nope, wel visolie (DHA en EPA) en teunisbloemolie (GLA) beide in capsulevorm. Ik gooi verder wel eens gebroken lijnzaad door de yoghurt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Gebruiken jullie ook lijnzaadolie? En zo ja op welke wijze eten jullie dit?
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
- WELLESWELLESWELLESWANTWANTWANTWANTGIMMEITS!!MYPRECIOUSSSSSSSSSSS!!!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
- ik heb honger
- heb je niet
- ik wil een koekje
- wil je niet
- OEH MCDONALDS
-![]()
- een zakkie chips kan geen kwaad toch? Vandaag was al zo veel beter dan de afgelopen dagen?
- !!!STFU!!!
- je hebt toch ook recht op iets lekkers?
- Is het echt lekker?
- JA
- maar niet echt he?
- HEUS WEL
- maar niet echt he?
- WELLESWELLESWELLESWANTWANTWANTWANTGIMMEITS!!MYPRECIOUSSSSSSSSSSS!!!
Dodelijk vermoeiend
Ik zit dus al bijna twee weken met pizza in mn hoofdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Lol, die had ik gisteren ook met mezelf
![]()
-PIZZA
-NEEN
-Maar, PIZZAAAAAAAAAAAAAAAA *deuntje van de turtles in hoofd zong*
-NEEN
-Ja maar, je hebt genoeg kcal over!
-NEEHEE!
-IK WIL GVD PIZZA
-KAPPEN! Anders gaan we sporten!
-PIZZAAAAAA... OEHWWWW.... SPORTEN!
En toen ging ik sporten en toen had ik geen trek meer in pizza![]()
![]()
Gisteren 74,1 vandaag 72,6. Nou hopen dat ik voor a.s Vrijdag nog even die 71.9 aantik, just for funz.
Heel belangrijk inderdaadquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb het hier al heel vaak gepost, maar vind iets wat je leuk vindt! Ik sportte nooit en ben toen gaan uitproberen waar ik wel gelukkig van werd. Heb van alles gedaan: van klassiek ballet tot sportschoolgroepslesjes en van zwemmen tot salsadansen. Uiteindelijk heb ik jaren gestijldanst, tot ik op kamers ging wonen en geen partner meer had. Nu rijd ik al weer 2,5 jaar paard en kan ik daar m'n ei kwijt. Voorheen was ik halverwege de les doodop, maar je merkt dat het steeds makkelijker gaat en dan voel je je zo lekker!
Awesome! Je gaat lekker!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Goede weegschaal kopen, scheelt een hoop ergernis.
Mijn wekelijkse weegmomentje gehad: -5,5kgBen wel blij dat ik eindelijk de flow heb kunnen vinden.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik dacht gisteren ook, makkelijk eten > pizza
Het werd risotto met in de oven geroosterde pompoen. Dussss ga ik vandaag lekker rondlopen in mn nieuwe h&m broek, maat 40Mn eerste h&m broek ooit
Was dat ook makkelijk te maken?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik dacht gisteren ook, makkelijk eten > pizza
Het werd risotto met in de oven geroosterde pompoen. Dussss ga ik vandaag lekker rondlopen in mn nieuwe h&m broek, maat 40Mn eerste h&m broek ooit
Ja nieuw ondergoed was hier laatst ook nodigquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga op jacht naar nieuwe shirts (M) en nieuwe strings
Ja hoor. Pompoen in blokjes hakken, in een ovenschaal met wat olie even goed mixen. Rozemarijn van steeltje af ritsen, erbij doen. Dat 40 minuten in de oven. Risotto a la lui > uitje fruiten, rijst even kort bakken. Kokend water uit de waterkoker erbij, boullionblokje > laten pruttelen tot klaar. Op bord doen, wat walnoten en geitenkaas erbij en ik had etenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was dat ook makkelijk te maken?
De pizza van gisteren kwam door verkeerde planning aan mijn kant, jammer maar helaas.
En maat 40slankie.
Eet je dan wel genoeg?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me de laatste dagen goed om gezond te eten. Ook voldoende, het is niet alsof ik de hele dag honger heb.
Alleen voel ik me wel futloos, waardoor ik geen energie heb om te sporten.
Als je het zelf maakt kan het nog best gezond zijn ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zit dus al bijna twee weken met pizza in mn hoofdvanavond eindelijk eten
wel helemaal zelf maken.
Dat is misschien wel een goed idee, douchen hielp ook gelukkig al ietsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Rondje wandelen Vlinder? Helpt misschien ook tegen de spierpijn.
Samequote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja nieuw ondergoed was hier laatst ook nodigIk heb zoveel squats gedaan de afgelopen maanden dat mn kont ook een compleet andere vorm heeft gekregen.
Dat is idd geen geldquote:Nou slankie... mn broek is wel vreselijk te lang nog hoorAls ik er hakken onder draag staat het wel. Maar voor 25 euro 2 nieuwe broeken en geen blauwe spijkerbroeken, ik moest ze gewoon kopen
Oh dit heb ik ook eens gehad (en misschien nog steeds, geen idee). Bij m'n moeder een digitale weegschaal toen bijvoorbeeld 90 kilo en later bij m'n vader op zo'n analoge was ik 85 kilo. Terwijl m'n vriend op allebei evenveel was. Heel vreemd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou! Vamorgen deed de weegschaal het weer! Zomaar 600 gram er bij tussen de eerste en tweede keer wegen
en gek genoeg doet hij het bij mijn lief helemaal niet...
Dus ik ben gewoon raar of zo?
hmm dat is wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou! Vamorgen deed de weegschaal het weer! Zomaar 600 gram er bij tussen de eerste en tweede keer wegen
en gek genoeg doet hij het bij mijn lief helemaal niet...
Dus ik ben gewoon raar of zo?
Ja maar dan heeft een nieuwe schaal kopen ook geen zinquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
hmm dat is wel een beetje vreemd
misschien stap jij er anders op dan je vriend
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]Lol, die had ik gisteren ook met mezelf
![]()
-PIZZA
-NEEN
-Maar, PIZZAAAAAAAAAAAAAAAA *deuntje van de turtles in hoofd zong*
-NEEN
-Ja maar, je hebt genoeg kcal over!
-NEEHEE!
-IK WIL GVD PIZZA
-KAPPEN! Anders gaan we sporten!
-PIZZAAAAAA... OEHWWWW.... SPORTEN!
En toen ging ik sporten en toen had ik geen trek meer in pizza![]()
![]()
Gisteren 74,1 vandaag 72,6. Nou hopen dat ik voor a.s Vrijdag nog even die 71.9 aantik, just for funz.
Ik dacht juist dat havermout gezonder was. Aan brinta zijn wel meer vitaminen en zo toegevoegd, maar of dat per definitie beter is weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
Ik zag toevallig dat men hier ook wel eens havermout eet. Nu heb ik daarover een vraagje, misschien dat jullie er meer over weten:
Is havermout nu ongezonder dan brinta? Zelf dacht ik dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik las net dat je toch beter voor brinta kan kiezen. Wat ik jammer zou vinden, want havermout is lekkerder.
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Gewichtschommelingen van afgelopen maand.
Hmmm, lastig. Nou ja, ik laat het wel bij havermout. Echt slecht is het niet ... Brinta heb ik ook heel lang gegeten, wat afwisseling mag dus wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat havermout gezonder was. Aan brinta zijn wel meer vitaminen en zo toegevoegd, maar of dat per definitie beter is weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook niet elke dag bijgehouden. De rechte lijnen laten dat ook wel zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik ook
[ afbeelding ]
Ik vergeet soms wel eens een dag of 4 in te voeren
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik baal best wel heel erg van t eten vanavond. Het was heel goed en lekker en ik heb genoten, maar ik heb veeel teveel genomen (Surf and turf wat blijkbaar een hele kreeft + grote biefstuk was, helemaal opgegeten) en veel patat en knoflooksaus gehad.. en als toetje een mega grote aarbeien margharita. Nu heb ik suikerhoofdpijn en spijt dat ik meer heb gehad dan nodig was.
Morgen de weegschaal maar even overslaan en hard aan de slag in de sportschool.
Herkenbaar. En dat gevoel dat je kan blijven stouwen en vreten heb ik ook hoor. Als ik ga vreten (ik plan ze ook echt in) dan ga ik helemaal los.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haha, thanks
Ik weet wel dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en het is ook geen ramp.. maar sinds ik 'clean' eet kan ik zo'n grote lading vet en suikers duidelijk niet meer hebben. Het voelt alsof ik mijn lichaam ermee verpest en mn darmen zijn meteen al van slag.
Waar ik vooral van baal is dat het een soort binge was, ik liet me ineens helemaal gaan en niets was genoegDat gevoel heb ik al lang niet meer gehad, vorige week met sushi/grill ging het ook wel goed.
Nou ja, shit happens en morgen weer normaal doen dus. Iig fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan
Moest trouwens nog wel denken aan je 'vinger in de keel' opmerking.. Maar laten we daar maar niet aan beginnen..
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zondag 26 januari 2014 08:29 schreef Sjeen het volgende:
Bewust plannen om je helemaal vol te stouwen en indien misselijk erna een vinger in je keel te steken, is toch echt een beetje vreemd hoor...
Beetje behoorlijk vreemd.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:29 schreef Sjeen het volgende:
Bewust plannen om je helemaal vol te stouwen en indien misselijk erna een vinger in je keel te steken, is toch echt een beetje vreemd hoor...
Have funquote:Op zondag 26 januari 2014 08:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moooornings! Straks weer bootcampen
Dat zeg ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 08:29 schreef Sjeen het volgende:
Hierquote:
lijk je toch iets anders te zeggen.quote:Herkenbaar. En dat gevoel dat je kan blijven stouwen en vreten heb ik ook hoor. Als ik ga vreten (ik plan ze ook echt in) dan ga ik helemaal los.
Was je misselijk? Zo nee, dan is het een erg slecht idee om je vinger in je strot te steken. Zo ja, what's the problem.
Toegeven aan een eetbui en vervolgens je vinger in je keel steken omdat je misselijk bent is nogal boulimia gedrag.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Herkenbaar. En dat gevoel dat je kan blijven stouwen en vreten heb ik ook hoor. Als ik ga vreten (ik plan ze ook echt in) dan ga ik helemaal los.
Was je misselijk? Zo nee, dan is het een erg slecht idee om je vinger in je strot te steken. Zo ja, what's the problem.
Dat heeft bij mij wel met Oreo koekjes gewerkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik merk bij mezelf soms wel dat ik denk "als ik me nu helemaal lens vreet, dan gaat het me vanzelf tegen staan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |