huh, jij was toch wel ajacied?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet nog niet wat ik zenuwslopender vind/vond. Het feit dat ik zo ga boarden of gisteren als niet-ajacied in de Arena te hebben gezeten
wat dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is echt een belediging
[..]
Jou niet zien idd
AZquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat dan?
en waarom ga je dan in godsnaam naar die wedstrijd?
Tering nog bezigquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Roburtt het volgende:
Oké wat heb ik allemaal geleerd deze stage.
Ja laatste stukjequote:
Ditquote:
Deze man weetquote:
brakke jongenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader begint echt hipster te worden. Hij wilt mij niet meer op FB vanwege teveel onzin die ik post (ik post al maanden nog maar 1x iets in de paar dagen) maar zet zelf wel foto's overal van op FB. Zo ook van zijn broodje rookworst: Zo ff een broodje rookworst voor deze brakke jongenWtf
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader begint echt hipster te worden. Hij wilt mij niet meer op FB vanwege teveel onzin die ik post (ik post al maanden nog maar 1x iets in de paar dagen) maar zet zelf wel foto's overal van op FB. Zo ook van zijn broodje rookworst: Zo ff een broodje rookworst voor deze brakke jongenWtf
Ja dat is vooral de reden voor mijnquote:
ik hou van stamppot, maar dan zonder rookworst.quote:
dat is om de smaak nog een beetje draaglijk te makenquote:
Knakworstjes vind ik ook alleen maar lekker met mayo erbijquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is om de smaak nog een beetje draaglijk te maken
Lekker druk tijdens de lunch. Doeiquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Ok dit is een mooi moment om even het winkelcentrum in te lopen. Toedels
dat hoor ik vakerquote:
Rookworst is gewoon goor.quote:
dank voor deze steunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |