Ah mijn emo periode. Ik heb nog zoveel foto's van toenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat dus ja.
Gawd, ik mis mijn emo/scene periode
Ik ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah mijn emo periode. Ik heb nog zoveel foto's van toen!
FOTO!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat moest ook wel.
Want ja, fans.
Ik was best wel epic toen.
Neen, ik wil niet dat jullie van je stoel vallen door de swag tochquote:
ben jij dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:33 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Meer dan 8 jaar terug ook
Ja.. maar dat is sowieso 8 jaar terugquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef gianni61 het volgende:
mijn Ama alarm ging af
[..]
ben jij dat?
Hoeveel emobandjes ik in mijn begintijd van last.fm wel niet heb gevonden daarquote:
okequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.. maar dat is sowieso 8 jaar terug
Echt he. Nu staat er niets nieuws meer tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel emobandjes ik in mijn begintijd van last.fm wel niet heb gevonden daar
Ik kende toen die tijd best wat emobandjes die later pas door anderen (als in dat een beetje bekend werden) werden geluisterdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he. Nu staat er niets nieuws meer tussen.
Echt he. Wij zijn de hipsters van die tijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kende toen die tijd best wat emobandjes die later pas door anderen (als in dat een beetje bekend werden) werden geluisterd
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt he. Wij zijn de hipsters van die tijd
ik word pas oudquote:
Hoe erg is de schade?quote:
En hier de zelfde vraag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo even geld uitgevenMaar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
wat heb je gekocht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Zo even geld uitgevenMaar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
Erg. Ik ben na vandaag 2/3de van mijn uitkering alweer kwijtquote:
31 - 1 dagquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe erg is de schade?
[..]
En hier de zelfde vraag.
Ik ga een tweepersoons dekbed kopen, beddengoed, fiets overkopen van iemandquote:
ach ja, wel nuttige dingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga een tweepersoons dekbed kopen, beddengoed, fiets overkopen van iemand
Ouchquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg. Ik ben na vandaag 2/3de van mijn uitkering alweer kwijt
Daarom ook dit:quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:45 schreef Amarantha het volgende:
Maar over 4 weken (als ik weer geld krijg) ben ik vast blij dat ik het heb gedaan
mijn loon komt morgen binnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
Ach 4 weken zijn zo voorbij. Ik moet gewoon even wiet opkopen bij iemand dan is het allemaal wel te doen
uhm, geen ideequote:
in wat voor context?quote:
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.quote:
Lidl ftw.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nou ook even slim boodschappen doe de komende 4 weken. Veel op aanbiedingen letten enz
Gewoon kant en klare noodles kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:51 schreef Amarantha het volgende:
Als ik nou ook even slim boodschappen doe de komende 4 weken. Veel op aanbiedingen letten enz
still not a cluequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''Nu wordt je vrienden met m'n vrienden voor een beetje van die flexcat'' ofzoiets.
Godverdomme. Whut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |