Zijn periode kampioen. Wellicht promoveren ze wel via de nacompetitie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat PSV degradeert, mag jong-PSV dan nog in de Juup blijven?
Hoe kom je ineens bij psv man, ik heb het over fce - helmondquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel dat PSV degradeert, mag jong-PSV dan nog in de Juup blijven?
Jupiler league en Brabant...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens bij psv man, ik heb het over fce - helmond
Nee, want promoveren mogen ze niet. Dus als PSV degradeert, heb je of 2 PSV's in de Juup of ze gaan met een team minder in de competitie verder?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn periode kampioen. Wellicht promoveren ze wel via de nacompetitie.
Zijn er competities met een oneven aantal clubs?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, want promoveren mogen ze niet. Dus als PSV degradeert, heb je of 2 PSV's in de Juup of ze gaan met een team minder in de competitie verder?
Yep, is al vaker voorgevallen in de Juup. Dan was er elke week 1 team vrij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er competities met een oneven aantal clubs?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, is al vaker voorgevallen in de Juup. Dan was er elke week 1 team vrij.
Hoe gaat het met je studie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij lijkt vuilnisman best een nobel beroep. Ik streef ernaar.
Einde melding
Vind je de studie niet leuk? Verkeerde richting gekozen? Of zijn er bijzaken die spelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder motivatie dan jouw goudvis omtrent het hoepelspringen.
Ik vind helemaal niks leuk momenteel en mijn studie al helemaal niet, 3 maanden later zonder stage en enkel praktijkgerichte vakken.quote:
Zat vanmiddag nog te kijken naar kaartjes, even kijken wie er mee wilquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef RensAjacied het volgende:
Saind ga jij naar Ajax - Salzburg?
Dit klinkt wel heel depri man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind helemaal niks leuk momenteel
402quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Zat vanmiddag nog te kijken naar kaartjes, even kijken wie er mee wil
waar zit je?
Meh kan altijd welquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
402___!
Zijn nog weinig vakken waar je naast elkaar kunt zitten.
dan moet je eerder kaarten kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
402___!
Zijn nog weinig vakken waar je naast elkaar kunt zitten.
NICE! Met wie ga je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan moet je eerder kaarten kopen
ik heb kaarten gekocht voor salzburg uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |