abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135889184
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben wel boos, want hij klopt dus voor geen meter
in 3 minuten kom ik geen 800 gram aan
Als hij nou een beetje fluctueerde maar het is bijna een kilo :? dan heeft wegen toch gewoon geen zin
Als ik in 20 sec. tijd 3 keer op de weegschaal is meestal de eerste keer fout... Dus misschien was de laatste keer wegen wel fout
pi_135889246
Goede weegschaal kopen, scheelt een hoop ergernis. :Y

Mijn wekelijkse weegmomentje gehad: -5,5kg *O* Ben wel blij dat ik eindelijk de flow heb kunnen vinden.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:59:05 #103
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135889296
Weegschalen zijn bitches. Verplaats je hem tussendoor of stap je er de eerste keer in 1 keer op en de tweede keer niet, maar wacht je tot hij 0,0 aangeeft? Kan allemaal verschil maken.

Ik heb, geloof ik, tijd van de maand... die stomme kilo wil er niet af, terwijk ik keurig eet en beweeg. Dan maar niet, ik weet dat ik gezond bezig ben.

Morgen dagje efteling :D :D Zelf broodjes mee, maar 's avonds het Koning Winterbuffet met erwtensoep enzo. Jum!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135889422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Tink89 het volgende:
Weegschalen zijn bitches. Verplaats je hem tussendoor of stap je er de eerste keer in 1 keer op en de tweede keer niet, maar wacht je tot hij 0,0 aangeeft? Kan allemaal verschil maken.

Ik heb, geloof ik, tijd van de maand... die stomme kilo wil er niet af, terwijk ik keurig eet en beweeg. Dan maar niet, ik weet dat ik gezond bezig ben.

Morgen dagje efteling :D :D Zelf broodjes mee, maar 's avonds het Koning Winterbuffet met erwtensoep enzo. Jum!
Nee niks anders gedaan
Netjes gewacht tot 0.0 en hij staat gewoon op dezelfde plek

Het enige wat ik in de tussentijd had gedaan was plassen dus ik zou juist net iets lichter moeten zijn ipv bijna een kilo zwaarder :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:09:26 #105
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135889684
Het lukt me de laatste dagen goed om gezond te eten. Ook voldoende, het is niet alsof ik de hele dag honger heb.
Alleen voel ik me wel futloos, waardoor ik geen energie heb om te sporten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135889721
Ik kan 17 keer op dat ding gaan staan en dan is het nog precies hetzelfde. En als met een fles water erop ga staan en daarna nog een keer zonder dat water, dan geeft hij netjes het oude gewicht gewoon weer aan. En ja, dat heb ik getest :@ _O- Mijn vorige weegschaal veranderde ook constant van mening, daar kreeg ik echt wat van _O-
pi_135890122
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben wel boos, want hij klopt dus voor geen meter
in 3 minuten kom ik geen 800 gram aan
Als hij nou een beetje fluctueerde maar het is bijna een kilo :? dan heeft wegen toch gewoon geen zin
Beter weeg je dan nog een derde keer en neem je daar het gemiddelde van.
Het is natuurlijk niet leuk, maar ja, wat is een kilo nu? Zelfs als je echt een kilo meer weegt dan je dacht, is dat toch niet zo heel erg.
Ik eet wel eens supernetjes en weeg dan de volgende dag zo een kilo meer.
Maar als je er echt mee zit moet je een nieuwe weegschaal kopen :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_135890274
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me de laatste dagen goed om gezond te eten. Ook voldoende, het is niet alsof ik de hele dag honger heb.
Goedzo! O+ Futloos? Krijg je nog genoeg koolhydraten en pietamientjes binnen? Complexe koolhydraten geven energie :Y
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:23:23 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135890286
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je voorheen veel suiker at, kan het goed zijn dat je lijf er even aan moet wennen dat het meer moeite moet doen om energie uit voedingsmiddelen te halen. Van sporten krijg je uiteindelijk wel hele fijne positieve energie, dus gewoon doen!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135892277
Eindelijk een manier gevonden waarop ik avocado lekker vind. O+

Twee volkoren boterhammen besmeerd met een halve avocado, besprenkeld met zeezout en peper met daarop een gebakken eitje is goddelijk. :9 Bij Soup en zo hebben ze heerlijke salade met avocado maar 't is een beetje duur om het na te maken met al die ingredienten.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 24-01-2014 14:15:19 ]
pi_135892409
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik kan 17 keer op dat ding gaan staan en dan is het nog precies hetzelfde. En als met een fles water erop ga staan en daarna nog een keer zonder dat water, dan geeft hij netjes het oude gewicht gewoon weer aan. En ja, dat heb ik getest :@ _O- Mijn vorige weegschaal veranderde ook constant van mening, daar kreeg ik echt wat van _O-
Ja dit dus! erg irritant

Misschien inderdaad maar eens een dure kopen, maar ik ben blut ;(
Chronisch blut :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:12:29 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_135892415
Lijstje van gisteren, mooi voorbeeld van avondsnaaien:

O: kwark m blauwe bessen, goji, cranberries, chiazaad en beetje havermout
T: 2 gekookte eitjes
S: hardlopen
L: 2 stronkjes witlof met hamblokjes, geraspte kaas en wat verdunde yoghonaise als 'dressing'
T: minneola
D: bruin stokbroodje m magere filet-americain, bak dubbelvla
T: 4 beschuit m pure hagelslag, 2 stukjes extra pure chocola

Vandaag:
O: Brinta
T: niks
L: kwark m blauwe bessen, goji, cranberries, chiazaad en beetje havermout, 2 sneetjes roggebrood m kaas ertussen
T: geen idee nog
D: veldsla stamppot m spekjes, cherrytomaatjes en boursinlight
pi_135892436
Avocado pesto is ook jummie :9
alleen geen idee hoeveel cal dat is :? mijn lief had het ooit gemaakt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_135892810
Ok.. ziekenhuis heeft gebeld dat ik eerder moet komen voor de uitslag dan de afgesproken datum.. is dat positief of negatief? Of is er geen pijl op te trekken?

Sorry voor het offtopic.. maar ik moet dit even weten.. :@
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:26:26 #115
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135892976
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Goedzo! O+ Futloos? Krijg je nog genoeg koolhydraten en pietamientjes binnen? Complexe koolhydraten geven energie :Y
Ik denk het wel, ja.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:23 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Als je voorheen veel suiker at, kan het goed zijn dat je lijf er even aan moet wennen dat het meer moeite moet doen om energie uit voedingsmiddelen te halen. Van sporten krijg je uiteindelijk wel hele fijne positieve energie, dus gewoon doen!
Ja, de chips, snoep, koek en alcohol zijn nu uit het dieet verdwenen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135893074
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. ziekenhuis heeft gebeld dat ik eerder moet komen voor de uitslag dan de afgesproken datum.. is dat positief of negatief? Of is er geen pijl op te trekken?

Of het positief of negatief is durf ik je niet te zeggen.

Wanneer moet je komen? Hebben ze voor de rest niets gezegd aan de telefoon?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135893172
quote:

dat weet alleen de arts die de uitslag al heeft. Maak je niet drukker dan nodig, hoe naar het ook is om te moeten wachten.
pi_135893196
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:29 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Of het positief of negatief is durf ik je niet te zeggen.

Wanneer moet je komen? Hebben ze voor de rest niets gezegd aan de telefoon?
ik moet de 31ste nu heen ipv de 4de.. en ze belden mijn moeder want ze hadden mijn mobiele nummer niet..

Ik ga zo wel even bellen denk ik.. hiervan schiet ik alleen maar in de stress...
pi_135893282
Kan prima dat de arts de 4e andere dingen te doen heeft of op vakantie is. T zijn ook maar mensen.... ;)
pi_135893319
Gisteren zo lomp geweest om verkeerde gewicht in te voeren _O- :')
Maar nog steeds -10.. alleen was het -10,1 ipv -10,7 :@
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_135893329
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

ik moet de 31ste nu heen ipv de 4de.. en ze belden mijn moeder want ze hadden mijn mobiele nummer niet..

Ik ga zo wel even bellen denk ik.. hiervan schiet ik alleen maar in de stress...
:*
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_135895736
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:33 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

:*, ja... Vervelend, zulke onzekerheid.
pi_135896398
Ik heb maar alvast een planning gemaakt voor volgende week.

Allemaal vriezervoer helaas, wil eigenlijk zelf gaan kokkerellen maar MOET eerst de vriezer leeg eten!

Maandag: Linzensoep met een naanbroodje
Dinsdag: Pasta met een groentesausje
Woensdag: Chili zonder extra KH.
Donderdag: Boerenkool
Vrijdag: Soepje met een broodje
Zaterdag: Pasta met een groente sausje
Zondag: Verjaardag
Maandag: Linzensoep met naanbroodje
Dinsdag: Een of ander boerenpannetje van de AH

Dan is de vriezer leeg en kan ik lekker weer koken. En de vriezer weer vullen!
Hebben jullie nog recepten die je ook goed kunt invriezen en waar ik zelf niet aan denk. Ik zat zelf te denken aan een verse pasta saus, een stamppot. Een soep, ik denk dat ik weer lekker een grote pan dahlsoep maak!
Maar hierbij houdt mijn inspiratie dus op. Dus ideeën zijn meer als welkom!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:23:14 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135897262
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van gisteren, mooi voorbeeld van avondsnaaien:

O: kwark m blauwe bessen, goji, cranberries, chiazaad en beetje havermout
T: 2 gekookte eitjes
S: hardlopen
L: 2 stronkjes witlof met hamblokjes, geraspte kaas en wat verdunde yoghonaise als 'dressing'
T: minneola
D: bruin stokbroodje m magere filet-americain, bak dubbelvla
T: 4 beschuit m pure hagelslag, 2 stukjes extra pure chocola

Vandaag:
O: Brinta
T: niks
L: kwark m blauwe bessen, goji, cranberries, chiazaad en beetje havermout, 2 sneetjes roggebrood m kaas ertussen
T: geen idee nog
D: veldsla stamppot m spekjes, cherrytomaatjes en boursinlight
Ik vind het helemaal niet raar dat je gisteren avondgesnaaid hebt. Je lunch en D zijn nou niet echt maaltijden waar je goed vol van zit en lang op kunt teren... Ook je middag-t is wel heel gezond, maar vooral water, suiker en vitaminen. Ik vind je lijstje van vandaag wel beter btw :)

Mijn lijstje:
O: 2 volkoren. 1 linerapaté (want die is lv) en 1 gehakt. 250 ml lv yoghurt met een banaan. 2 tl suikers.
T: Pakje crackertjes.
L: 4 volkoren. 2 30+kaas met appelstroop, 2 linerapaté. 1/3 komkommer.
T: 4 volkoren crackers met pindakaas. Was niet de beste keuze, maar het had ook een zak chips kunnen zijn.
D: 2 kleine pitabroodjes met ong. 200 gr shoarma, veel ijsbergsla, komkommer, een beetje lv feta en wat sladressing.
S: Uur paardrijden, gaan springen vanavond *O*
pi_135897855
quote:

Geen pijl op te trekken, echt niet. Als het iets was geweest waarbij die 5 dagen verschil maken, was je nu al naar het ziekenhuis geroepen. Vast gewoon een planning-iets :*.

Eten gaat slecht, bewegen gaat goed, net m'n haarkleur die er gisteren in is gezet toch laten veranderen en vervolgens ammel geld uitgegeven aan make-upjes bij de MAC-homo *O*.

Dik, maar goed verzorgd zal er op m'n grafsteen staan O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')