Of noem hem knut en laat hem een uurtje in een met water gevulde blender zwemmen voor je hem ceremonieel verhakselt en als proteineshake nuttigt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die notoire nobuddies die hij wel noemt, maar dan zijn echte vrienden vergeten.
Denk niet meer dat ik een goudvis Knut ga noemen.
Geluidsdichte kelders.quote:
Beide Nederduitslandquote:
Beentje knapt anders behoorlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar zit de horror waar iedereen het over heeft precies? Ik kijk het steeds opnieuw maar zie het niet echt.
Wijnkast in je sekskelderquote:
Da's fijn voor jequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe editie van 'The Cold Vein'van Cannibal Ox uit
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:15 schreef GGMM het volgende:
Er is een nieuwe editie van 'The Cold Vein'van Cannibal Ox uit
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar dit over gaat
Ow het is hiphop de bandnaam deed me eerder nog aan Metal of zo denken eigenlijk. Wel grappig toen ik het op YT opzocht stond deze er o.a. naast als aanbevelingquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.wowhd.nl/CD/cannibal-ox-cold-vein/dp/35575439#bc=7ab8
Een van de beste albums ooit gemaakt.
Is het al zeker dat hij out is dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Tarado het volgende:
Wel jammer van Falcao, had ik wel op het WK willen zien
6 maanden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het al zeker dat hij out is dan?
Zijn periode kampioen. Wellicht promoveren ze wel via de nacompetitie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat PSV degradeert, mag jong-PSV dan nog in de Juup blijven?
Hoe kom je ineens bij psv man, ik heb het over fce - helmondquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat PSV degradeert, mag jong-PSV dan nog in de Juup blijven?
Jupiler league en Brabant...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij psv man, ik heb het over fce - helmond
Nee, want promoveren mogen ze niet. Dus als PSV degradeert, heb je of 2 PSV's in de Juup of ze gaan met een team minder in de competitie verder?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn periode kampioen. Wellicht promoveren ze wel via de nacompetitie.
Zijn er competities met een oneven aantal clubs?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want promoveren mogen ze niet. Dus als PSV degradeert, heb je of 2 PSV's in de Juup of ze gaan met een team minder in de competitie verder?
Yep, is al vaker voorgevallen in de Juup. Dan was er elke week 1 team vrij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er competities met een oneven aantal clubs?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, is al vaker voorgevallen in de Juup. Dan was er elke week 1 team vrij.
Hoe gaat het met je studie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij lijkt vuilnisman best een nobel beroep. Ik streef ernaar.
Einde melding
Vind je de studie niet leuk? Verkeerde richting gekozen? Of zijn er bijzaken die spelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder motivatie dan jouw goudvis omtrent het hoepelspringen.
Ik vind helemaal niks leuk momenteel en mijn studie al helemaal niet, 3 maanden later zonder stage en enkel praktijkgerichte vakken.quote:
Zat vanmiddag nog te kijken naar kaartjes, even kijken wie er mee wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
Saind ga jij naar Ajax - Salzburg?
Dit klinkt wel heel depri man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind helemaal niks leuk momenteel
402quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat vanmiddag nog te kijken naar kaartjes, even kijken wie er mee wil
waar zit je?
Meh kan altijd welquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
402___!
Zijn nog weinig vakken waar je naast elkaar kunt zitten.
dan moet je eerder kaarten kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
402___!
Zijn nog weinig vakken waar je naast elkaar kunt zitten.
NICE! Met wie ga je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan moet je eerder kaarten kopen
ik heb kaarten gekocht voor salzburg uit
Ook als je kaarten niet naast elkaar zijn kan het welquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan krijg je dus wel dit soort vakken.
Hm, ik hoop dat je er uit komt en een stage vindt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit. Enkel ietwat levensmoe maar dat mag.
tuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NICE! Met wie ga je?
Thuis ben je ook present neem ik aan?
Ik wilde graag op 422 maar ik moest drie kaarten naast elkaar hebben en dat kon eigenlijk nergens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook als je kaarten niet naast elkaar zijn kan het wel
en anders op de trap hangen
Chill. Meersche Helden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tuurlijk
mijn broertje
het valt namelijk in de vakantie
straks even busreisje boeken
quote:
http://www.demeerschehelden.nl/webshop/index.php?item=busreis-salzburg---ajax&action=article&group_id=12&aid=75&lang=NL#sthash.1XoREa1W.1NNkavNF.dpbsquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee gewoon supportersvereniging ik hou niet van die 410 en f-side jongens
Daar kan je nog met drie naast elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Saind het volgende:
Eens kijken of adames en smoof mee willen naar salzburg, zo ja, dan zie ik je op 402
Rustig wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
402 is normaal toch een familievak? Is Europees hopelijk wel anders, wil wel kunnen meezingen.
ik wil gewoon rustig kunnen slapen en praten in de busquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Saind het volgende:
[..]
F-side vond ik altijd wel gezellig
nee kaartje is 24quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Achja. Is 90 euro duur eigenlijk?
Dan zie ik je 20 februariquote:
Bedje lenen in Eindje kan altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zie ik je 20 februari
Enige probleem waar ik mee zit is het vervoer terug. Aangezien de wedstrijd pas om 21.05 begint...
20 feb toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voordeel is inderdaad wel dat ik de dag erna vrij ben
Mijn laatste trein gaat dan om 23:49, moet toch te doen zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja donderdag 20 februari is de wedstrijd om 21.05
Ja mijne om 22.04 van de Bijlmer Arena en 22:28. Dus allebei veel te vroeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn laatste trein gaat dan om 23:49, moet toch te doen zijn
Enkel een goede frituur garnituur kan mij nog redden j0rdiii.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt door die slowchat in GC, sinds hij daar post gaat het helemaal niet goed met hem.
Die hype ken ik niet, vertel...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel een goede frituur garnituur kan mij nog redden j0rdiii.
Wat vind jij nou van heel die frituren doormiddel van lucht hype?
Jij was al ziek Stijn. Anders verdoe je niet je mooiste jaren op een internetforum. Raak dan tenminste nog verslaafd aan een spel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
GC maakt je ziek, ik heb het ook geprobeerd.
Zo'n Airfryerquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die hype ken ik niet, vertel...
Tou-fucking-chéquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was al ziek Stijn. Anders verdoe je niet je mooiste jaren op een internetforum. Raak dan tenminste nog verslaafd aan een spel.
papzakquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo heerlijk frituren. Jordiii is trots.
Toch wel samen met een groepje FOK! users hoop ik, anders is Jordiiii niet zo trots.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga zo heerlijk frituren. Jordiii is trots.
Stijn gaat je nu opwachten in de Wildquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was al ziek Stijn. Anders verdoe je niet je mooiste jaren op een internetforum. Raak dan tenminste nog verslaafd aan een spel.
[..]
Zo'n Airfryer
Samen met HMF ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wel samen met een groepje FOK! users hoop ik, anders is Jordiiii niet zo trots.
Die speelde gisteren geweldig idd. Die pass bij de 3e goalquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer is overigens wel eindelijk echt aan het strijden voor zijn plek
Goeie speler. Hij wordt langzaam aan weer de oude.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fischer is overigens wel eindelijk echt aan het strijden voor zijn plek
Tegen PSV was ie beter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die speelde gisteren geweldig idd. Die pass bij de 3e goal
Die konden ook meer hun favoriete spelletje spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Overigens vond ik PSV ook meer indruk maken dan Feyenoord tegen ons.
Feyenoord kon ook gewoon voetballen, alleen kregen ze de opdracht gekregen van Koeman om niks te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die konden ook meer hun favoriete spelletje spelen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Overigens vond ik PSV ook meer indruk maken dan Feyenoord tegen ons.
Mwa, denk wel dat ze daar winnen. Ze hebben geluk dat de Nederlandse competitie niet zo heel veel voorstelt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Feyenoord nog wel verliezen bij ADO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |