Salzburg?
Dit klinkt wel heel depri man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind helemaal niks leuk momenteel
402quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat vanmiddag nog te kijken naar kaartjes, even kijken wie er mee wil
waar zit je?
Meh kan altijd welquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
402___!
Zijn nog weinig vakken waar je naast elkaar kunt zitten.
dan moet je eerder kaarten kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
402___!
Zijn nog weinig vakken waar je naast elkaar kunt zitten.
NICE! Met wie ga je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan moet je eerder kaarten kopen
ik heb kaarten gekocht voor salzburg uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |