BLquote:
Maak er zelf eenquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:47 schreef Bitterlemon het volgende:
Toch wacht ik nog steeds op een nieuwe schimmelpot.
Ja doe jij hetquote:
Botercitroen, godver.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hehe, nu heb je geen smoesjes meer Botercitroen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Ja maar tijd, verantwoordelijkheid en naar buiten moeten gaan.
Sorry geen zin om te kijkenquote:
Hm good call dusquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt heIk was het topic kwijt haha
Verklaart ook een hoop dusquote:
Oké, ik heb een probleem/vraag voor jequote:
Vertelquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oké, ik heb een probleem/vraag voor je
Ik ga dus binnenkort (lees mei) naar een concert van Snarky Puppy. Ik ga super lekker op die muziek als ik knetter ben.quote:
Smoke je wel eens vaker? Zo ja dan zal ik niet bang zijn dat je de helft vergeetquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga dus binnenkort (lees mei) naar een concert van Snarky Puppy. Ik ga super lekker op die muziek als ik knetter ben.
Ik wil dus ook een flikje jaap roken voor het concert, maar ik ben bang dat ik dan de helft vergeet
Wat moet ik doen
Tijdje geleden elke vrijdag, nu al 3/4 weken niet, of een paar hijsen maar dat telt nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Smoke je wel eens vaker? Zo ja dan zal ik niet bang zijn dat je de helft vergeet
Dan zou ik me niet zo'n zorgen makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Tijdje geleden elke vrijdag, nu al 3/4 weken niet, of een paar hijsen maar dat telt niet
Heb nog een portie in m'n nachtkasje liggenquote:
Can I have plzquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb nog een portie in m'n nachtkasje liggen
Ik heb wel dat als ik stoned thuis kom en ik een serie kijk, dat het echt geweldig is, maar die ochtend daarna neit meer helemaal weet waar het over ging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan zou ik me niet zo'n zorgen maken
Ben om 5 uur klaarquote:
Dank.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
* Ama geeft een beetje swag aan Surge
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet als eerste zo'n pet hebben. Die hebben ze allemaal.
Ah mijn emo periode. Ik heb nog zoveel foto's van toenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat dus ja.
Gawd, ik mis mijn emo/scene periode
Ik ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah mijn emo periode. Ik heb nog zoveel foto's van toen!
FOTO!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat moest ook wel.
Want ja, fans.
Ik was best wel epic toen.
Neen, ik wil niet dat jullie van je stoel vallen door de swag tochquote:
ben jij dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 8 jaar terug ook
Ja.. maar dat is sowieso 8 jaar terugquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
mijn Ama alarm ging af
[..]
ben jij dat?
Hoeveel emobandjes ik in mijn begintijd van last.fm wel niet heb gevonden daarquote:
okequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. maar dat is sowieso 8 jaar terug
Echt he. Nu staat er niets nieuws meer tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel emobandjes ik in mijn begintijd van last.fm wel niet heb gevonden daar
Ik kende toen die tijd best wat emobandjes die later pas door anderen (als in dat een beetje bekend werden) werden geluisterdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he. Nu staat er niets nieuws meer tussen.
Echt he. Wij zijn de hipsters van die tijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kende toen die tijd best wat emobandjes die later pas door anderen (als in dat een beetje bekend werden) werden geluisterd
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he. Wij zijn de hipsters van die tijd
ik word pas oudquote:
Hoe erg is de schade?quote:
En hier de zelfde vraag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo even geld uitgevenMaar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo even geld uitgevenMaar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
Erg. Ik ben na vandaag 2/3de van mijn uitkering alweer kwijtquote:
31 - 1 dagquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe erg is de schade?
[..]
En hier de zelfde vraag.
Ik ga een tweepersoons dekbed kopen, beddengoed, fiets overkopen van iemandquote:
ach ja, wel nuttige dingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga een tweepersoons dekbed kopen, beddengoed, fiets overkopen van iemand
Ouchquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg. Ik ben na vandaag 2/3de van mijn uitkering alweer kwijt
Daarom ook dit:quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
mijn loon komt morgen binnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Ach 4 weken zijn zo voorbij. Ik moet gewoon even wiet opkopen bij iemand dan is het allemaal wel te doen
uhm, geen ideequote:
in wat voor context?quote:
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.quote:
Lidl ftw.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nou ook even slim boodschappen doe de komende 4 weken. Veel op aanbiedingen letten enz
Gewoon kant en klare noodles kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nou ook even slim boodschappen doe de komende 4 weken. Veel op aanbiedingen letten enz
still not a cluequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.
Godverdomme. Whut.
Taaltechnisch gezien past dit zo in het koningslied.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.
Godverdomme. Whut.
Doen wij ook. Boodschappen voor 2, voor een week of wat langer 40 euro oid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja daar wil ik idd sowieso heen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien past dit zo in het koningslied.
flipselquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon kant en klare noodles kopen
geen moeite mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wij hebben geen swag blijkt wel.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
geen moeite mee.
als mensen met mij willen praten doen ze dat maar zonder straattaal
voor bejaarden moet je respect hebben
Joeeee!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
flipsel
[..]
geen moeite mee.
als mensen met mij willen praten doen ze dat maar zonder straattaal
voor bejaarden moet je respect hebben
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Doen wij ook. Boodschappen voor 2, voor een week of wat langer 40 euro oid.
zou mij niet lukken denk ikquote:
Ik heb 150 euro voor boodschappen maar ik wil wel echt minder uitgeven dan dat. Ik ga deze maand echt eens naar de Lidlquote:
Prima te doen. En dan eten we gezond (fuck dat, maar tjah, mokkel doet het voer, broek aan en zo), en lekker. Dus prima.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Fopje het volgende:
Wow 40 euro voor een week of langer eten![]()
Dat redden wij echt nooit
Restecp.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima te doen. En dan eten we gezond (fuck dat, maar tjah, mokkel doet het voer, broek aan en zo), en lekker. Dus prima.
ik denk dat ik voor boodschappen rond de 80 tot 100 per week uitgeefquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:59 schreef Fopje het volgende:
Wow 40 euro voor een week of langer eten![]()
Dat redden wij echt nooit
Decadent, mooi woordkeuze.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 150 euro voor boodschappen maar ik wil wel echt minder uitgeven dan dat. Ik ga deze maand echt eens naar de LidlEn eens minder decadent leven qua eten en drinken
Wij ook ongeveer wel jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor boodschappen rond de 80 tot 100 per week uitgeef
Alleen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor boodschappen rond de 80 tot 100 per week uitgeef
ik ben maar alleen hequote:
ik eet dan ook voor een klein gezinquote:
Wowquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben maar alleen he
[..]
ik eet dan ook voor een klein gezin
Ligt eraan welke. 3 tot 5 euro ofzo?quote:
Hm nou 7*5, twee broden pot chocopasta en je bent klaar voor een week tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ligt eraan welke. 3 tot 5 euro ofzo?
100 is ook wel wat overdreven denk ik. nooit echt bijgehoudenquote:
*zou knuffelenquote:
Als je alleen bent wel ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hm nou 7*5, twee broden pot chocopasta en je bent klaar voor een week toch
Je bent gewoon niet interessant genoeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Roburtt het volgende:
gvd iedereen loopt me maar te negeren
Hm ja oké goed puntquote:
Ik las cokequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Roburtt het volgende:
Ik heb vandaag taart en cake op, verder niks. mijn leef.
Maar is relatiefquote:
Dan zou m'n dag wel een stuk sneller gaanquote:
De zwaarste 3 uur zitten erop.quote:
Nee de ochtend gaat het snelstquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
De zwaarste 3 uur zitten erop.En ik heb net met vloeibare stikstof gewerkt, dus ik ben blij.
Ja maar ik sliep nog half waardoor ik geen benut van tijd had, en opeens is het middag.quote:
huh, jij was toch wel ajacied?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zenuwslopender vind/vond. Het feit dat ik zo ga boarden of gisteren als niet-ajacied in de Arena te hebben gezeten
wat dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging
[..]
Jou niet zien idd
AZquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat dan?
en waarom ga je dan in godsnaam naar die wedstrijd?
Tering nog bezigquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Roburtt het volgende:
Oké wat heb ik allemaal geleerd deze stage.
Ja laatste stukjequote:
Ditquote:
Deze man weetquote:
brakke jongenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader begint echt hipster te worden. Hij wilt mij niet meer op FB vanwege teveel onzin die ik post (ik post al maanden nog maar 1x iets in de paar dagen) maar zet zelf wel foto's overal van op FB. Zo ook van zijn broodje rookworst: Zo ff een broodje rookworst voor deze brakke jongenWtf
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader begint echt hipster te worden. Hij wilt mij niet meer op FB vanwege teveel onzin die ik post (ik post al maanden nog maar 1x iets in de paar dagen) maar zet zelf wel foto's overal van op FB. Zo ook van zijn broodje rookworst: Zo ff een broodje rookworst voor deze brakke jongenWtf
Ja dat is vooral de reden voor mijnquote:
ik hou van stamppot, maar dan zonder rookworst.quote:
dat is om de smaak nog een beetje draaglijk te makenquote:
Knakworstjes vind ik ook alleen maar lekker met mayo erbijquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is om de smaak nog een beetje draaglijk te maken
Lekker druk tijdens de lunch. Doeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Ok dit is een mooi moment om even het winkelcentrum in te lopen. Toedels
dat hoor ik vakerquote:
Rookworst is gewoon goor.quote:
dank voor deze steunquote:
ik ben op mn werk ..quote:
Druk met school & shizz denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op mn werk ..
trouwens, surge, ik heb jouw vrouw alweer een tijdje niet op fok gezien, what's up with that?
school. altijd vervelendquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Druk met school & shizz denk ik
werk is ook niet veel beterquote:
en ik schaam me er geen moment voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je het in ieder geval gewend.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ik schaam me er geen moment voor
'maar'quote:
Duurt alsnog konolangquote:
Er uit halen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:59 schreef Rezania het volgende:
Ik kreeg net een wam stikstof in mijn oog, nu voelt hij raar.
Nee, ik ga niet naar het centrum.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Roburtt het volgende:
Rez ga zo even langs de shop voor me en haal een gram sensi star pls
Het zit echt nog geen 50 meter van centraal afquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar het centrum.
Weet ik niet, die ik gister stuurde worden mijn eerstequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Is Adidas een merk wat een lang leven heeft? Qua schoenen?
Ik hoop dat ze wel een tijdje meegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik niet, die ik gister stuurde worden mijn eerste
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Is Adidas een merk wat een lang leven heeft? Qua schoenen?
Nu ben ik in de war.quote:
dan blijf maar uit de buurt van de stijltangquote:
Doet echt zeer man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan blijf maar uit de buurt van de stijltang
Ik ga ook niet naar CS.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het zit echt nog geen 50 meter van centraal af
Nu moet ik zelf halenquote:
pics van je burnquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet echt zeer man.Keramische platen van 200 graden.
Te veel moeite.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Er is een storting bij t postkantoorZe kunnen geen pakketjes afgeven. Ligt mijn pakket voor mijn neus op de toonbank.. kan ik hem niet meenemen. Domper!
hehe hoofd dan?quote:
Hij is voor mijn 'vriend' maar alsnogquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds geen roomba voor ama
Maandag pas? Morgen en overmorgen kan ook nog hequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop dat m'n schoenen binnen zijn gekomen vandaag, maar dat zal wel weer maandag worden.
postnl bezorgt niet op maandagquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop dat m'n schoenen binnen zijn gekomen vandaag, maar dat zal wel weer maandag worden.
Ja maar was drie tot vijf werkdagen, en met mijn geluk is het altijd 6quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maandag pas? Morgen en overmorgen kan ook nog he
PostNLquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Roburtt het volgende:
Zeven dus. Geen idee waar zalando mee bezorgt eigenlijk.
Hoooowquote:
ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik draag altijd een rokje of jurkje
Ik heb er twee, draag ik ook alleen als alles in de was ligt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb wel geteld 1 spijkerbroek in de kast. Voor het geval ik geen leggings enz meer schoon heb
En anders draag je..?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb er twee, draag ik ook alleen als alles in de was ligt.
Chino`squote:
Veel comfortabeler alleen al.quote:
Maandag een tentamen en dan zes dagen weekend.quote:
Over een week een week vakantie, misschien een week school misschien nog vakantie, en daarna nog een week vakantiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maandag een tentamen en dan zes dagen weekend.
Wat een pauperplek waar jij woontquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Telefoon van de Jumbo ligt er ook uitZeggen ze 'bel over een uur maar weer, kunnen we checken of de storing bij het postkantoor over is'
Gaat moeilijk zo
Brb, even overstappen naar het mbo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Over een week een week vakantie, misschien een week school misschien nog vakantie, en daarna nog een week vakantie
Was een kwestie van plannen en overwerken, nu heb ik een week over (en anderhalve dag). Daarna theoretisch gezien een week school, maar ik zie het nog wel gebeuren dat we na de voorjaarsvakantie pas beginnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brb, even overstappen naar het mbo.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: