Of noem hem knut en laat hem een uurtje in een met water gevulde blender zwemmen voor je hem ceremonieel verhakselt en als proteineshake nuttigt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die notoire nobuddies die hij wel noemt, maar dan zijn echte vrienden vergeten.
Denk niet meer dat ik een goudvis Knut ga noemen.
Geluidsdichte kelders.quote:
Beide Nederduitslandquote:
Beentje knapt anders behoorlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zit de horror waar iedereen het over heeft precies? Ik kijk het steeds opnieuw maar zie het niet echt.
Wijnkast in je sekskelderquote:
Da's fijn voor jequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe editie van 'The Cold Vein'van Cannibal Ox uit
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe editie van 'The Cold Vein'van Cannibal Ox uit
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat
Ow het is hiphop de bandnaam deed me eerder nog aan Metal of zo denken eigenlijk. Wel grappig toen ik het op YT opzocht stond deze er o.a. naast als aanbevelingquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.wowhd.nl/CD/cannibal-ox-cold-vein/dp/35575439#bc=7ab8
Een van de beste albums ooit gemaakt.
Is het al zeker dat hij out is dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer van Falcao, had ik wel op het WK willen zien
6 maanden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij out is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |