abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 januari 2014 @ 00:54:05 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135918039
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Gebruiken jullie ook lijnzaadolie? En zo ja op welke wijze eten jullie dit?
nope, wel visolie (DHA en EPA) en teunisbloemolie (GLA) beide in capsulevorm. Ik gooi verder wel eens gebroken lijnzaad door de yoghurt.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135921069
Hmmm, ik zit sinds kort aan de havermout. Het stond me altijd tegen, een beetje vage herinneringen van weeïge pap in mijn jeugd weerhield me er van het te proberen. Tot ik me realiseerde dat mn eetgewoontes/smaak sowieso heel erg veranderd zijn in de afgelopen jaren ik het voor 50 ct per pak (ofzo, weinig iig) best gewoon eens kon proberen.

Die herkenbare weeïge geur is er nog steeds, maar anders dan dat, smaakt het gewoon prima en valt het echt als een baksteen op de maag :D Ik zat er gisteren lange tijd echt vol van. Maar een paar doosjes bevroren fruit halen voor erdoor en volgens mij ga ik er heel erg blij van worden :D

Moet even husselen met mijn ochtendschema, zodat ik het gewoon rustig klaar kan maken zonder dat ik geen tijd meer over hou om het op te eten, maar ik denk dat het een blijvertje gaat zijn!

Ik was even de weg kwijt op dieet gebied. Een algehele /care ging maar niet weg. Hij is er nu nog steeds eigenlijk :') Even goed met mezelf gepraat en me weer gerealiseerd dat ik gewoon WEER in de vicieuze zelf-sabotage trap vast zat. Door het slechte eten lamlendig voelen, door het lamlendig voelen slecht eten. Ik weet inmiddels dat daar maar 1 antwoord/oplossing voor is: compleet tegen al je gevoel ingaan en rationeel gaan eten. Constant discussie met mezelf dus de afgelopen dagen :')
- ik heb honger
- heb je niet
- ik wil een koekje
- wil je niet
- OEH MCDONALDS
- }:|
- een zakkie chips kan geen kwaad toch? Vandaag was al zo veel beter dan de afgelopen dagen?
- !!!STFU!!!
- je hebt toch ook recht op iets lekkers?
- Is het echt lekker?
- JA
- maar niet echt he?
- HEUS WEL
- maar niet echt he?
- WELLESWELLESWELLESWANTWANTWANTWANTGIMMEITS!!MYPRECIOUSSSSSSSSSSS!!!

Dodelijk vermoeiend :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135921085
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

Zo herkenbaar _O- _O-
  zaterdag 25 januari 2014 @ 09:37:05 #154
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135921384
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

- ik heb honger
- heb je niet
- ik wil een koekje
- wil je niet
- OEH MCDONALDS
- }:|
- een zakkie chips kan geen kwaad toch? Vandaag was al zo veel beter dan de afgelopen dagen?
- !!!STFU!!!
- je hebt toch ook recht op iets lekkers?
- Is het echt lekker?
- JA
- maar niet echt he?
- HEUS WEL
- maar niet echt he?

Dodelijk vermoeiend :')
_O- Lol, die had ik gisteren ook met mezelf :')

-PIZZA
-NEEN
-Maar, PIZZAAAAAAAAAAAAAAAA *deuntje van de turtles in hoofd zong*
-NEEN
-Ja maar, je hebt genoeg kcal over!
-NEEHEE!
-IK WIL GVD PIZZA
-KAPPEN! Anders gaan we sporten!
-PIZZAAAAAA... OEHWWWW.... SPORTEN!

En toen ging ik sporten en toen had ik geen trek meer in pizza _O- :') 8)7

Gisteren 74,1 vandaag 72,6. Nou hopen dat ik voor a.s Vrijdag nog even die 71.9 aantik, just for funz.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_135921500
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Lol, die had ik gisteren ook met mezelf :')

-PIZZA
-NEEN
-Maar, PIZZAAAAAAAAAAAAAAAA *deuntje van de turtles in hoofd zong*
-NEEN
-Ja maar, je hebt genoeg kcal over!
-NEEHEE!
-IK WIL GVD PIZZA
-KAPPEN! Anders gaan we sporten!
-PIZZAAAAAA... OEHWWWW.... SPORTEN!

En toen ging ik sporten en toen had ik geen trek meer in pizza _O- :') 8)7

Gisteren 74,1 vandaag 72,6. Nou hopen dat ik voor a.s Vrijdag nog even die 71.9 aantik, just for funz.
Ik zit dus al bijna twee weken met pizza in mn hoofd :') vanavond eindelijk eten :9~ wel helemaal zelf maken.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_135922097
Ik eet deze week zelfs twee keer pizza :@ wel een keer zelf gemaakt.
pi_135922115
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:05 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb het hier al heel vaak gepost, maar vind iets wat je leuk vindt! Ik sportte nooit en ben toen gaan uitproberen waar ik wel gelukkig van werd. Heb van alles gedaan: van klassiek ballet tot sportschoolgroepslesjes en van zwemmen tot salsadansen. Uiteindelijk heb ik jaren gestijldanst, tot ik op kamers ging wonen en geen partner meer had. Nu rijd ik al weer 2,5 jaar paard en kan ik daar m'n ei kwijt. Voorheen was ik halverwege de les doodop, maar je merkt dat het steeds makkelijker gaat en dan voel je je zo lekker!
Heel belangrijk inderdaad :Y en er zijn zoveel verschillende dingen te doen.
Ondertussen is mijn sport mijn passie geworden dus ik kan ook echt niet meer zonder.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:41:51 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135922257
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Goede weegschaal kopen, scheelt een hoop ergernis. :Y

Mijn wekelijkse weegmomentje gehad: -5,5kg *O* Ben wel blij dat ik eindelijk de flow heb kunnen vinden.
Awesome! Je gaat lekker!!
pi_135922592
Ik dacht gisteren ook, makkelijk eten > pizza *O*

Het werd risotto met in de oven geroosterde pompoen. Dussss ga ik vandaag lekker rondlopen in mn nieuwe h&m broek, maat 40 O+ Mn eerste h&m broek ooit :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 11:01:49 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135922635
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:59 schreef douche-eendje het volgende:

Het werd risotto met in de oven geroosterde pompoen. Dussss ga ik vandaag lekker rondlopen in mn nieuwe h&m broek, maat 40 O+ Mn eerste h&m broek ooit :')
_O_

Ik ga op jacht naar nieuwe shirts (M) en nieuwe strings :')
pi_135922643
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 10:59 schreef douche-eendje het volgende:

Was dat ook makkelijk te maken?
De pizza van gisteren kwam door verkeerde planning aan mijn kant, jammer maar helaas.
En maat 40 :o slankie.
pi_135922755
Gisteren 3 baco op en voel me nu gewoon verschrikkelijk. Ben niets meer gewend. Had een feestje en heb 2 stokjes op met een cherrytomaatje en mozzarellabolletje.

Daar was ik wel heel trots op!

Nu maar een flinke bak koffie en dan straks richting het brabantse land! Eens kijk met hoeveel kilo meel ik naar huis kom morgen! Ga in ieder geval bij vaders een flinke pan verse tomatensoep maken! Waarvan ik zelf ook een deel mee naar huis neem voor maandag!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135922817
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_

Ik ga op jacht naar nieuwe shirts (M) en nieuwe strings :')
Ja nieuw ondergoed was hier laatst ook nodig :') Ik heb zoveel squats gedaan de afgelopen maanden dat mn kont ook een compleet andere vorm heeft gekregen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was dat ook makkelijk te maken?
De pizza van gisteren kwam door verkeerde planning aan mijn kant, jammer maar helaas.
En maat 40 :o slankie.
Ja hoor. Pompoen in blokjes hakken, in een ovenschaal met wat olie even goed mixen. Rozemarijn van steeltje af ritsen, erbij doen. Dat 40 minuten in de oven. Risotto a la lui > uitje fruiten, rijst even kort bakken. Kokend water uit de waterkoker erbij, boullionblokje > laten pruttelen tot klaar. Op bord doen, wat walnoten en geitenkaas erbij en ik had eten :9
Risotto kost aan tijd zo'n 10 minuten dus ik had een half uur om de puinhoop in huis op orde te maken :P

Nou slankie... mn broek is wel vreselijk te lang nog hoor :') Als ik er hakken onder draag staat het wel. Maar voor 25 euro 2 nieuwe broeken en geen blauwe spijkerbroeken, ik moest ze gewoon kopen O+
pi_135922891
Dan ben je gewoon klein ;) maar wel lekker goedkoop inderdaad.
En ik wist niet dat risotto zo makkelijk was.
pi_135923294
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het lukt me de laatste dagen goed om gezond te eten. Ook voldoende, het is niet alsof ik de hele dag honger heb.
Alleen voel ik me wel futloos, waardoor ik geen energie heb om te sporten.
Eet je dan wel genoeg?
pi_135923358
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:48 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Ik zit dus al bijna twee weken met pizza in mn hoofd :') vanavond eindelijk eten :9~ wel helemaal zelf maken.
Als je het zelf maakt kan het nog best gezond zijn ook. :9
pi_135923845
Oef, gisteren in de kroeg ging het nog oké, maar thuis nog crackers met roomkaas en ham naar binnen gepropt.. En ik krijg mezelf ook echt niet naar de sportschool vandaag, verga van de spierpijn -O- Vandaag dus ff streng zijn voor mezelf.
pi_135924047
Rondje wandelen Vlinder? Helpt misschien ook tegen de spierpijn.
pi_135925678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 12:13 schreef Sarabi het volgende:
Rondje wandelen Vlinder? Helpt misschien ook tegen de spierpijn.
Dat is misschien wel een goed idee, douchen hielp ook gelukkig al iets :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:40:36 #170
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135926083
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 11:10 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja nieuw ondergoed was hier laatst ook nodig :') Ik heb zoveel squats gedaan de afgelopen maanden dat mn kont ook een compleet andere vorm heeft gekregen.
Same :') Ik had nog XL strings. Dingen zaten nergens meer naar :')

quote:
Nou slankie... mn broek is wel vreselijk te lang nog hoor :') Als ik er hakken onder draag staat het wel. Maar voor 25 euro 2 nieuwe broeken en geen blauwe spijkerbroeken, ik moest ze gewoon kopen O+
Dat is idd geen geld :D

Mijn god, ik heb me helemaal gemaxedout in de sportschool. 70 kilo leg extension. Ik kan amper meer lopen geloof ik :')

Ik zal eens een lijst maken voor de fysio. Vrijwel alle apparaten heb ik op max staan en kan ik nog easy doen. Dus het is tijd voor dumbbells. Plus ik wil meer abs, dus er moet een nieuw plan komen :Y
pi_135926096
Nou! Vamorgen deed de weegschaal het weer! Zomaar 600 gram er bij tussen de eerste en tweede keer wegen
en gek genoeg doet hij het bij mijn lief helemaal niet...
Dus ik ben gewoon raar of zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135926133
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
Nou! Vamorgen deed de weegschaal het weer! Zomaar 600 gram er bij tussen de eerste en tweede keer wegen
Oh dit heb ik ook eens gehad (en misschien nog steeds, geen idee). Bij m'n moeder een digitale weegschaal toen bijvoorbeeld 90 kilo en later bij m'n vader op zo'n analoge was ik 85 kilo. Terwijl m'n vriend op allebei evenveel was. Heel vreemd.
pi_135926159
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef rhubarbje het volgende:
hmm dat is wel een beetje vreemd
misschien stap jij er anders op dan je vriend
pi_135926555
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

hmm dat is wel een beetje vreemd
misschien stap jij er anders op dan je vriend
Ja maar dan heeft een nieuwe schaal kopen ook geen zin ;(
heel vervelend vind ik het wel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_135928943
Ik snap dat dat vervelend is. Ik weet ook niet echt een oplossing, behalve misschien minder vaak wegen, dan weet je dat de trend goed is enzo.

Ik moest lachen om DP trouwens. En herken me er ook in. Het is zo'n zelfsabotage spel, afvallen.

En een tip voor havermout, ik vind het met havervlokken ipv havermout (wel iets duurder want te koop bij natuurwinkel VS euroshopper) minder pappig smaken en ruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')