Als ik in 20 sec. tijd 3 keer op de weegschaal is meestal de eerste keer fout... Dus misschien was de laatste keer wegen wel foutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben wel boos, want hij klopt dus voor geen meter
in 3 minuten kom ik geen 800 gram aan
Als hij nou een beetje fluctueerde maar het is bijna een kilodan heeft wegen toch gewoon geen zin
Nee niks anders gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Tink89 het volgende:
Weegschalen zijn bitches. Verplaats je hem tussendoor of stap je er de eerste keer in 1 keer op en de tweede keer niet, maar wacht je tot hij 0,0 aangeeft? Kan allemaal verschil maken.
Ik heb, geloof ik, tijd van de maand... die stomme kilo wil er niet af, terwijk ik keurig eet en beweeg. Dan maar niet, ik weet dat ik gezond bezig ben.
Morgen dagje efteling![]()
Zelf broodjes mee, maar 's avonds het Koning Winterbuffet met erwtensoep enzo. Jum!
Beter weeg je dan nog een derde keer en neem je daar het gemiddelde van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben wel boos, want hij klopt dus voor geen meter
in 3 minuten kom ik geen 800 gram aan
Als hij nou een beetje fluctueerde maar het is bijna een kilodan heeft wegen toch gewoon geen zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
Goedzo!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me de laatste dagen goed om gezond te eten. Ook voldoende, het is niet alsof ik de hele dag honger heb.
Alleen voel ik me wel futloos, waardoor ik geen energie heb om te sporten.
Als je voorheen veel suiker at, kan het goed zijn dat je lijf er even aan moet wennen dat het meer moeite moet doen om energie uit voedingsmiddelen te halen. Van sporten krijg je uiteindelijk wel hele fijne positieve energie, dus gewoon doen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me de laatste dagen goed om gezond te eten. Ook voldoende, het is niet alsof ik de hele dag honger heb.
Alleen voel ik me wel futloos, waardoor ik geen energie heb om te sporten.
Ja dit dus! erg irritantquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan 17 keer op dat ding gaan staan en dan is het nog precies hetzelfde. En als met een fles water erop ga staan en daarna nog een keer zonder dat water, dan geeft hij netjes het oude gewicht gewoon weer aan. En ja, dat heb ik getest![]()
Mijn vorige weegschaal veranderde ook constant van mening, daar kreeg ik echt wat van
Ik denk het wel, ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Goedzo!Futloos? Krijg je nog genoeg koolhydraten en pietamientjes binnen? Complexe koolhydraten geven energie
Ja, de chips, snoep, koek en alcohol zijn nu uit het dieet verdwenen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je voorheen veel suiker at, kan het goed zijn dat je lijf er even aan moet wennen dat het meer moeite moet doen om energie uit voedingsmiddelen te halen. Van sporten krijg je uiteindelijk wel hele fijne positieve energie, dus gewoon doen!
Of het positief of negatief is durf ik je niet te zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ziekenhuis heeft gebeld dat ik eerder moet komen voor de uitslag dan de afgesproken datum.. is dat positief of negatief? Of is er geen pijl op te trekken?
Sorry voor het offtopic.. maar ik moet dit even weten..
dat weet alleen de arts die de uitslag al heeft. Maak je niet drukker dan nodig, hoe naar het ook is om te moeten wachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ziekenhuis heeft gebeld dat ik eerder moet komen voor de uitslag dan de afgesproken datum.. is dat positief of negatief? Of is er geen pijl op te trekken?
ik moet de 31ste nu heen ipv de 4de.. en ze belden mijn moeder want ze hadden mijn mobiele nummer niet..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:29 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Of het positief of negatief is durf ik je niet te zeggen.
Wanneer moet je komen? Hebben ze voor de rest niets gezegd aan de telefoon?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik moet de 31ste nu heen ipv de 4de.. en ze belden mijn moeder want ze hadden mijn mobiele nummer niet..
Ik ga zo wel even bellen denk ik.. hiervan schiet ik alleen maar in de stress...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik moet de 31ste nu heen ipv de 4de.. en ze belden mijn moeder want ze hadden mijn mobiele nummer niet..
Ik ga zo wel even bellen denk ik.. hiervan schiet ik alleen maar in de stress...
Ik vind het helemaal niet raar dat je gisteren avondgesnaaid hebt. Je lunch en D zijn nou niet echt maaltijden waar je goed vol van zit en lang op kunt teren... Ook je middag-t is wel heel gezond, maar vooral water, suiker en vitaminen. Ik vind je lijstje van vandaag wel beter btwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van gisteren, mooi voorbeeld van avondsnaaien:
O: kwark m blauwe bessen, goji, cranberries, chiazaad en beetje havermout
T: 2 gekookte eitjes
S: hardlopen
L: 2 stronkjes witlof met hamblokjes, geraspte kaas en wat verdunde yoghonaise als 'dressing'
T: minneola
D: bruin stokbroodje m magere filet-americain, bak dubbelvla
T: 4 beschuit m pure hagelslag, 2 stukjes extra pure chocola
Vandaag:
O: Brinta
T: niks
L: kwark m blauwe bessen, goji, cranberries, chiazaad en beetje havermout, 2 sneetjes roggebrood m kaas ertussen
T: geen idee nog
D: veldsla stamppot m spekjes, cherrytomaatjes en boursinlight
Geen pijl op te trekken, echt niet. Als het iets was geweest waarbij die 5 dagen verschil maken, was je nu al naar het ziekenhuis geroepen. Vast gewoon een planning-ietsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
tx, die lunch klinkt mss weinig maar was echt een flinke bak salade hoor. Met 100gr ham en iets van 75 gr kaas is dat niet heel weinig. Mijn D was idd niet om over naar huis te schrijven, maar was ookw ele chte en flink stokbrood hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet raar dat je gisteren avondgesnaaid hebt. Je lunch en D zijn nou niet echt maaltijden waar je goed vol van zit en lang op kunt teren... Ook je middag-t is wel heel gezond, maar vooral water, suiker en vitaminen. Ik vind je lijstje van vandaag wel beter btw![]()
Mijn lijstje:
O: 2 volkoren. 1 linerapaté (want die is lv) en 1 gehakt. 250 ml lv yoghurt met een banaan. 2 tl suikers.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met appelstroop, 2 linerapaté. 1/3 komkommer.
T: 4 volkoren crackers met pindakaas. Was niet de beste keuze, maar het had ook een zak chips kunnen zijn.
D: 2 kleine pitabroodjes met ong. 200 gr shoarma, veel ijsbergsla, komkommer, een beetje lv feta en wat sladressing.
S: Uur paardrijden, gaan springen vanavond
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen pijl op te trekken, echt niet. Als het iets was geweest waarbij die 5 dagen verschil maken, was je nu al naar het ziekenhuis geroepen. Vast gewoon een planning-iets.
Eten gaat slecht, bewegen gaat goed, net m'n haarkleur die er gisteren in is gezet toch laten veranderen en vervolgens ammel geld uitgegeven aan make-upjes bij de MAC-homo.
Dik, maar goed verzorgd zal er op m'n grafsteen staan.
Make upjes, kapper.. Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geen pijl op te trekken, echt niet. Als het iets was geweest waarbij die 5 dagen verschil maken, was je nu al naar het ziekenhuis geroepen. Vast gewoon een planning-iets.
Eten gaat slecht, bewegen gaat goed, net m'n haarkleur die er gisteren in is gezet toch laten veranderen en vervolgens ammel geld uitgegeven aan make-upjes bij de MAC-homo.
Dik, maar goed verzorgd zal er op m'n grafsteen staan.
Ik denk dat je weinig aan deze tip hebt, maar ik mag van mezelf best een pak hagelslag, als ik me er mee weet te gedragen. Als dat dan mis gaat, dan mag ik een maand, of langer geen hagelslag kopen. Gaat het dan weer mis, dan weer niet. En meestal gaat het dan vanzelf weer een x goed en kan ik gewoon 1 broodje hagelslag eten ipv het pak leegeten/5 boterhammen ermee eten. Maar misschien koop je het voor de kinderen en dan is het lastigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
tx, die lunch klinkt mss weinig maar was echt een flinke bak salade hoor. Met 100gr ham en iets van 75 gr kaas is dat niet heel weinig. Mijn D was idd niet om over naar huis te schrijven, maar was ookw ele chte en flink stokbrood hoor.
En de dag ervoor had ik een flink bord chili con carne en snaaide ik ook.Het is meer gewoonte en verveling dan echt trek, maar goed, point taken, zeker vwb het avondeten.
Ik vind het juist belonen voor goed gedrag. Want dan mag ik hagelslagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als ik mezelf zou straffen met dat soort maatregelen, dan zou er bij mij helemaal zo'n druk op komen te staan. Als je dan snaait, dan faal je ook echt.
Geld moet rollenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Make upjes, kapper.. Ik ben jaloers!
Zit zwaar te overwegen om me volgende week te laten verwennen bij de kapper. Maar daarna denk ik weer, ik moet sparen.. Maar echt ben sinds eind september al niet meer bij de kapper geweest.. Dilemma's dilemma's!
Ik geloof net dat ik het zo kan zien voor mezelf, maar ik geef eerlijk toe dat het me erg veel moeite kost om niet helemaal dieet-obsessed te worden en alles daarom te laten draaien. En aangezien ik behoorlijk wat overgewicht heb, duurt het nog wel even voordat ik weer een beetje toonbaar benquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:11 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik vind het juist belonen voor goed gedrag. Want dan mag ik hagelslag!
Ik ben verder helemaal niet zo van de regeltjes enzo hoor, maar hagelslag is gewoon een uitzondering. Ik vind dat namelijk een soort broodbeleg wat prima op z'n tijd kan, en het kan me soms echt helpen om andere verleidingen te weerstaan. Maar dan moet ik niet het pak aan mijn mond gaan zetten want dat werkt natuurlijk compleet averechts. En aangezien dat wel regelmatig gebeurt mag ik dan gewoon van mezelf geen hagelslag meer kopen, het is natuurlijk niet een product wat je echt nodig hebt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik geloof net dat ik het zo kan zien voor mezelf, maar ik geef eerlijk toe dat het me erg veel moeite kost om niet helemaal dieet-obsessed te worden en alles daarom te laten draaien. En aangezien ik behoorlijk wat overgewicht heb, duurt het nog wel even voordat ik weer een beetje toonbaar ben
mijn vegaboek heeft niks qua soep m spinazie, sorry.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Heeft iemand van jullie toevallig een goed recept voor spinaziesoep (met kokosmelk)?
Met verse spinazie of spinazie uit pot.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:04 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig aan deze tip hebt, maar ik mag van mezelf best een pak hagelslag, als ik me er mee weet te gedragen. Als dat dan mis gaat, dan mag ik een maand, of langer geen hagelslag kopen. Gaat het dan weer mis, dan weer niet. En meestal gaat het dan vanzelf weer een x goed en kan ik gewoon 1 broodje hagelslag eten ipv het pak leegeten/5 boterhammen ermee eten. Maar misschien koop je het voor de kinderen en dan is het lastig
Kennelijk zijn we allemaal om verschillende redenen te dik. Bij mij is het echt het snaaien en het leren kennen van je gewoontes/ze aanpassen geweest wat het verschil maakt. Ik eet als diner nog steeds grotendeels dezelfde recepten die ik voorheen maakte, en ook nog steeds in behoorlijk grote hoeveelheden, maar ik ben me veel bewuster van wat dat doet voor mijn lijf en hoe is daarop reageer!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kan me dat echt niet voorstellen, een pak hagelslag aan je mond zetten en hem naar binnen gieten.Ik heb nooit echt snaaimomenten gehad, bij mij draait het voornamelijk om veel opscheppen van avondeten en VEEL brood
Voor mij soortgelijk, vooral snaaien is de boosdoener. En gebrek aan beweging.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kennelijk zijn we allemaal om verschillende redenen te dik. Bij mij is het echt het snaaien en het leren kennen van je gewoontes/ze aanpassen geweest wat het verschil maakt. Ik eet als diner nog steeds grotendeels dezelfde recepten die ik voorheen maakte, en ook nog steeds in behoorlijk grote hoeveelheden, maar ik ben me veel bewuster van wat dat doet voor mijn lijf en hoe is daarop reageer!
Dat laatste hier ook ja. Sporten is niet bepaald een hobbyquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij soortgelijk, vooral snaaien is de boosdoener. En gebrek aan beweging.
Naja, ik heb dus tijden geen reet uitgevoerd en sinds ik daarmee begonnen ben (en tot mijn verrassing vind ik het nog serieus leuk ook!) ben ik toch twee maten gekrompen. Zal toch iets uithalen dan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat laatste hier ook ja. Sporten is niet bepaald een hobby
Ik heb het hier al heel vaak gepost, maar vind iets wat je leuk vindt! Ik sportte nooit en ben toen gaan uitproberen waar ik wel gelukkig van werd. Heb van alles gedaan: van klassiek ballet tot sportschoolgroepslesjes en van zwemmen tot salsadansen. Uiteindelijk heb ik jaren gestijldanst, tot ik op kamers ging wonen en geen partner meer had. Nu rijd ik al weer 2,5 jaar paard en kan ik daar m'n ei kwijt. Voorheen was ik halverwege de les doodop, maar je merkt dat het steeds makkelijker gaat en dan voel je je zo lekker!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat laatste hier ook ja. Sporten is niet bepaald een hobby
Ja, denk ook dat iedereen andere dingen heeft. Bij mij was het ook een gebrek aan beweging, zoals bij IJsdraakje. Eigenlijk ben ik niet heel anders gaan eten, ook niet qua koolhydraten ofzo, maar wel gaan bewegen en dat is echt een verschil bij mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:40 schreef Zeester het volgende:
[..]
Kennelijk zijn we allemaal om verschillende redenen te dik. Bij mij is het echt het snaaien en het leren kennen van je gewoontes/ze aanpassen geweest wat het verschil maakt. Ik eet als diner nog steeds grotendeels dezelfde recepten die ik voorheen maakte, en ook nog steeds in behoorlijk grote hoeveelheden, maar ik ben me veel bewuster van wat dat doet voor mijn lijf en hoe is daarop reageer!
Vakantie? Dat kan toch niet, de zorg gaat altijd voor en doorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef douche-eendje het volgende:
Kan prima dat de arts de 4e andere dingen te doen heeft of op vakantie is. T zijn ook maar mensen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |