Je bedoelt niemand?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet daarom support hij dus Psv boven Willem II.
Klopt ja, gelukkig hebben ze net op tijd toen een grote sponsor weten te vinden, anders was het inderdaad einde verhaal geweest denk. Gelukkig is ze dat bespaard gebleven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarna begon de Scheringa-soap toch? Ik vind het knap dat ze überhaupt nog bestaan eigenlijk.
Veel frustraties?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Optyfen nou jongen. Anders zullen we een keer mano a mano moeten gaan. Kende tandjes tuffen, verrekte Willy Wortel.
PSV hè. Steenworp afstand. En Wilhelmina '08 is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stoere kerels. En voor wie zou jij dan moeten zijn?
Tja, ik zou eigenlijk VOAB moeten supporten. (Of Transvaal)quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
PSV hè. Steenworp afstand. En Wilhelmina '08 is niet meer wat het geweest is.
Frustraties? Nu ga je een paar bonken krijgen van L_Lquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Klopt ja, gelukkig hebben ze net op tijd toen een grote sponsor weten te vinden, anders was het inderdaad einde verhaal geweest denk. Gelukkig is ze dat bespaard gebleven.
[..]
Veel frustraties?
Ja. En ik pis scheermesjes. Nierstenen hè.quote:
Aha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stikte bijna in een shoarmareepje.
Ik kan serieus zeggen dat je de eerste persoon bent die ik hier zie, die niet negatief is over AZ.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Klopt ja, gelukkig hebben ze net op tijd toen een grote sponsor weten te vinden, anders was het inderdaad einde verhaal geweest denk. Gelukkig is ze dat bespaard gebleven.
[..]
Veel frustraties?
Dat meen je niet. Goffetomme. Dat is kwalijk. Ik sta er om bekend dat ik mezelf constant blijf vernieuwen. Eerste stapje naar dementie. Ik heb de leeftijd, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit stukje tekts postte je een tijd geleden eerder.
Robin Hood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja, ik zou eigenlijk VOAB moeten supporten. (Of Transvaal)
Voor je het weet ben je je wijf en 3000 euro kwijt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Goffetomme. Dat is kwalijk. Ik sta er om bekend dat ik mezelf constant blijf vernieuwen. Eerste stapje naar dementie. Ik heb de leeftijd, dus het zou zomaar kunnen.
Lastig, sterkte ermee!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. En ik pis scheermesjes. Nierstenen hè.
Schrikbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je je wijf en 3000 euro kwijt...
Nee, geen probleem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Wat zeg ik nou net...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Neemt niet weg dat je hem moet klappen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Goffetomme. Dat is kwalijk. Ik sta er om bekend dat ik mezelf constant blijf vernieuwen. Eerste stapje naar dementie. Ik heb de leeftijd, dus het zou zomaar kunnen.
Klopt, in zijn taakbeschrijving staat LETTERLIJK geschreven:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schrikbeeld.
Dadelijk wordt ik TD bij PSV. Dat zou e.e.a. maskeren.
*wordquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schrikbeeld.
Dadelijk wordt ik TD bij PSV. Dat zou e.e.a. maskeren.
Graag een verklaring van minimaal 100 woorden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word
Hoe kon je deze fout maken..
lekker boeiendquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*word
Hoe kon je deze fout maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |