quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ali B
Niet echt leuke wedstrijden dit weekend, alleen PSV-AZ misschien.
Volgende week moeten ze tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
[..]Het wordt tijd dat Vitesse eens een paar weken lang punten laat liggen, aidsclub dat het is.
Maar ik zie ze dat helaas nog winnen ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week moeten ze tegen Feyenoord.
Ik hoop op een gelijkspelquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar ik zie ze dat helaas nog winnen ook.
Alsof ik Saind zou durven meeten. Die jongen is 100+ kiloquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bierkosten van Saidn zijn niet inbegrepen
Dat is wel normaal in Eindhoven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik Saind zou durven meeten. Die jongen is 100+ kilo
Nou nou, volgens FOX is dit een krakert van het weekend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ali B
Niet echt leuke wedstrijden dit weekend, alleen PSV-AZ misschien.
Ik ook wel, al hadden ze het afgelopen week wel lastig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar ik zie ze dat helaas nog winnen ook.
Maar dat is typisch de eredivisiequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook wel, al hadden ze het afgelopen week wel lastig.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou nou, volgens FOX is dit een krakert van het weekend.
De Zuid-Hollandse durbie ADO - Feyenoord
De kampioenskraker AZ - PSV
Op zondag twee hectische durbies, Cambuur - Heerenveen en Vitesse - NEC
En als toetje ontvangen de Eagles Ajax, en is er ook nog de onder supporters beladen ruzie tussen Groningen en FC Twentie
Komt dat zien.
quote:
Nee, weekje rust na al die aids tentamens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Lekker, heb je nog plannen voor iets leuks?
Hoi Smoofie. Zijn de kaarten voor Ajax - Salzburg echt +- 20 euro?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, weekje rust na al die aids tentamens.
Bij Foxie werken vrij veel imbecielen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij Foxie is het iedere week super Saturday en Sunday. Ik dacht alleen dat de kijkcijfers nogal tegenvielen.
*Saindquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bierkosten van Saidn zijn niet inbegrepen
Je had je kunnen redden door te zeggen dat je Saïd N. bedoelde. Maar dat is een moslim en die drinken geen alcohol.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Foxie werken vrij veel imbecielen.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Smoofie. Zijn de kaarten voor Ajax - Salzburg echt +- 20 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |