abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135929032
Inderdaad vooral op je trendlijn richten dan, heel veel meer kan je er niet aan doen.
pi_135929168
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 09:37 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O- Lol, die had ik gisteren ook met mezelf :')

-PIZZA
-NEEN
-Maar, PIZZAAAAAAAAAAAAAAAA *deuntje van de turtles in hoofd zong*
-NEEN
-Ja maar, je hebt genoeg kcal over!
-NEEHEE!
-IK WIL GVD PIZZA
-KAPPEN! Anders gaan we sporten!
-PIZZAAAAAA... OEHWWWW.... SPORTEN!

En toen ging ik sporten en toen had ik geen trek meer in pizza _O- :') 8)7

Gisteren 74,1 vandaag 72,6. Nou hopen dat ik voor a.s Vrijdag nog even die 71.9 aantik, just for funz.
_O-

Ik mag dan een slankerd zijn, maar dit hoofd doet hier zulke gesprekken met zichzelf als die van jullie :+
pi_135931625

Gewichtschommelingen van afgelopen maand.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:23:21 #179
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135934718
Ik zag toevallig dat men hier ook wel eens havermout eet. Nu heb ik daarover een vraagje, misschien dat jullie er meer over weten:

Is havermout nu ongezonder dan brinta? Zelf dacht ik dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik las net dat je toch beter voor brinta kan kiezen. Wat ik jammer zou vinden, want havermout is lekkerder. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135935218
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef Fera het volgende:
Ik zag toevallig dat men hier ook wel eens havermout eet. Nu heb ik daarover een vraagje, misschien dat jullie er meer over weten:

Is havermout nu ongezonder dan brinta? Zelf dacht ik dat het niet zoveel uitmaakte, maar ik las net dat je toch beter voor brinta kan kiezen. Wat ik jammer zou vinden, want havermout is lekkerder. :9
Ik dacht juist dat havermout gezonder was. Aan brinta zijn wel meer vitaminen en zo toegevoegd, maar of dat per definitie beter is weet ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door -Strawberry- op 25-01-2014 19:41:10 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:44:59 #181
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135935649
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Gewichtschommelingen van afgelopen maand.
Die heb ik ook :D

Ik vergeet soms wel eens een dag of 4 in te voeren :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:54:21 #182
365231 Fera
Fire & Blood
pi_135936016
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat havermout gezonder was. Aan brinta zijn wel meer vitaminen en zo toegevoegd, maar of dat per definitie beter is weet ik niet.
Hmmm, lastig. Nou ja, ik laat het wel bij havermout. Echt slecht is het niet ... Brinta heb ik ook heel lang gegeten, wat afwisseling mag dus wel. :9
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_135937217
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/28

Iemand zocht hier toch laatst sportkleren? Eronder staat de broek.
pi_135939042
Met dat brand verhaal nog: zelfs de vissen worden schoongemaakt omdat er asbest in/bij de vijver zat. :o Bizar wat een na werk er nog bij zit joh..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135941031
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die heb ik ook :D

[ afbeelding ]
Ik vergeet soms wel eens een dag of 4 in te voeren :')
Ik heb het ook niet elke dag bijgehouden. De rechte lijnen laten dat ook wel zien. :P
pi_135945126
Ik baal best wel heel erg van t eten vanavond. Het was heel goed en lekker en ik heb genoten, maar ik heb veeel teveel genomen (Surf and turf wat blijkbaar een hele kreeft + grote biefstuk was, helemaal opgegeten) en veel patat en knoflooksaus gehad.. en als toetje een mega grote aarbeien margharita. Nu heb ik suikerhoofdpijn en spijt dat ik meer heb gehad dan nodig was.
Morgen de weegschaal maar even overslaan en hard aan de slag in de sportschool. ;(
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:21:09 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135945353
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik baal best wel heel erg van t eten vanavond. Het was heel goed en lekker en ik heb genoten, maar ik heb veeel teveel genomen (Surf and turf wat blijkbaar een hele kreeft + grote biefstuk was, helemaal opgegeten) en veel patat en knoflooksaus gehad.. en als toetje een mega grote aarbeien margharita. Nu heb ik suikerhoofdpijn en spijt dat ik meer heb gehad dan nodig was.
Morgen de weegschaal maar even overslaan en hard aan de slag in de sportschool. ;(
pi_135946097
Haha, thanks :P
Ik weet wel dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en het is ook geen ramp.. maar sinds ik 'clean' eet kan ik zo'n grote lading vet en suikers duidelijk niet meer hebben. Het voelt alsof ik mijn lichaam ermee verpest en mn darmen zijn meteen al van slag.
Waar ik vooral van baal is dat het een soort binge was, ik liet me ineens helemaal gaan en niets was genoeg :o Dat gevoel heb ik al lang niet meer gehad, vorige week met sushi/grill ging het ook wel goed.

Nou ja, shit happens en morgen weer normaal doen dus. Iig fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan :)

Moest trouwens nog wel denken aan je 'vinger in de keel' opmerking.. Maar laten we daar maar niet aan beginnen..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 26 januari 2014 @ 00:36:14 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135947951
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haha, thanks :P
Ik weet wel dat ik er nu toch niks meer aan kan doen en het is ook geen ramp.. maar sinds ik 'clean' eet kan ik zo'n grote lading vet en suikers duidelijk niet meer hebben. Het voelt alsof ik mijn lichaam ermee verpest en mn darmen zijn meteen al van slag.
Waar ik vooral van baal is dat het een soort binge was, ik liet me ineens helemaal gaan en niets was genoeg :o Dat gevoel heb ik al lang niet meer gehad, vorige week met sushi/grill ging het ook wel goed.

Nou ja, shit happens en morgen weer normaal doen dus. Iig fijn dat ik hier even mijn ei kwijt kan :)

Moest trouwens nog wel denken aan je 'vinger in de keel' opmerking.. Maar laten we daar maar niet aan beginnen..
Herkenbaar. En dat gevoel dat je kan blijven stouwen en vreten heb ik ook hoor. Als ik ga vreten (ik plan ze ook echt in) dan ga ik helemaal los.

Was je misselijk? Zo nee, dan is het een erg slecht idee om je vinger in je strot te steken. Zo ja, what's the problem.
pi_135951747
Ik heb ook last van eetbuien en dan eet ik zoveel dat ik altijd last heb van buikpijn. Als ik dan mezelf zou laten kotsen of een pilletje ga nemen, vind ik dat een te gemakkelijke oplossing. Wie zich overeet moet de gevolgen ook maar dragen en hopelijk leren we het dan ooit. Ik heb deze week friet gehad en op een normale manier zonder eetbui en zonder buikpijn en dat is tot nu toe de grootste overwinning, ookal ben ik blij met de - 15 kg *)
  Licht Ontvlambaar zondag 26 januari 2014 @ 08:29:16 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135951751
Bewust plannen om je helemaal vol te stouwen en indien misselijk erna een vinger in je keel te steken, is toch echt een beetje vreemd hoor...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135951837
Moooornings! Straks weer bootcampen :9
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 26 januari 2014 @ 09:02:07 #193
319308 Tink89
To live is to dance
pi_135951897
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 08:29 schreef Sjeen het volgende:
Bewust plannen om je helemaal vol te stouwen en indien misselijk erna een vinger in je keel te steken, is toch echt een beetje vreemd hoor...
Daar ben ik het helemaal mee eens!

En nou ga ik wentelteefjes bakken :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_135952174
quote:
Beetje behoorlijk vreemd.
pi_135952183
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 08:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moooornings! Straks weer bootcampen :9
Have fun *O*
  zondag 26 januari 2014 @ 09:46:43 #196
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135952296
quote:
Dat zeg ik.
pi_135952391
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 09:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Hier

quote:
Herkenbaar. En dat gevoel dat je kan blijven stouwen en vreten heb ik ook hoor. Als ik ga vreten (ik plan ze ook echt in) dan ga ik helemaal los.

Was je misselijk? Zo nee, dan is het een erg slecht idee om je vinger in je strot te steken. Zo ja, what's the problem.
lijk je toch iets anders te zeggen.
pi_135952547
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Toegeven aan een eetbui en vervolgens je vinger in je keel steken omdat je misselijk bent is nogal boulimia gedrag.

Ik zou sowieso nooit plannen om me tot misselijk aan toe vol te proppen. Dat is toch helemaal niet fijn? Cheat day, okay. Maar geen bingen.
pi_135952814
Ik merk bij mezelf soms wel dat ik denk "als ik me nu helemaal lens vreet, dan gaat het me vanzelf tegen staan" :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135952844
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik merk bij mezelf soms wel dat ik denk "als ik me nu helemaal lens vreet, dan gaat het me vanzelf tegen staan" :@
Dat heeft bij mij wel met Oreo koekjes gewerkt.
Echt een keer veelste veel gegeten en nu 3 jaar later wil ik ze nog steeds niet aanraken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')