Hoe erg is de schade?quote:
En hier de zelfde vraag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo even geld uitgevenMaar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo even geld uitgevenMaar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
Erg. Ik ben na vandaag 2/3de van mijn uitkering alweer kwijtquote:
31 - 1 dagquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe erg is de schade?
[..]
En hier de zelfde vraag.
Ik ga een tweepersoons dekbed kopen, beddengoed, fiets overkopen van iemandquote:
ach ja, wel nuttige dingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga een tweepersoons dekbed kopen, beddengoed, fiets overkopen van iemand
Ouchquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg. Ik ben na vandaag 2/3de van mijn uitkering alweer kwijt
Daarom ook dit:quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
mijn loon komt morgen binnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Ach 4 weken zijn zo voorbij. Ik moet gewoon even wiet opkopen bij iemand dan is het allemaal wel te doen
uhm, geen ideequote:
in wat voor context?quote:
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.quote:
Lidl ftw.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nou ook even slim boodschappen doe de komende 4 weken. Veel op aanbiedingen letten enz
Gewoon kant en klare noodles kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nou ook even slim boodschappen doe de komende 4 weken. Veel op aanbiedingen letten enz
still not a cluequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.
Godverdomme. Whut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |