Groningen - Heerenveen, dat is gewoon een topper.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mij niet bezig met subtoppers.
Klopt. Wedstrijd om Europees voetbal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen - Heerenveen, dat is gewoon een topper.
Nec - pec is ook een wedstrijd om Europees voetbal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Wedstrijd om Europees voetbal.
Ajax --> 14 punten --> PSV --> 9 punten --> ADOquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mij niet bezig met subtoppers.
Doe eens normaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax --> 14 punten --> PSV --> 11 punten --> ADO
Wij kunnen PSV een handje helpen a.s. zaterdag door hun concurrent te verslaan.
Enkel als Ajax van AZ wint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:11 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Nec - pec is ook een wedstrijd om Europees voetbal.
Het zijn er zelfs maar 9...quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaalAlsof mijn leven al niet erg genoeg is met Den Haag op die laatste plaats.
[..]
Enkel als Ajax van AZ wint.
True, maar Ajax verloor vorig jaar al in de halve finale beker van AZ. Mag hopen dat ze niet weer zo dramatisch tegen ze spelen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaalAlsof mijn leven al niet erg genoeg is met Den Haag op die laatste plaats.
[..]
Enkel als Ajax van AZ wint.
Martens is nu weg he, er blijft niet veel van dat team over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef Targaryen het volgende:
[..]
True, maar Ajax verloor vorig jaar al in de halve finale beker van AZ. Mag hopen dat ze niet weer zo dramatisch tegen ze spelen..
Helaas ja, het jaar dat ze het kampioenschap wonnen waren ze bijvoorbeeld erg goed. Paar keer gezien in die periode, was toen erg onder de indruk. Helaas niet door kunnen zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Martens is nu weg he, er blijft niet veel van dat team over.
Wat is deze? Erg gekleurde reactie. Neem eens een voorbeeld aan andere mods in VBL die normaal reageren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax --> 14 punten --> PSV --> 9 punten --> ADO
Wij kunnen PSV een handje helpen a.s. zaterdag door hun concurrent te verslaan.
Ik zeg nog wel dat we jullie kunnen helpen, het is ook nooit goed..quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is deze? Erg gekleurde reactie. Neem eens een voorbeeld aan andere mods in VBL die normaal reageren.
Niet normaal nee. Altijd maar de kans grijpen om Den Haag de grond in te stampen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is deze? Erg gekleurde reactie. Neem eens een voorbeeld aan andere mods in VBL die normaal reageren.
Optyfen nou jongen. Anders zullen we een keer mano a mano moeten gaan. Kende tandjes tuffen, verrekte Willy Wortel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
psv is de laatste jaren niet in goede doen
Daarna begon de Scheringa-soap toch? Ik vind het knap dat ze überhaupt nog bestaan eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Helaas ja, het jaar dat ze het kampioenschap wonnen waren ze bijvoorbeeld erg goed. Paar keer gezien in die periode, was toen erg onder de indruk. Helaas niet door kunnen zetten.
Je komt uit focking Tilburg. Als je uit focking Tilburg komt ben je voor PSV. Willem II is ook zo raar hè. Stoere jongens wel, maar toch.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zeg nog wel dat we jullie kunnen helpen, het is ook nooit goed..
Tommy is gesignaleerd in Odessa. Odessa schijnt een geweldige badplaats te zijn. Helaas wel veel Russen. En je weet hoe die zijn op vakantie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet normaal nee. Altijd maar de kans grijpen om Den Haag de grond in te stampen.
Verzin eens wat nieuws.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Optyfen nou jongen. Anders zullen we een keer mano a mano moeten gaan. Kende tandjes tuffen, verrekte Willy Wortel.
Vervelend wezen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet normaal nee. Altijd maar de kans grijpen om Den Haag de grond in te stampen.
Ik vind jou ook knap. Daten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarna begon de Scheringa-soap toch? Ik vind het knap dat ze überhaupt nog bestaan eigenlijk.
Waarvoor?quote:
Stoere kerels. En voor wie zou jij dan moeten zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je komt uit focking Tilburg. Als je uit focking Tilburg komt ben je voor PSV. Willem II is ook zo raar hè. Stoere jongens wel, maar toch.
Wil je het weer proberen ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind jou ook knap. Daten?
Niet daarom support hij dus Psv boven Willem II.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stoere kerels. En voor wie zou jij dan moeten zijn?
Ja. Mijn week van pure negativisme is over. Ik sta weer open voor heropbouw en sociaal contact.quote:
Je bedoelt niemand?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet daarom support hij dus Psv boven Willem II.
Klopt ja, gelukkig hebben ze net op tijd toen een grote sponsor weten te vinden, anders was het inderdaad einde verhaal geweest denk. Gelukkig is ze dat bespaard gebleven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarna begon de Scheringa-soap toch? Ik vind het knap dat ze überhaupt nog bestaan eigenlijk.
Veel frustraties?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Optyfen nou jongen. Anders zullen we een keer mano a mano moeten gaan. Kende tandjes tuffen, verrekte Willy Wortel.
PSV hè. Steenworp afstand. En Wilhelmina '08 is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stoere kerels. En voor wie zou jij dan moeten zijn?
Tja, ik zou eigenlijk VOAB moeten supporten. (Of Transvaal)quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV hè. Steenworp afstand. En Wilhelmina '08 is niet meer wat het geweest is.
Frustraties? Nu ga je een paar bonken krijgen van L_Lquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Klopt ja, gelukkig hebben ze net op tijd toen een grote sponsor weten te vinden, anders was het inderdaad einde verhaal geweest denk. Gelukkig is ze dat bespaard gebleven.
[..]
Veel frustraties?
Ja. En ik pis scheermesjes. Nierstenen hè.quote:
Aha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stikte bijna in een shoarmareepje.
Ik kan serieus zeggen dat je de eerste persoon bent die ik hier zie, die niet negatief is over AZ.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Klopt ja, gelukkig hebben ze net op tijd toen een grote sponsor weten te vinden, anders was het inderdaad einde verhaal geweest denk. Gelukkig is ze dat bespaard gebleven.
[..]
Veel frustraties?
Dat meen je niet. Goffetomme. Dat is kwalijk. Ik sta er om bekend dat ik mezelf constant blijf vernieuwen. Eerste stapje naar dementie. Ik heb de leeftijd, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit stukje tekts postte je een tijd geleden eerder.
Robin Hood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik zou eigenlijk VOAB moeten supporten. (Of Transvaal)
Voor je het weet ben je je wijf en 3000 euro kwijt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Goffetomme. Dat is kwalijk. Ik sta er om bekend dat ik mezelf constant blijf vernieuwen. Eerste stapje naar dementie. Ik heb de leeftijd, dus het zou zomaar kunnen.
Lastig, sterkte ermee!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. En ik pis scheermesjes. Nierstenen hè.
Schrikbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je je wijf en 3000 euro kwijt...
Nee, geen probleem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Wat zeg ik nou net...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Neemt niet weg dat je hem moet klappen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Goffetomme. Dat is kwalijk. Ik sta er om bekend dat ik mezelf constant blijf vernieuwen. Eerste stapje naar dementie. Ik heb de leeftijd, dus het zou zomaar kunnen.
Klopt, in zijn taakbeschrijving staat LETTERLIJK geschreven:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schrikbeeld.
Dadelijk wordt ik TD bij PSV. Dat zou e.e.a. maskeren.
*wordquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schrikbeeld.
Dadelijk wordt ik TD bij PSV. Dat zou e.e.a. maskeren.
Graag een verklaring van minimaal 100 woorden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word
Hoe kon je deze fout maken..
lekker boeiendquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word
ohquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er gaan kinderen dood in Afrika door verhongering en jij maakt je druk om een spelfoutje.
Brabant (bijna zelfs Limburg), support Psv. Gekke vraagquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word
Allochtoon ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brabant (bijna zelfs Limburg), support Psv. Gekke vraag
Zeg dan op zijn minst waar je werkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
ik ben niet voor niets minder op de foks te bewonderen
neequote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dan op zijn minst waar je werkt.
oh echt naar salzburg. je bent me er enequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Saind het volgende:
Eens kijken of adames en smoof mee willen naar salzburg, zo ja, dan zie ik je op 402
Nee in damscoquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
oh echt naar salzburg. je bent me er ene
Wat heeft een provincie hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Brabant (bijna zelfs Limburg), support Psv. Gekke vraag
Overcompensatie is het devies. Nu niemand mij steunde in deze goedkope opzet sta ik inderdaad lelijk voor lulquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat heeft een provincie hier nou weer mee te maken
Borrelen is bij Saind meer mogen dan moeten.quote:
zomerkuusjquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overcompensatie is het devies. Nu niemand mij steunde in deze goedkope opzet sta ik inderdaad lelijk voor lul
dat is toch echt moetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
[..]
Borrelen is bij Saind meer mogen dan moeten.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
salzburg, ergens tussen de 13 en 20 euro
Ali Bquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ali B
Niet echt leuke wedstrijden dit weekend, alleen PSV-AZ misschien.
Volgende week moeten ze tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]Het wordt tijd dat Vitesse eens een paar weken lang punten laat liggen, aidsclub dat het is.
Maar ik zie ze dat helaas nog winnen ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week moeten ze tegen Feyenoord.
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar ik zie ze dat helaas nog winnen ook.
Alsof ik Saind zou durven meeten. Die jongen is 100+ kiloquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bierkosten van Saidn zijn niet inbegrepen
Dat is wel normaal in Eindhoven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik Saind zou durven meeten. Die jongen is 100+ kilo
Nou nou, volgens FOX is dit een krakert van het weekend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ali B
Niet echt leuke wedstrijden dit weekend, alleen PSV-AZ misschien.
Ik ook wel, al hadden ze het afgelopen week wel lastig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar ik zie ze dat helaas nog winnen ook.
Maar dat is typisch de eredivisiequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook wel, al hadden ze het afgelopen week wel lastig.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou nou, volgens FOX is dit een krakert van het weekend.
De Zuid-Hollandse durbie ADO - Feyenoord
De kampioenskraker AZ - PSV
Op zondag twee hectische durbies, Cambuur - Heerenveen en Vitesse - NEC
En als toetje ontvangen de Eagles Ajax, en is er ook nog de onder supporters beladen ruzie tussen Groningen en FC Twentie
Komt dat zien.
quote:
Nee, weekje rust na al die aids tentamens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Lekker, heb je nog plannen voor iets leuks?
Hoi Smoofie. Zijn de kaarten voor Ajax - Salzburg echt +- 20 euro?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, weekje rust na al die aids tentamens.
Bij Foxie werken vrij veel imbecielen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij Foxie is het iedere week super Saturday en Sunday. Ik dacht alleen dat de kijkcijfers nogal tegenvielen.
*Saindquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bierkosten van Saidn zijn niet inbegrepen
Je had je kunnen redden door te zeggen dat je Saïd N. bedoelde. Maar dat is een moslim en die drinken geen alcohol.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Foxie werken vrij veel imbecielen.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Smoofie. Zijn de kaarten voor Ajax - Salzburg echt +- 20 euro?
je bent gewoon jaloers op dit soort kwaliteit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Foxie werken vrij veel imbecielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |