Nee, ik ga niet naar het centrum.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Roburtt het volgende:
Rez ga zo even langs de shop voor me en haal een gram sensi star pls
Het zit echt nog geen 50 meter van centraal afquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar het centrum.
Weet ik niet, die ik gister stuurde worden mijn eerstequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Is Adidas een merk wat een lang leven heeft? Qua schoenen?
Ik hoop dat ze wel een tijdje meegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet ik niet, die ik gister stuurde worden mijn eerste
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Is Adidas een merk wat een lang leven heeft? Qua schoenen?
Nu ben ik in de war.quote:
dan blijf maar uit de buurt van de stijltangquote:
Doet echt zeer man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan blijf maar uit de buurt van de stijltang
Ik ga ook niet naar CS.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Het zit echt nog geen 50 meter van centraal af
Nu moet ik zelf halenquote:
pics van je burnquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doet echt zeer man.Keramische platen van 200 graden.
Te veel moeite.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Er is een storting bij t postkantoorZe kunnen geen pakketjes afgeven. Ligt mijn pakket voor mijn neus op de toonbank.. kan ik hem niet meenemen. Domper!
hehe hoofd dan?quote:
Hij is voor mijn 'vriend' maar alsnogquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog steeds geen roomba voor ama
Maandag pas? Morgen en overmorgen kan ook nog hequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:29 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop dat m'n schoenen binnen zijn gekomen vandaag, maar dat zal wel weer maandag worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |