Hm good call dusquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt heIk was het topic kwijt haha
Verklaart ook een hoop dusquote:
Oké, ik heb een probleem/vraag voor jequote:
Vertelquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oké, ik heb een probleem/vraag voor je
Ik ga dus binnenkort (lees mei) naar een concert van Snarky Puppy. Ik ga super lekker op die muziek als ik knetter ben.quote:
Smoke je wel eens vaker? Zo ja dan zal ik niet bang zijn dat je de helft vergeetquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ga dus binnenkort (lees mei) naar een concert van Snarky Puppy. Ik ga super lekker op die muziek als ik knetter ben.
Ik wil dus ook een flikje jaap roken voor het concert, maar ik ben bang dat ik dan de helft vergeet
Wat moet ik doen
Tijdje geleden elke vrijdag, nu al 3/4 weken niet, of een paar hijsen maar dat telt nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Smoke je wel eens vaker? Zo ja dan zal ik niet bang zijn dat je de helft vergeet
Dan zou ik me niet zo'n zorgen makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Tijdje geleden elke vrijdag, nu al 3/4 weken niet, of een paar hijsen maar dat telt niet
Heb nog een portie in m'n nachtkasje liggenquote:
Can I have plzquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb nog een portie in m'n nachtkasje liggen
Ik heb wel dat als ik stoned thuis kom en ik een serie kijk, dat het echt geweldig is, maar die ochtend daarna neit meer helemaal weet waar het over ging.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan zou ik me niet zo'n zorgen maken
Ben om 5 uur klaarquote:
Dank.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
* Ama geeft een beetje swag aan Surge
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet als eerste zo'n pet hebben. Die hebben ze allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |