Geen idee hoe ik die heb getypt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een rare 'i', ik word er bang van.
Als je een goede Dim sum restaurant/deli vind dan geniet je inderdaad.quote:
Heb je nog een eerbetoon gegeven aan de Japanse soldaat die tot 1970 dacht dat de 2e wereldoorlog nog bezig was en derhalve nog zo'n 30 man heeft vermoord op de filipijnen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Coron, Filipijnen
Ik ga morgen met tao expedition 5 dagen van eiland naar eiland naar El Nido
Ik heb gedoken bij Japanse wrakken. Het is behoorlijk lastig duiken als je bril zich vult met tranen denkend aan het onrecht wat deze gevallen zeehelden is aangedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je nog een eerbetoon gegeven aan de Japanse soldaat die tot 1970 dacht dat de 2e wereldoorlog nog bezig was en derhalve nog zo'n 30 man heeft vermoord op de filipijnen?
Was hij ongesteldquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:56 schreef GGMM het volgende:
Hier Knut.
VBL / [VBL Slowchat] #3070 Kapiteintje slaapt als een bitch.
(Let maar niet op het debiele gedrag van Sjaak)
Ggmm heeft t onderste stuk niet goed gefotografeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik word niet genoemd dus nu ben ik boos op je
en mij, eikelquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm heeft t onderste stuk niet goed gefotografeerd.
Ik ben lr en Johannes vergeten
En mij, pleurishondquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ggmm heeft t onderste stuk niet goed gefotografeerd.
Ik ben lr en Johannes vergeten
Neger. Ben je terug?quote:
Tegen een prullenbak geschopt?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen een prullenbak geschopt?
Dat technologyquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Saind het volgende:
http://www.tweaktown.com/(...)#iRGPOS6uifwQKlfG.16![]()
![]()
10/10 zou verwerken in bontjasquote:
Bedankt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net de Ajax en Feyenoord topics een beetje doorgelezen. Wat een triestigheid van iedereen zeg
Bedankt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb net de Ajax en Feyenoord topics een beetje doorgelezen. Wat een triestigheid van iedereen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |