SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 24-01-2014 11:26:11 ]Ja doei.![]()
Schoenen.
Hoarden.
Schoenen hoarden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Even terugkomend op de vraag van _peach_ mbt hartslag..
Mijn ervaring is dat het per persoon verschilt. Uiteraard zul na verloop van tijd een lagere hartslag hebben bij dezelfde snelheden en zul je bij je huidige hartslag een hogere snelheid halen.
Echter, de gemiddelde hartslag bij bijv. een 5km wedstrijd verschilt pp. Even de leeftijdcorrectie buiten beschouwing gelaten heeft persoon A een hogere hartslag dan persoon B. Bij persoon A kan de max hartslag dalen, terwijl dit bij persoon B niet hoeft te zijn.
Ikzelf bijvoorbeeld loop al een paar jaar mn 5k op max hartslag-8. De tijden zijn scherper geworden, maar de gemiddelde hartslag niet. Een loopmaat van mij krijgt juist steeds meer moeite om in de buurt van zn max hartslag te komen.
Conclusie: Trek je niet zoveel aan van vuistregels mbt hartslag.![]()
Ja hé, dat dit zomaar kan! Beetje mijn werk overnemen terwijl ik lekker nietsvermoedend aan het hardlopen ben!![]()
Maar schoenen koop je niet, je zorgt er gewoon voor dat je ambassadeur voor een merk wordt en je krijgt 2 paar gratis..![]()
![]()
![]()
Contract niet gelezen? Lopen is uit den boze als je TS bent! Je dient ten alle tijden bij je pc te blijven. Zelfs wc-bezoek dient tot een minimum beperkt te worden!quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja hé, dat dit zomaar kan! Beetje mijn werk overnemen terwijl ik lekker nietsvermoedend aan het hardlopen ben!![]()
Maar schoenen koop je niet, je zorgt er gewoon voor dat je ambassadeur voor een merk wordt en je krijgt 2 paar gratis..![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Had je er nog niet genoeg?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Misschien moet ik dan maar ambassadeur voor Mizuno worden. Flexibel als ik ben wil ik Garmin dan ook nog wel promotenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
Oh sorry, die lees ik eigenlijk nooit. Accepteer altijd maar gewoon alles..quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Contract niet gelezen? Lopen is uit den boze als je TS bent! Je dient ten alle tijden bij je pc te blijven. Zelfs wc-bezoek dient tot een minimum beperkt te worden!
Heb er pas 2quote:![]()
Maar net dus even lekker gelopen. Wordt toch al wel erg fris, dus maar eens met 3 laagjes geprobeerd. Denk dat het toch iets te warm was nog, hartslag lag 10 slagen hoger dan voor mijn gevoel. Maar toch wel lekker gelopen, iets te hoge zone dus. Maar mag ook wel weer een keer. Eerst lekker door het bos en over de heide, maar toen werd het al wat donkerder dus maar over het fietspad langs de grote weg weer teruggelopen. Totaal 18.5km gelopen. Gaat wel weer erg lekker de laatste tijd moet ik zeggen, maak veel kilometers en geen last meer van mijn benen. Hopen dat ik het zo volhou. Over een weekje ofzo weer eens rustig wat snelheidstraining erbij doen. Asselronde doe ik nog wel op rustig tempo trouwens. Sallandtrail is denk ik de eerste wedstrijd die ik weer wat harder wil lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/289182161/2368823![]()
Wedstrijd tegen mezelf..quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Sallandtrail is heul geen wedstrijd!![]()
![]()
Is het zo koud/slecht weer bij jullie dan??? Ik ben rind 4uur gaan lopen en liep nog gewoon in mn longsleeve (wel een iets dikkere)....maar nog geen handschoenen of 3 laags nodig gehad.
Mijn rondje ging goedweinig last gehad van mn schenen en kuiten. Ik doe een dansje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levitas en Semtex, gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is het zo koud/slecht weer bij jullie dan??? Ik ben rind 4uur gaan lopen en liep nog gewoon in mn longsleeve (wel een iets dikkere)....maar nog geen handschoenen of 3 laags nodig gehad.
Mijn rondje ging goedweinig last gehad van mn schenen en kuiten. Ik doe een dansje
Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levitas en Semtex, gefeliciteerd met jullie behaalde resultatenKijk uit dat je je met het dansje niet blesseerd
.
Hier was het iets van 3 graden, volgens telefoon gevoelstemperatuur -1. Maar had dus ook iets teveel aan. Had mijn jasje wel thuis kunnen laten en in plaats van shirt mijn longsleeve aan kunnen doen inderdaad. Met dun shirtje eronder. Weet ik nu voor de volgende keer![]()
![]()
Ja, op jouw lijf geschreven natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Schoenen.
Hoarden.
Schoenen hoarden.
Al een beetje klaar voor Schoorl?![]()
Ik zie alleen een zwarte vlek door de ruisreductiequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, nog even voor vertrek een foto van mijn nieuwejasje
Hij is echt awesome
[ afbeelding ].
![]()
Ik hoop het, niet echt aan langere afstanden toegekomen want voeten die moeilijk doen. Maar overleven gaat zeker lukken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja, op jouw lijf geschreven natuurlijk
Al een beetje klaar voor Schoorl?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Rustig aan hobbelen dan maar. Als het droog is jompel ik je wel de finish over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop het, niet echt aan langere afstanden toegekomen want voeten die moeilijk doen. Maar overleven gaat zeker lukken.
Wat voor schoenen heb je gekocht trouwens?![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Rustig aan hobbelen dan maar. Als het droog is jompel ik je wel de finish over.
Wat voor schoenen heb je gekocht trouwens?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Alleen als het droog is?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Rustig aan hobbelen dan maar. Als het droog is jompel ik je wel de finish over.
Wat voor schoenen heb je gekocht trouwens?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ziet er goed uit IJs! En die wedstrijd komt ook wel goed![]()
Heb niets bezeerd tijdens het dansen Jero
Ziet er heel warm uit MoBlo. ik dacht eerst dat het zo'n engelse agent was![]()
![]()
Ze heeft met de Vredesloop mij ook niet over de finish gejompeldquote:
Wel mooie sloffen, de kleuren van de omni 12 zijn veel mooier dan de omni 11. Ik ga volgende week bij all4running vragen of ze de Asics Gel Lyte 33-3 voor me kunnen bestellen. Ze worden veel vergeleken met de Kinvara's, dus ik ben benieuwd. En ze zijn roze.![]()
True. En een half uur wachten in regen lijkt me niet chill, dus als niet droog zou ik je ook voor gek verklaren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze heeft met de Vredesloop mij ook niet over de finish gejompeld
Wel mooie sloffen, de kleuren van de omni 12 zijn veel mooier dan de omni 11. Ik ga volgende week bij all4running vragen of ze de Asics Gel Lyte 33-3 voor me kunnen bestellen. Ze worden veel vergeleken met de Kinvara's, dus ik ben benieuwd. En ze zijn roze.
En mooie kleurtjes en geen zere voeten na m'n proefrondje, dus ik ben (voorlopig) blij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
/nerdmode on: Ik ben nogal van de cijfertjes...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:02 schreef spiritusbus het volgende:
Even terugkomend op de vraag van _peach_
...........
Conclusie: Trek je niet zoveel aan van vuistregels mbt hartslag./nerdmode off.
Maar misschien moet ik inderdaad maar minder op de cijfers letten. Ik heb een maand geleden een sportmedisch onderzoek laten doen, en mijn conditie was goed en maximale hartslag was 188. Maar als ik zou gaan trainen in D1/D2 wandel ik (meer dan) de helft van de tijd, en dat is niet tof! Hartslag gaat snel omhoog als ik hardloop, hoewel ik dat wel een tijdje vol kan houden. Vandaar de vraag of jullie dit ook hadden in het begin (ofwel: in de tijden dat jullie nog menselijke afstanden liepen in plaats van halve en hele marathons :p)
Toffe schoenen zie ik hier voorbij komen!![]()
Ooh, fijn is die he!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh en net die geweldige coolinggel aangeschaft bij De Tuinen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dankjewelquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jazeker de brooks pure cadence serie is hier volgens mij een voorbeeld van. Zelf overproneerde ik ook toen ik schoenen de eerste keer lieten aanmeten. Op de cadence heb ik geen last van, naar mijn idee omdat ik sowieso wat meer op voorvoet land tegenwoordig heb ik er somsieso minder last van. Bij sportshoes.com laatst nog een paar besteld met een leuke korting.![]()
![]()
Leaderboard van de Fok-groep op Endomondoquote:.
Vandaag trouwens ook weer 2 zwijnen gezien die een stukje met me meerenden!![]()
![]()
Whut, d'r zijn bij mij kilometers af gegaan in plaats van erbij gekomen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leaderboard van de Fok-groep op Endomondo.
Vandaag trouwens ook weer 2 zwijnen gezien die een stukje met me meerenden!![]()
Oh wacht ik zie het al, de laatste 7 dagen, dan klopt het wel.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Dat zijn de gelopen km's in afgelopen hoeveel dagen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leaderboard van de Fok-groep op Endomondo.
7 dagenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat zijn de gelopen km's in afgelopen hoeveel dagen?
Ah, stond ook al bij Nanook![]()
![]()
Ze beweren zelf de afgelopen 7 dagen. Maar dat zijn niet altijd aardse dagen, soms worden ook marsdagen of venusdagen gebruikt. Want er klopt vaak geen hol van. Dat Jero nu pas voor het eerst bovenaan staat is daar misschien wel het beste bewijs van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:34 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat zijn de gelopen km's in afgelopen hoeveel dagen?![]()
Dat zeker ja, soms klopt er echt niets van, maar ik kijk er ook niet zo vaak naar. Misschien is het al weer eerder gebeurt. Maar ik sta meestal achter mensen die aan het einde van hun marathontraining zijn. Die maken vaak toch wel de meeste km's.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ze beweren zelf de afgelopen 7 dagen. Maar dat zijn niet altijd aardse dagen, soms worden ook marsdagen of venusdagen gebruikt. Want er klopt vaak geen hol van. Dat Jero nu pas voor het eerst bovenaan staat is daar misschien wel het beste bewijs van.
Bij mij valt het vaak toch wel tegen hoor hoeveel km's ik maak, heel wisselend bij mij. Dan heb ik weer wat pijntjes waardoor het weer minder is enzo. In januari gaat het verbazingwekkend goed na mijn lopersknie. Heb nu al 137km gemaakt. Dat is mij nog niet vaak gebeurt, vooral niet pas de 22e![]()
![]()
Trainenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
/nerdmode on: Ik ben nogal van de cijfertjes.../nerdmode off.
Maar misschien moet ik inderdaad maar minder op de cijfers letten. Ik heb een maand geleden een sportmedisch onderzoek laten doen, en mijn conditie was goed en maximale hartslag was 188. Maar als ik zou gaan trainen in D1/D2 wandel ik (meer dan) de helft van de tijd, en dat is niet tof! Hartslag gaat snel omhoog als ik hardloop, hoewel ik dat wel een tijdje vol kan houden. Vandaar de vraag of jullie dit ook hadden in het begin (ofwel: in de tijden dat jullie nog menselijke afstanden liepen in plaats van halve en hele marathons :p)
Toffe schoenen zie ik hier voorbij komen!![]()
De eerste keer 45 of 50 minuten in D1 zal je langzaam zijn. Halverwege al in D2 maar geeft niet hou het expres heel langzaam.
Probeer dat 1x in de week in te bouwen en je zal na een paar weken al verschil merken. Sneller lopen bij lage hartslag en langer in D1 lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Volgens mij ging het op in welke zones je zit. Die zijn voor iedereen ongeveer gelijk. Als je een beetje getraind bent loop je een 5 km (net) boven je omslagpunt, een 10 op je omslagpunt en 15 km er al een stukje onder. En dat was waar ik het over had.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:02 schreef spiritusbus het volgende:
Even terugkomend op de vraag van _peach_ mbt hartslag (..)
Echter, de gemiddelde hartslag bij bijv. een 5km wedstrijd verschilt pp (..)
Ikzelf bijvoorbeeld loop al een paar jaar mn 5k op max hartslag-8. De tijden zijn scherper geworden, maar de gemiddelde hartslag niet. Een loopmaat van mij krijgt juist steeds meer moeite om in de buurt van zn max hartslag te komen (..)
Waar dat omslagpunt ligt is voor iedereen anders, en hoe zich dat verhoudt tot je maximale hartslag ook (en zoals gezegd, die verhouding is niet voor iedereen hetzelfde).
Maar goed, iets anders, ik heb de deelnemers van afgelopen zondag maar weer gecorrigeerd voor hun afstand.
De 15 km is het sterkst bezet, maar wat opvalt is dat de 10 km het minst sterk bezet was. Als ik dat geweten had, had ik misschien toch een 10 km gelopen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Pfffff, hele dag staan schilderen thuis, moe, toch maar gaan lopen. Soms kikker je daar van op, vanavond dus niet. Kwam totaal niet in mijn ritme. Toch maar de 5 km uitgehobbeld....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo. 13km-ish op de teller weer! 8km heen naar de club als warming up (), daarna (nog een) heuveltraining en daarna rustig naar de club gehobbeld! Was fijn/leuk en zéér voor herhaling vatbaar!
http://www.endomondo.com/workouts/289253989/881511
Nu lekker douchen
Ja doei.![]()
![]()
Ik heb er zo de pest over in dat mijn conditie zo hard achteruit geholt is door die longontsteking... Ik vind erg een reet aan dat ik weeeeeer opnieuw moet beginnen met 2 x 10 minuutjes en dat dat dan ook echt zwaar is.
Ben dinsdag dan ook niet gaan lopen en heb nu alvast geen zin voor morgen.![]()
Maar goed, mezelf maar een schop onder mijn hol geven en gaan, anders komt het nooit meer goed met me...
***![]()
Nawww BEquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb er zo de pest over in dat mijn conditie zo hard achteruit geholt is door die longontsteking... Ik vind erg een reet aan dat ik weeeeeer opnieuw moet beginnen met 2 x 10 minuutjes en dat dat dan ook echt zwaar is.
Maar goed, mezelf maar een schop onder mijn hol geven en gaan, anders komt het nooit meer goed met me...Het komt wel goed! Fok!king Girlpower en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jude Law alert @rtl5!!
En ja dat heeft alles met hardlopen te maken, want die heeft ons nog aangemoedigd ofzo tijdens de Vredesloop
BE kop op! Je komt er echt weer bovenop, daarvoor was je conditie te goed.![]()
Ik moest lachen, want ik moest meteen aan de Vredesloop denkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Quoi het volgende:
Jude Law alert @rtl5!!
En ja dat heeft alles met hardlopen te maken, want die heeft ons nog aangemoedigd ofzo tijdens de Vredesloop![]()
![]()
Ik zit op 103 km, het is een goede maand tot nu toe!quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:44 schreef Jero_nimo het volgende:Heb nu al 137km gemaakt. Dat is mij nog niet vaak gebeurt, vooral niet pas de 22e
![]()
Ik zat me ook net al te verbazen. De challenge net weer aangepast, en mocht 125km voor deze maand al invullen![]()
Ja doei.![]()
Volgens Garmin Connect vandaag over de 100ste training gegaan sinds mijn hardloopstreak na de aankoop van mijn Garmin.
(95 hardloop - 5x Klimmen met de Fiets - 1x Hiking sinds 22 juni.
En om de beginners te motiveren:
Mijn rustig tempo (Easy Run) van vandaag is exact gelijk aan mijn max. tempo op 22 juni.![]()
![]()
Was Jude Law bij de Vredesloop?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef Quoi het volgende:
Jude Law alert @rtl5!!
En ja dat heeft alles met hardlopen te maken, want die heeft ons nog aangemoedigd ofzo tijdens de Vredesloop
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Er begint zo langzaam maar zeker spierpijn op te komen. Trainer doet samen met een andere trainer een cursus voor prestatie looptrainer, en gisteren ging de andere trainer het rek/strek- en krachtgedeelte doen. Als je dacht dat gewoon planken kut is, moet je eens dynamisch gaan planken. En vet lang! En ook sideplanks en de hele reutemeteut. Alles dynamisch. Onder het motto van "het is nu wedstrijdperiode, dus we gaan geen kracht meer opbouwen, maar alleen vasthouden wat we nu al hebben". Van de andere trainer hoeven we bijna nooit te planken, dus ik heb niks om vast te houden. En nu begint mijn buik langzaamaan steeds meer pijn te doen. En mijn bovenbenen ook, van andere gekke oefeningen. En misschien van mijn "iets" te snelle intervallen
Zelfmedelijden![]()
![]()
(voor zo ver ik als hetero man kan beoordelen) een aantrekkelijke mannelijke acteur. Ik heb hem in ieder geval niet gezien. Ik heb alleen René Froger gezien die ik inhaaldequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blijkbaar! Ik zou niet weten hoe de beste (man? neem ik aan?) eruit ziet
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
(voor zo ver ik als hetero man kan beoordelen) een aantrekkelijke mannelijke acteur. Ik heb hem in ieder geval niet gezien. Ik heb alleen René Froger gezien die ik inhaaldeDat is ook een hele belevenis! Hoe herken je die van achteren? En ja, Jude was er
Gups, ja grappig hé!![]()
Die russische sniper van Enemy at the gates toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Blijkbaar! Ik zou niet weten hoe de beste (man? neem ik aan?) eruit ziet![]()
Balen BE, hopelijk heb je je conditie snel weer op peil!
MinimaLL: dat zijn de goede berichten! Tot juli dus gewoon volhouden, eens kijken hoe het dan gaat! Dus kluizenaar: trainen it is!
Vrijdag weer een rondje!![]()
Geen idee. Hij is in The Holyday de scharrel van Cameron Diaz. Dus dat is wel kijkenswaardigquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:50 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Die russische sniper van Enemy at the gates toch?. maar ik kijk Ajax - Feyenoord op dit moment
Edit: Volgens IMDb speelt hij Vassili Zaitsev bij Enemy at the Gates, dus ik denk dat je gelijk hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Hmmmm Judequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:49 schreef Quoi het volgende:
[..]Dat is ook een hele belevenis! Hoe herken je die van achteren? En ja, Jude was er
Gups, ja grappig hé!
Jude Law heeft een keer naar mij en een vriendin teruggezwaaid.
In other news: nog steeds last van m'n rug maar daarbij komt ook ineens een steeds groter wordende aversie tegen hardlopen 's avonds. Dat ik 'blij' ben dat ik m'n rug als excuus kan gebruiken om niet de kou in te hoeven. Dat had ik tot voor kort helemaal niet.![]()
![]()
Wat heeft woodkid een geweldige hardloopmuziek![]()
Zo, dat moest even gezegd worden
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Het was vandaag ook voor mij tijd weer te lopen. Junior moest wat extra uitleg voor z'n scheikunde dus voor ik de deur uit kon was het half tien, nat, koud en donker. Asics geel reflectieding, discoverlichting aan en toch maar gaan voor een rondje.
Minst leuke 9,4 km van het jaar maar ok. Goed gevoel om toch wel te gegaan te zijn.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Het jaar is nog jong!quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef abraham het volgende:
Het was vandaag ook voor mij tijd weer te lopen. Junior moest wat extra uitleg voor z'n scheikunde dus voor ik de deur uit kon was het half tien, nat, koud en donker. Asics geel reflectieding, discoverlichting aan en toch maar gaan voor een rondje.
Minst leuke 9,4 km van het jaar maar ok. Goed gevoel om toch wel te gegaan te zijn.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Goed bezig, als ik om die tijd de deur nog uit had gemoeten dan had ik het niet meer aangedurfd. Slaap je nog wel een beetje zo kort na het hardlopen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:55 schreef abraham het volgende:
Minst leuke 9,4 km van het jaar maar ok. Goed gevoel om toch wel te gegaan te zijn.
Ik ontdek net dat het tot 10 kilometer schema van Renate Wennemars 18 weken is. Mijn wedstrijd voor de 10 kilometer is over 16 weken... (En ze zeiden bij Runnersworld dat ik het heus makkelijk zou gaan halen voor die tijd.) Ik heb al gezien dat haar eerste weken niet zo heel heftig zijn dus ik ga maar vroegtijdig afscheid nemen van Evy en eens kijken hoe het lopen met Renate bevalt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Tijd voor een update! Vorige week de eerste sessie bij de fysio gehad. Diagnose te korte pezen was snel gesteld. Vijf oefeningen gehad voor meermaals per dag. Hoe vaak? 'Nou, vaak', zei de fysio. Ok. Dus ik probeer steeds wat tussendoor te doen op mijn werk en zo...
Dinsdag weer geweest. Blijkbaar zaten mijn enkel en het gewricht van mijn grote teen ook vast, dus daar is flink aan getrokken en geschud. En morgen mag ik weer!
Maar het gaat verrassend snel beter. Minder pijn in mijn voet en rond mijn achillespees. Wel meer andere pijn, gevoeligheid van de behandeling. Maar het doet duidelijk wel iets en ik denk dat het weleens veel sneller kan gaan dan ik dacht.
De afgelopen week heb ik het wel een beetje gemist om te kunnen lopen. En ik merk dat ik dan toch wel gestresster ben. Ik hoop dus wel dat het inderdaad gauw goed gaat.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Ik weet niet hoe lang het nu geleden is en hoe lang je niet gelopen hebt, maar kan het niet nog zo zijn dat je longen verder moeten herstellen? Ik heb normaal weinig last van mn longen (COPD) maar met een verkoudheid is het dan echt bizar zwaar en lijkt het of ik tien jaar niet heb bewogen. En dat duurt ook gewoon een tijd om te herstellen, voelt dan ook pijnlijk benauwd bij inspanning. In de tussentijd gebruik ik dan Ventolin om normaal te kunnen fietsen en zo. Ik weet niet of je zoiets mag of al gebruikt? Anders is de lol er snel af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, mezelf maar een schop onder mijn hol geven en gaan, anders komt het nooit meer goed met me...“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Ik heb behoorlijk wat films met Jude Law gezien, omdat mijn vriendin nog al begint te soppen als ze hem ziet. Maar zelfs zij vindt hem erg slecht opdrogen de laatste jaren.![]()
Niet beschikbaar in mijn landquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:48 schreef Pandaplint het volgende:
Wat heeft woodkid een geweldige hardloopmuziek![]()
Zo, dat moest even gezegd worden
@brighteyes, je gaat gewoon weer door nu hoor! Pak een medium 5k schema en over 5 weken red je dat al weer. In het voorjaar ben je weer de oude!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Rene Froger ook.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier net even een klein loopje van 5km met de hond.
Hoogseizoen met werkweken van 75 uur,niet echt ideaal om een loopje te plannen dus het moet echt "tussendoor".
But hey, every year the same story for 6 weeks.....it's just the way the cookie crumbles'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hier net even een klein loopje van 5km met de hond.
Hoogseizoen met werkweken van 75 uur,niet echt ideaal om een loopje te plannen dus het moet echt "tussendoor".
But hey, every year the same story for 6 weeks.....it's just the way the cookie crumbles![]()
Bloembollenkweker, en het is hier volop oogstseizoen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik besef me dat ik een overschot aan hardloopclub heb. Maandagavond vergadering, dinsdagavond training, gisteravond nieuwsbrief in elkaar knutselen, vrijdagavond duurloop, zaterdagavond bestuursetentje, zondagochtend wedstrijd. Niet normaalTijd dat daar een einde aan komt.
En daar heeft ze een punt. Maar ook dát is dan weer leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 06:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb behoorlijk wat films met Jude Law gezien, omdat mijn vriendin nog al begint te soppen als ze hem ziet. Maar zelfs zij vindt hem erg slecht opdrogen de laatste jaren.![]()
![]()
Voor m'n gevoel zit je daar al een tijdje tegenaan te hikken… Tijd om knopen door te hakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:11 schreef Quoi het volgende:
Ik besef me dat ik een overschot aan hardloopclub heb. Maandagavond vergadering, dinsdagavond training, gisteravond nieuwsbrief in elkaar knutselen, vrijdagavond duurloop, zaterdagavond bestuursetentje, zondagochtend wedstrijd. Niet normaalTijd dat daar een einde aan komt.
Ik heb mijn einde al aangekondigdquote:Op donderdag 23 januari 2014 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel zit je daar al een tijdje tegenaan te hikken… Tijd om knopen door te hakkenAlleen nog even tot ALV door in April. Een opvolger vinden is lastig..
![]()
Ik heb niet het idee dat ik benauwd ben, maar goed, dat kon ik toen ik die longontsteking had ook niet goed aanduiden. Het is wel zo dat er nog steeds een pijnlijk plekje zit, maar eig alleen bij geeuwen en heeeel diep zuchten. Het was de week voor kerst dus over een week of 2-3 moet ik nog een foto laten maken ter controle.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het nu geleden is en hoe lang je niet gelopen hebt, maar kan het niet nog zo zijn dat je longen verder moeten herstellen? Ik heb normaal weinig last van mn longen (COPD) maar met een verkoudheid is het dan echt bizar zwaar en lijkt het of ik tien jaar niet heb bewogen. En dat duurt ook gewoon een tijd om te herstellen, voelt dan ook pijnlijk benauwd bij inspanning. In de tussentijd gebruik ik dan Ventolin om normaal te kunnen fietsen en zo. Ik weet niet of je zoiets mag of al gebruikt? Anders is de lol er snel af.***![]()
Zou t ook de laatste nawee van een licht gekneusd ribje kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ik benauwd ben, maar goed, dat kon ik toen ik die longontsteking had ook niet goed aanduiden. Het is wel zo dat er nog steeds een pijnlijk plekje zit, maar eig alleen bij geeuwen en heeeel diep zuchten. Het was de week voor kerst dus over een week of 2-3 moet ik nog een foto laten maken ter controle.
/dr frsh is collega van dr oetkerGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
In theorie wel, maar ik moest nauwelijks hoesten toen, dus die gekneusde rib was er niet. Daarom duurde het ook anderhalve week voor ze toch maar een longfoto lieten maken. Ik had wel enorm veel pijn door verkrampte spieren ed. Maar dat zou nu wel weg moeten zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:51 schreef Frsh het volgende:
[..]
Zou t ook de laatste nawee van een licht gekneusd ribje kunnen zijn?
/dr frsh is collega van dr oetker
Anyway, een nachtje slapen maakt alle verschil en ik ga straks tussen de middag gewoon met frisse moed lopen in de regen.
***![]()
Lekker! Ik wou dat ik daar tijd voor had vandaag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Anyway, een nachtje slapen maakt alle verschil en ik ga straks tussen de middag gewoon met frisse moed lopen in de regen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Goeiemorgen. Hier even goed ontbijten en dan beginnen met de eerste les van Evy. Heb alleen nog wel erge spierpijn in m'n liezen van eergisteren toen ik zonder schema ben gaan lopen..
Is het verstandig om dan te gaan lopen? Twijfel toch een beetje
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik zou gewoon les 1 gaan doen, maar dan wel op een laag tempo, dat kan denk ik geen kwaad. Tenzij je spierpijn zo erg is dat je nu bijna niet op of neer kan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:37 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen. Hier even goed ontbijten en dan beginnen met de eerste les van Evy. Heb alleen nog wel erge spierpijn in m'n liezen van eergisteren toen ik zonder schema ben gaan lopen..
Is het verstandig om dan te gaan lopen? Twijfel toch een beetje![]()
Dagje rusten en morgen met les 1 beginnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:37 schreef Blistering het volgende:
Is het verstandig om dan te gaan lopen? Twijfel toch een beetjeJa doei.![]()
Echt rusten zit er sowieso niet in, aangezien ik straks moet werken en dus veel moet lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dagje rusten en morgen met les 1 beginnen.
Maar denk dat ik met lopen maar wacht tot morgen inderdaad.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ja echt heerlijk, wat ga je het lopen missen zeg als je twee weken verplicht aan de kant staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
Fijn dat je weer kunt, Lastpost!
Nu alleen rustig aan blijven doen, dat blijft het moeilijkst als je geen pijntjes meer voelt.![]()
Fijn Lastpost!
Ik mag vanavond weer de weg op. Aanhechting van hamstring naar knie is wat gevoelig, daar had ik kramp maandag. Hopelijk loop ik het eruit. Moer zondag natuurlijk wel kunnen crossen door de bossen.![]()
tuurlijk loop je het er bij uit.... een pijntje zo af en toe hoort er gewoon bij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:05 schreef Gogo83 het volgende:
Fijn Lastpost!
Ik mag vanavond weer de weg op. Aanhechting van hamstring naar knie is wat gevoelig, daar had ik kramp maandag. Hopelijk loop ik het eruit. Moer zondag natuurlijk wel kunnen crossen door de bossen.
Ik heb wel eens het idee dat veel mensen achter ieder pijntje een blessure zoeken.
Als ik ieder pijntje met uiterste voorzichtigheid hd benadert dan had ik nooit de Kepler kunnen lopen en dat zelfde zal gelden voor de GNWR'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bollengraver! Nu weet ik ook waarom je zo weinig online bent de laatste week. Ik begon me al zorgen te maken!Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Bollengraver! Nu weet ik ook waarom je zo weinig online bent de laatste week. Ik begon me al zorgen te maken!
alles goed hoor!
alleen het werk komt op dit moment in de weg van het lopen maar dat is oke, mijn officiele training voor de GNWR begint pas eind maart dus nu gewoon even lekker freewheelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het verschil is tussen een 'pijntje' en een 'blessure' is inderdaad nogal groot, maar als je t verschil niet weet is t nogal tricky om door te lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tuurlijk loop je het er bij uit.... een pijntje zo af en toe hoort er gewoon bij.
Ik heb wel eens het idee dat veel mensen achter ieder pijntje een blessure zoeken.
Als ik ieder pijntje met uiterste voorzichtigheid hd benadert dan had ik nooit de Kepler kunnen lopen en dat zelfde zal gelden voor de GNWR
Ik loop zelf nooit pijnvrij. Altijd beetje knie, altijd beetje rechterschouder. (Moet je maar niet volleyballen) En sinds dit najaar ook beetje linkervoet. Maar ...![]()
lopen
![]()
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Wat Frsh zegt. Ik loop nu bijna een jaar, maar was daarvoor zo sportief als een zak aardappelen. Ik weet niet altijd wanneer een pijntje gewoon een pijntje en wanneer het een blessure in de dop is. Ben gewoon wat onzeker wat dat betreft. Leer het onderscheid steeds beter te maken, dat wel.![]()
Pijnscheuten of kloppende pijn is wel een teken dat je moet stoppen.
Spierpijn hoort er bij.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, maar ik had bijvoorbeeld na mijn duurloop van 16,5 kmeen strakke kuit en achillespees. Warme douche en een nachtje slapen en het was weer weg. Sommige reacties van je lichaam zijn ook "normaal".
Als jij zo sportief was als een zak aardappelen, Gogo () dan is het dus ook soms best een normale reactie van je lichaam om af en toe eventjes te protesteren. Dat is het hele principe van grenzen verleggen/opzoeken/soms overheen gaan. Lekker op je gevoel afgaan en ik vind dat je dat best heel goed doet! Waarschijnlijk ga je alleen maar sterker worden naar mate je langer loopt en zullen dit soort protest-acties minder worden
![]()
![]()
Toch koppig geweest en gaan rennen, want an sich viel het ook wel meequote:Op donderdag 23 januari 2014 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dagje rusten en morgen met les 1 beginnen.Denk dat ik nu pas zondag voor les 2 ga en ff de boel rust geef.
Evy heeft wel een fijne stem zeg! Maar desondanks had ik toch al moeite met les 1De eerste 2 minuten lopen ging nog wel, maar daarna moest ik er toch continu na ruim 1,5 minuut al de brui aan geven. Voelde me wel een beetje een noob, maar dat ben ik natuurlijk ook.
Voel me wel echt kiplekker als ik ren trouwens! Dat gevoel dat je goed bezig bent voor je lichaam en geest, awesome.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik heb weer gelopen, jeej!
Ik merkte wel dat ik stijf was en het ging vrij moeizaam, maar mijn hartslag bleef wel behoorlijk laag. Er zit alleen een gekke GPS fuck up in
http://www.endomondo.com/workouts/289348484/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wow, netjes zeg! Die app houdt ook wel veel dingen bij trouwensquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb weer gelopen, jeej!
Ik merkte wel dat ik stijf was en het ging vrij moeizaam, maar mijn hartslag bleef wel behoorlijk laag. Er zit alleen een gekke GPS fuck up in
http://www.endomondo.com/workouts/289348484/11367364
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik heb na het lopen nog wel een ruim uur nodig om weer rustig te worden maar met uitpuffen, ff douchen en nog even de loopscores bijwerken gaat dat prima.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:00 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Goed bezig, als ik om die tijd de deur nog uit had gemoeten dan had ik het niet meer aangedurfd. Slaap je nog wel een beetje zo kort na het hardlopen?
En in 16 weken ipv 18 naar een 10k gaat prima. Er zijn ook maniakken die in 16 weken een halve marathon trainen.If at first you fail, re-define your objective.![]()
In 16 weken naar een HM is ook helemaal niet zo vreemd, mits je al wel een beetje fatsoenlijk kunt rennen (zeg tussen de 5 en 10km aan een stuk).Ja doei.![]()
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen die eerste paar lessen vol kan houden, dus dan moet je gewoon wat rustiger lopen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Toch koppig geweest en gaan rennen, want an sich viel het ook wel meeDenk dat ik nu pas zondag voor les 2 ga en ff de boel rust geef.
Evy heeft wel een fijne stem zeg! Maar desondanks had ik toch al moeite met les 1De eerste 2 minuten lopen ging nog wel, maar daarna moest ik er toch continu na ruim 1,5 minuut al de brui aan geven. Voelde me wel een beetje een noob, maar dat ben ik natuurlijk ook.
Voel me wel echt kiplekker als ik ren trouwens! Dat gevoel dat je goed bezig bent voor je lichaam en geest, awesome.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ging ook stuk hoor, de eerste keer dat ik die les 1 liep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen die eerste paar lessen vol kan houden, dus dan moet je gewoon wat rustiger lopen!En geloof me... ik ging echt niet snel.
Maar gewoon volhouden Blistering, het gaat je echt lukken! Er is vlgs mij nog nooit iemand geweest die haar lessen vol hieldt en die niet uiteindelijk op dat halve uur kwam te zitten.
Desnoods loop je zondag eerst nog een keer les 1, gewoon voor het gevoel.
***![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Ik heb er geen last van gehad bij die eerste les, ja, spierpijn achteraf. Maar t schema is goed vol te houden mits je idd niet te hard van stapel gaat. En daar maak je denk ik snel fouten in.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen die eerste paar lessen vol kan houden, dus dan moet je gewoon wat rustiger lopen!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Bedankt voor de bemoedigende woorden![]()
Ik werd nu nogal gehinderd door m'n oordopjes. Had m'n telefoon in m'n rechter jaszak, waardoor ik met rennen continu met m'n rechterarm tegen m'n oordopjes aankwam en dat leidt afKwam ik er net thuis achter dat er gewoon een binnenzak in m'n jas zit
Volgende keer zal ik dus iets beter voor me kunnen blijven kijken, want dat is wel de sleutel volgens mij. Naar de grond kijken is funest voor m'n uithoudingsvermogen.
En inderdaad, moet ook leren niet te hard van stapel te willen lopen. Wat dat betreft had ik naar MB moeten luisteren wellicht, aangezien zij de expert isMaar goed, nu even rust en zondag ga ik nog even kijken of ik voor nog een keer les 1 ga of les 2.
We komen er wel! Heb ook ruim 2 jaar niet gesport. En het sporten wat ik deed was 2x per week fitnessen om zo van m'n overgewicht af te komen. Ben 30kg kwijtgeraakt maar daarna stom genoeg gestopt met sporten omdat ''het niet meer hoeft nu ik de kilo's kwijt ben''. Nou goed, ben in de daaropvolgende sportloze tijd eigenlijk ook niets aangekomen en weeg nu 77kg bij 1.86m.
Ben dan ook vooral begonnen met rennen om weer enigszins een conditie op te bouwen en gewoon om weer lekker te bewegen
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
les 1,2 en 3 van de 2011 versie zijn volgens mij tzelfde schemaquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Blistering het volgende:
Ik werd nu nogal gehinderd door m'n oordopjes. Had m'n telefoon in m'n rechter jaszak, waardoor ik met rennen continu met m'n rechterarm tegen m'n oordopjes aankwam en dat leidt afKwam ik er net thuis achter dat er gewoon een binnenzak in m'n jas zit
Volgende keer zal ik dus iets beter voor me kunnen blijven kijken, want dat is wel de sleutel volgens mij. Naar de grond kijken is funest voor m'n uithoudingsvermogen.
En inderdaad, moet ook leren niet te hard van stapel te willen lopen. Wat dat betreft had ik naar MB moeten luisteren wellicht, aangezien zij de expert isMaar goed, nu even rust en zondag ga ik nog even kijken of ik voor nog een keer les 1 ga of les 2.
We komen er wel! Heb ook ruim 2 jaar niet gesport. En het sporten wat ik deed was 2x per week fitnessen om zo van m'n overgewicht af te komen. Ben 30kg kwijtgeraakt maar daarna stom genoeg gestopt met sporten omdat ''het niet meer hoeft nu ik de kilo's kwijt ben''. Nou goed, ben in de daaropvolgende sportloze tijd eigenlijk ook niets aangekomen en weeg nu 77kg bij 1.86m.
Ben dan ook vooral begonnen met rennen om weer enigszins een conditie op te bouwen en gewoon om weer lekker te bewegen
http://www.rennenmetevy.nl/download.aspx?file=0e64e169870f48acb6e8395d6f281b24&title=schema%202011Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
De drie lessen in een week zijn, behalve in week 10, altijd hetzelfde. Maar dan met wat andere muziek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
les 1,2 en 3 van de 2011 versie zijn volgens mij tzelfde schema
http://www.rennenmetevy.nl/download.aspx?file=0e64e169870f48acb6e8395d6f281b24&title=schema%202011
(In de oude 2006 versie was het elke les weer anders... maar altijd wel even onnauwkeurig!)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Same here!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
(voor zo ver ik als hetero man kan beoordelen) een aantrekkelijke mannelijke acteur. Ik heb hem in ieder geval niet gezien. Ik heb alleen René Froger gezien die ik inhaaldeIk kwam net voorbij toen hij even moest wandelen en dan echt iedereen: Kom op Froger! Lopen joh!
Ik vond het echt een soort van zielig.
Jude Law zou ik over kunnen struikelen en dan zou ik nog niet weten wie het is.
Zo kwam ik er gisteren achter dat mijn kind al een paar maanden bij de zoon van een BN-ster zit.![]()
Ik ken die moeder wel, maar had er verder geen idee van. Nu is ze een opera-zangeres, dus op zich niet echt in mijn blikveld, maar toch vond ik het een beetje knullig van mezelf. Iets met algemene kennis enzo.
***![]()
Leuk om te zien dat er steeds nieuwe mensen bij komen in dit topic!!!
Hier vanmiddag naar de fysio, ben benieuwd wat het gaat opleveren...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En leuk dat er af en toe weer een 'oude' bekende om de hoek komt kijkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
Hier vanmiddag naar de fysio, ben benieuwd wat het gaat opleveren...![]()
![]()
Succes bij de viezio.![]()
http://running.competitor(...)ng-performance_37688
Als je dus harder wilt lopen moet je gewoon je pijngrens oprekken. Kost minder tijd dan training.
Laatste tijd helemaal niet meer gelopen dan? Waar had je ook alweer last van?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:21 schreef MaleDuck het volgende:
Hier vanmiddag naar de fysio, ben benieuwd wat het gaat opleveren...![]()
![]()
Ik maak 'm wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Toch koppig geweest en gaan rennen, want an sich viel het ook wel meeDenk dat ik nu pas zondag voor les 2 ga en ff de boel rust geef.
Geen blaren opgelopen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik maak 'm wel.
Geen blaren opgelopen?![]()
Nope.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Jij hebt echt wel een spibelt nodig!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef Blistering het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt wel een spibelt nodig!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Even een verhaal van mijn fijne collega Robbert Blokland pluggen hoor. Hij is overigens niet alleen een fijne collega, maar ook nog eens de leukste filmjournalist van het land. Maar dat terzijde.
Sportvoornemens nieuwe jaar riskantZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Niet helemaal een goed onderbouwd verhaal. Waarom je een eindsprint kan doen is niet perse omdat je niet tot het uiterste bent gegaan, maar omdat je die uit een ander energie systeem haalt, namelijk creatinephosphaat verbranding. Dat gebruik je alleen de eerste 10-20 seconden in de start, en is tegen de tijd van de finish dan weer aangevuld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Jero_nimo het volgende:
Als je dus harder wilt lopen moet je gewoon je pijngrens oprekken. Kost minder tijd dan training.
[..]
Laatste tijd helemaal niet meer gelopen dan? Waar had je ook alweer last van?![]()
Verder maakt de ene sporter ook gewoon meer lactaat aan dan de andere. Pijngrens zal ook wel uitmaken natuurlijk, maar of je dat echt kunt verhogen? Je raakt eraan gewend om langer pijn te verdragen, maar op een bepaald niveau wordt het alsnog gewoon te erg.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Was vanmorgen ook op de radioquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:28 schreef mosselmossel het volgende:
Even een verhaal van mijn fijne collega Robbert Blokland pluggen hoor. Hij is overigens niet alleen een fijne collega, maar ook nog eens de leukste filmjournalist van het land. Maar dat terzijde.
Sportvoornemens nieuwe jaar riskant
Wel een interessant stuk. Het is misschien een beetje anekdotisch bewijs, maar ik deed een tijdje geen intervallen en harde eindsprintjes met mijn loopmaatjes meer, en kwam vervolgens elke keer bij een wedstrijdje over de finish met het idee dat er meer in had gezeten. De laatste tijd ben ik weer druk aan het intervallen en sprint ik wel braaf mee met de snellerds, en mijn laatste twee wedstrijden had ik wel meer het idee dat ik alles eruit had gehaald.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar toch blijf ik liever trainen dan op hete verwarmingen te zitten![]()
![]()
Fuck! Superlekker rondje gelopen, volgens mij zelfs met een negatieve split en helemaal geen last gehad van mijn achillespees. YAY!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iemand waarmee ik vaak op de baan train loopt ook de hele tijd dingen over lijden te mompelen. Ik hobbel maar gewoon vrolijk met m mee, maar dan wel wat meer ontspannen.![]()
Wie is toch die test in de challenge?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe is het met die opkomende verschrikkelijke spierpijn dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef hatsaflats het volgende:
Iemand waarmee ik vaak op de baan train loopt ook de hele tijd dingen over lijden te mompelen. Ik hobbel maar gewoon vrolijk met m mee, maar dan wel wat meer ontspannen.![]()
Gefeliciteerd medeMSc. Off-topic; je UI is een beetje klein, maar is dat de hoofdredactrice van la grande belezza?quote:
On-topic: vanavond intervallen in het vondelpark. Word al moe als ik er aan denk.. :p![]()
Soms is het wel bemoedigend om jezelf te pushen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef hatsaflats het volgende:
Iemand waarmee ik vaak op de baan train loopt ook de hele tijd dingen over lijden te mompelen. Ik hobbel maar gewoon vrolijk met m mee, maar dan wel wat meer ontspannen.
Ik maak ook weleens de opmerking "hier worden mannen gemaakt" of "dit stuk telt dubbel" als ik iets tegen kom wat hoger dan een verkeersdrempel is
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Dat kwam door de krachttrainingquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoe is het met die opkomende verschrikkelijke spierpijn dan?![]()
Maar ja, de tweede dag is ergerIk voel ál m'n buikspieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik alle tentamens heb gehaald, heb ik mijzelf beloond met een paar hardloopschoenen. Heel veel zin om te beginnen!
![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat kwam door de krachttraining![]()
Maar ja, de tweede dag is ergerIk voel ál m'n buikspieren.
Ha, dat was niet zo scherp bedoeld zoals het overkwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
8 maart!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
thanks!
En feestje, ja! En hoe! Iedereen is welkomDatum moeten we nog maar even bepalen.
![]()
![]()
Ik ben dan iig in Den Haag om CPC aan te moedigen!Dus als er dan dit keer wel erna nog bier wordt gedronken is dat OOK prima. De kater van de 8e moet ook weggedronken worden.
Ja doei.![]()
Laatste snelheidstraining gehad voordat ik zondag nog eens voluit probeer te gaan tijdens een 10K.
Ik merk dat ik steeds weer soepeler begin te lopen tijdens mijn versnellingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens benieuwd hoe dicht ik bij mijn PR geraak. Deze test zal toch al iets zeggen over mijn huidig niveau. PR benaderen is zeker nog niet het doel, het jaar is nog lang. Maar ik ben toch dit jaar mits blessures uitblijven, dus leerrijk wordt het zeker.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef minimaLL het volgende:
Laatste snelheidstraining gehad voordat ik zondag nog eens voluit probeer te gaan tijdens een 10K.
Ik merk dat ik steeds weer soepeler begin te lopen tijdens mijn versnellingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens benieuwd hoe dicht ik bij mijn PR geraak. Deze test zal toch al iets zeggen over mijn huidig niveau. PR benaderen is zeker nog niet het doel, het jaar is nog lang. Maar ik ben toch dit jaar mits blessures uitblijven, dus leerrijk wordt het zeker.Jij gaat wel erg lekker de laatste tijd ja! Als je het zo door kan trekken zal het een goed jaar worden!
Wat is je PR op de 10k op het moment?![]()
Bedankt! Zou bijna voor een feestrondje gaan, maar na 2 goeie trainingen gisteren en eergisteren en morgen weer een snelheidstraining op de baan in het verschiet neem ik gewoon een whisky. Ha.Ja doei.![]()
Ik kan vanavond niet trainen, want ik ga met 52 wetenschappers uit eten. Eens kijken of ik nog ergens netwerkskillz heb verstopt.![]()
Gefeliciteerd!quote:![]()
Vanmiddag nieuwe hardloopschoenen gekocht, zijn de Asics GT 3000 geworden. Waren wel iets duurder dan gehoopt, maar nu heb ik wel een goede reden om mij in te schrijven voor halve marathon van Enschede![]()
![]()
41:41 (4.10/km) volgens mijn Garmin. Ooit eens gelopen op training in aanloop naar een HM. Eigenlijk nog nooit deelgenomen aan een officiële 10k (of minder) wedstrijd... Misschien moet ik dat maar eens overwegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Jij gaat wel erg lekker de laatste tijd ja! Als je het zo door kan trekken zal het een goed jaar worden!
Wat is je PR op de 10k op het moment?![]()
![]()
Wetenschappers houden van whisky! Dus dat maar oefenen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan vanavond niet trainen, want ik ga met 52 wetenschappers uit eten. Eens kijken of ik nog ergens netwerkskillz heb verstopt.
Ja doei.![]()
Dat helpt vaak wel om nog net wat meer te kunnen geven. En een officeel PR is natuurlijk nog een stukje leuker dan een 'trainings'-PR.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:21 schreef minimaLL het volgende:
[..]
41:41 (4.10/km) volgens mijn Garmin. Ooit eens gelopen op training in aanloop naar een HM. Eigenlijk nog nooit deelgenomen aan een officiële 10k (of minder) wedstrijd... Misschien moet ik dat maar eens overwegen.Dus zeker doen!
![]()
Volgens mij is whisky niet inbegrepen, aangezien het voor niet-vrijwilligers maar 10eu kostquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wetenschappers houden van whisky! Dus dat maar oefenen!![]()
![]()
WetenschappersWaar ik met mijn vorige collega's lekker bier ging drinken in 020, is het nu steevast voor iedereen (behalve eentje dan
) cola in 071
![]()
Maar veel plezier Hats!![]()
Zo was het in Den Haag tussen de middag idd, heerlijk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:17 schreef hatsaflats het volgende:
Het is in Amsterdam volgens mij uitstekend loopweer. MistDat zal ook meegeholpen hebben met hoe lekker het ging.
***![]()
ja hoi gefeliciteerdquote:![]()
wat een heerlijk rondje, met een fijn regenjack aan de kapstok![]()
officieel voor het eerst verzopen![]()
Ben ook weer geweest, ging vrij lekker, 8k op een aardig tempo op een niet al te hoge hartslag![]()
En geheel in stijl met de TT heb ik me onderweg bedacht dat het misschien toch ook wel handig zou zijn om wat wegschoenen te hebben die niet op ieder nat plekje hun grip verliezen![]()
Maar ja bankrekening is nu leeg, dus nu even niet
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 23-01-2014 17:38:25 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo. Toch maar goed dat ik al aan de whisky ben gegaan ipv rondje lopen. Gigantische onweers- en hagelbui ineens
En thanks
Ja doei.![]()
Ik drink nog liever mijn eigen urinequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem whisky. Dat lost alles op.![]()
![]()
Leuk cadeautje voor je slagen:quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Toch maar goed dat ik al aan de whisky ben gegaan ipv rondje lopen. Gigantische onweers- en hagelbui ineens
En thanks![]()
![]()
En ik aan de andere kant (hoor net dat er een deel van ons bedrijf open gaat én ik een hardloop shirt krijg als ik loopquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef pijll het volgende:
[..]
Dan zit ik in de VIP-tent
Gefeliciteerd MoBlo!)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Een drietal wedstrijden:
1
2
3
4
5
6
7
8[b]2 februari 2014 - [url=http://www.avgouda.nl/wedstrijden/groenhovenloop/welkom.html]Groenhovenloop (Gouda)[/url][/b]
[*] Zwabberhark - 10k
[b]8 februari 2014 - [url=http://www.leoammerlaan.nl/97/la_loop.html]Leo Ammerlaan-loop in de kas (Bleiswijk)[/url][/b]
[*] Zwabberhark - 5k
[b]15 februari 2014 - [url=http://www.haagatletiek2.nl/]CPC Testloop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Zwabberhark - 15k![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet vaker mopperen!Het ging hardstikke lekker!
8-2-8-2-10quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:14 schreef SEMTEX het volgende:
Fuck! Superlekker rondje gelopen, volgens mij zelfs met een negatieve split en helemaal geen last gehad van mijn achillespees. YAY!Het is hier eigenlijk etenstijd maar ik zag een heleboel redenen om te jompelen dus dat eerst maar even.quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
* Nanook24 Straks verder lezen gaat"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik zie al uit naar de verslagen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een drietal wedstrijden:
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Done!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:32 schreef Zwabberhark het volgende:
Een drietal wedstrijden:
[ code verwijderd ]Ja doei.![]()
Doen het érg goed in alle tests wel. Staan hoog op m'n probeerlijstje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, shit...
Maar die naam alleen al.. FellraiserJa doei.![]()
Hartelijk dank mevrouw de versbakken MSc! (Al is het koppiepasta'en misgegaan bij de Groenhovenloop en stond de Leo Ammerlaan er al in en nu dus dubbel).quote:![]()
Maar als je eenmaal terug bent zul je wel blij zijn dat je gegaan bent!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:20 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ben chagrijnig en heb geen zin om te lopen zo.![]()
8/10 zal kloppenJa doei.![]()
Ik heb mijn detacheringsbureau gevraagd om een hardloopshirt zodat ik gratis reclame voor ze kan maken(ik weet dat ze die hebben, omdat ik er eens iemand mee zag lopen bij de 7H )
Lijkt me heerlijk om kort-kort te lopen begin februari. Graadje of 20.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:18 schreef Quoi het volgende:
Koppiepasta's![]()
Ik loop misschien de kassenloop ook, die is zo leuk
Ik zou zeggen: tot dan.![]()
Ik zie de Fivefingers Suske en Wiske ineens overal opduiken. Facebook, net op twitter. Goed bezig Jero![]()
![]()
Haha grappig! Heb hem zelf alleen nog op de FB van Vibram NL gezien. Twitter ook van Vibram NL of iemand anders? Heb zelf geen twitter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zie de Fivefingers Suske en Wiske ineens overal opduiken. Facebook, net op twitter. Goed bezig Jero![]()
![]()
Zelfde probleem hier, alleen dan een ander soort vereniging. Zodra je laat merken dat je iets wilt doen, word je er steeds verder in gezogen tot er geen ontsnappen meer mogelijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:17 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb mijn einde al aangekondigdAlleen nog even tot ALV door in April. Een opvolger vinden is lastig..
![]()
En ook niemand die mij wil opvolgen...
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Fa-tum het volgende:
wat een heerlijk rondje, met een fijn regenjack aan de kapstok![]()
officieel voor het eerst verzopenIk zou gaan voor een warme douche (of misschien toch die whiskey van Moblo)
Ik ben ook al aan het lobby-en op mijn werk voor t-shirts. (Aan gezien de marathon van Hoorn om ons indrustrieterrein heen gaat) Ik heb al shirts gekregen maar die zijn van zweet katoen dus dat schiet niet op maar mijn bazin zou misschien meelopen en ik had vandaag nog een collega die misschien zei dus dan hebben we al bijna een bedrijfsteam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef [url[quote]
[b]Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb mijn detacheringsbureau gevraagd om een hardloopshirt zodat ik gratis reclame voor ze kan maken(ik weet dat ze die hebben, omdat ik er eens iemand mee zag lopen bij de 7H )
He bah het regent pijpenstelen. Ik rust nog een dagje extra.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Pourmoi!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Quoi??? Stress vanwege kort-kort? Pourquoi??
Benen en winter. Niet de meest comfortabele combi. Maar grenzen zijn er om overschreden te worden
LadyOracle: lastig hé! Ook een les voor ons![]()
![]()
D'r zit vies aan de zool bij de neusquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Leuk cadeautje voor je slagen:
[ afbeelding ]
Was vanochtend aan het kijken naar fell running navigation cursussen trouwensDaar zouden die fellraisers wel van pas komen!
Ja doei.![]()
Ik ben door een klant van m'n nieuwe werk al gevraagd voor hun bedrijfsteam. En ik vind dat we dan ook tres hippe teamshirtjes moeten (die ik natuurlijk ga ontwerpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef SEMTEX het volgende:
)
Ik heb al regelmatig een balletje opgegooid bij m'n baas voor hardloopshirts (ik ben niet de enige die hardloopt).. maar helaas![]()
Wij zien een mooi zwart nike-shirt met de vier logo's wel zitten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
DutchRoadRunners dacht ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha grappig! Heb hem zelf alleen nog op de FB van Vibram NL gezien. Twitter ook van Vibram NL of iemand anders? Heb zelf geen twitter.![]()
ja! en nu met een dekentje op de bank.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Ik zou gaan voor een warme douche (of misschien toch die whiskey van Moblo)
Alleen het uitpellen van de natte kleren was erg, sportb-h wilde bij me blijven en moest ik bijna losknippen![]()
Ik heb heel veel sportieve collega's en ik weet niet of ze bestaan maar no way dat ik in een bedrijfsshirt ga lopen![]()
![]()
Oh trouwens, m'n oortjes zijn kapoten dat is wel jammer, want het ware heul chique Sennheisers/Adidas. Ooit gekocht met airmiles, maar mooi dat ik geen ¤ 44,95 ga betalen voor nieuwe. Nu moet ik dus weer met m'n oude oortjes lopen. Van die dingen van nog geen ¤ 5,- die natuurlijk nooit kapot gaan…
MoBlo gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, weet ik ook niet! Kabelbreukje, ergens van binnen… Stom! En dat terwijl ze een enkeltje wasmachine vorig jaar wel overleefd haddenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef Quoi het volgende:
Hoezo dan kapot Gup? Wat doe je met die dopjes?
De Runnersworld, nu je het daar toch over hebt. Ik vind die voorkant raar
[ Bericht 11% gewijzigd door Guppy op 23-01-2014 20:31:56 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Whut?
Zo. Ik ben weer netjes geweest hoor. Nat tot in mijn bilnaad, 13km zeikregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
OLO!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook niet! Kabelbreukje, ergens van binnen… Stom! En dat terwijl ze een enkeltje wasmachine vorig jaar wel overleefd hadden
De Runnersworld, nu je het daar toch over hebt. Ik vind die voorkant raar
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Ik ben weer netjes geweest hoor. Nat tot in mijn bilnaad, 13km zeikregen.lekker hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn motivatie was nul komma nul, maar het trainen ging heerlijk en ik voelde mij net onder de douche een baas![]()
![]()
Ik ken het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
lekker hoor!
Mijn motivatie was nul komma nul, maar het trainen ging heerlijk en ik voelde mij net onder de douche een baasZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Net zo nat als mossel. Lekker gelopen, wij gingen alleen een kort rondje en mossels groep niet. 20 minuten wachten in natte kleren is best lang. Had gelukkig wel een droge trui mee, dat scheelde iets.Douche was goddelijk!
En nu rust tot aan de Safari Runik heb er al zin in!
Ik ook!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Guppyfriend het volgende:
En nu rust tot aan de Safari Runik heb er al zin in!
![]()
![]()
Hallo mede loopliefhebbers!
Ik ben sinds een maand of twee weer redelijk serieus aan het hardlopen. Probeer sinds november elke week drie keer te lopen en dat gaat hartstikke goed. Richt me vooral op de 10 km en heb daar in December op de Linschotenloop al onder de 42 minuten op gelopen. Nu wil ik in Maart in Den Haag onder de 40 lopen en ben ik de laatste tijd het tempo wat aan het opschroeven. Duurlopen probeer ik rond de 4.30 min/km. te houden en tempoloopjes van 5 km rond de 4 m/km. De laatste twee keren had ik tijdens het lopen echter behoorlijke last van mijn bovenbenen (quadriceps) en leek het me verstandig het wat rustiger aan te doen. Vandaag een duurloop moeten halveren omdat ik het gevoel had anders een blessure te veroorzaken. De pijn voelt als een heftige spierpijn, maar is voor en na het lopen niet of nauwelijks aanwezig. Ik heb sinds een paar weken nieuwe schoenen, maar die zijn met zorg uitgekozen en van mijn voeten heb ik geen last, dus vermoed niet dat dat er mee te maken heeft. Toch iets te enthousiast geweest met het opschroeven van het tempo en het wat rustiger aan doen? Of iets anders? Hoop dat iemand hier iets nuttigs heeft op te merken! Wil graag blijven hardlopen en onder de 40 minuten lopen in Den Haag!![]()
Ik zou sowieso je duurlopen wat rustiger gaan lopen. Eerder rond de 5'/km. Tempoloopjes mogen ook iets rustiger 4'15/km en dan zou ik de tempoloopjes misschien om de week afwisselen met interval. 4x1000 in 4'/km ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef DukeJan het volgende:
Ik ben sinds een maand of twee weer redelijk serieus aan het hardlopen. Probeer sinds november elke week drie keer te lopen en dat gaat hartstikke goed. Richt me vooral op de 10 km en heb daar in December op de Linschotenloop al onder de 42 minuten op gelopen. Nu wil ik in Maart in Den Haag onder de 40 lopen en ben ik de laatste tijd het tempo wat aan het opschroeven. Duurlopen probeer ik rond de 4.30 min/km. te houden en tempoloopjes van 5 km rond de 4 m/km. De laatste twee keren had ik tijdens het lopen echter behoorlijke last van mijn bovenbenen (quadriceps) en leek het me verstandig het wat rustiger aan te doen. Vandaag een duurloop moeten halveren omdat ik het gevoel had anders een blessure te veroorzaken. De pijn voelt als een heftige spierpijn, maar is voor en na het lopen niet of nauwelijks aanwezig. Ik heb sinds een paar weken nieuwe schoenen, maar die zijn met zorg uitgekozen en van mijn voeten heb ik geen last, dus vermoed niet dat dat er mee te maken heeft. Toch iets te enthousiast geweest met het opschroeven van het tempo en het wat rustiger aan doen? Of iets anders? Hoop dat iemand hier iets nuttigs heeft op te merken! Wil graag blijven hardlopen en onder de 40 minuten lopen in Den Haag!
Weet niet hoeveel keer je per week nu loopt en welke afstanden je loopt op de duurlopen. Want het is toch wel redelijk veel wat je ineens na 2 maanden loopt, als ik het zo zie.![]()
Van langzamer lopen word je sneller. Klinkt stom, maar is echt waar. Geen wet van Meden en Perzen, maar een vuistregel is: je LDL minstens een minuut langzamer lopen dan je wedstrijdtempo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef DukeJan het volgende:
Ik ben sinds een maand of twee weer redelijk serieus aan het hardlopen. Probeer sinds november elke week drie keer te lopen en dat gaat hartstikke goed. Richt me vooral op de 10 km en heb daar in December op de Linschotenloop al onder de 42 minuten op gelopen. Nu wil ik in Maart in Den Haag onder de 40 lopen en ben ik de laatste tijd het tempo wat aan het opschroeven. Duurlopen probeer ik rond de 4.30 min/km. te houden en tempoloopjes van 5 km rond de 4 m/km. De laatste twee keren had ik tijdens het lopen echter behoorlijke last van mijn bovenbenen (quadriceps) en leek het me verstandig het wat rustiger aan te doen. Vandaag een duurloop moeten halveren omdat ik het gevoel had anders een blessure te veroorzaken. De pijn voelt als een heftige spierpijn, maar is voor en na het lopen niet of nauwelijks aanwezig. Ik heb sinds een paar weken nieuwe schoenen, maar die zijn met zorg uitgekozen en van mijn voeten heb ik geen last, dus vermoed niet dat dat er mee te maken heeft. Toch iets te enthousiast geweest met het opschroeven van het tempo en het wat rustiger aan doen? Of iets anders? Hoop dat iemand hier iets nuttigs heeft op te merken! Wil graag blijven hardlopen en onder de 40 minuten lopen in Den Haag!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Begon vandaag rustig aan, ruim 5 m/km en had eigenlijk gelijk al last. Heb sowieso wel een prima basisconditie en loopervaring, was alleen dat ik een tijd lang niet meer gelopen had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik zou sowieso je duurlopen wat rustiger gaan lopen. Eerder rond de 5'/km. Tempoloopjes mogen ook iets rustiger 4'15/km en dan zou ik de tempoloopjes misschien om de week afwisselen met interval. 4x1000 in 4'/km ofzo.
Weet niet hoeveel keer je per week nu loopt en welke afstanden je loopt op de duurlopen. Want het is toch wel redelijk veel wat je ineens na 2 maanden loopt, als ik het zo zie.
Edit: Bedankt voor jullie antwoorden! Zal proberen het wat rustiger aan te doen. Mijn LDL probeer ik rond de 10 km te houden, interval rond de 6 km en tempo circa 4.5 km![]()
Pezen en spieren moeten weer opnieuw wennen aan de belasting. Lastig als je al een goede basisconditie hebt want dan denk je dat je te weinig doet in het begin. Maar ik zou echt iets rustiger gaan lopen. Zou zonde zijn als je straks in Den Haag helemaal niet kan lopen natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Begon vandaag rustig aan, ruim 5 m/km en had eigenlijk gelijk al last. Heb sowieso wel een prima basisconditie en loopervaring, was alleen dat ik een tijd lang niet meer gelopen had.![]()
![]()
Heerlijk gelopen vanavond. Ik heb heel bewust geen seconde op de Garmin gekeken en gewoon lekker op gevoel een tempoloopje door de malse zeikregen geploeterd en lekker door de plassen gestampt.
En dan komt dit er uit rollen:
http://www.endomondo.com/workouts/289585617/2436456
![]()
![]()
Helemaal waar. Vind het lopen alleen altijd een stuk saaier worden als het zo langzaam gaat, hou wel van een beetje uitdaging. Dat weegt natuurlijk alleen niet op tegen een mogelijke blessure..quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Pezen en spieren moeten weer opnieuw wennen aan de belasting. Lastig als je al een goede basisconditie hebt want dan denk je dat je te weinig doet in het begin. Maar ik zou echt iets rustiger gaan lopen. Zou zonde zijn als je straks in Den Haag helemaal niet kan lopen natuurlijk![]()
Netjes hoor!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef GlenHighland het volgende:
Heerlijk gelopen vanavond. Ik heb heel bewust geen seconde op de Garmin gekeken en gewoon lekker op gevoel een tempoloopje door de malse zeikregen geploeterd en lekker door de plassen gestampt.
En dan komt dit er uit rollen:
http://www.endomondo.com/workouts/289585617/2436456
![]()
Envoor alle 'in de regen' lopers.
Zo te horen is je inhouden tijdens een LDL voor jou ook een uitdagingquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vind het lopen alleen altijd een stuk saaier worden als het zo langzaam gaat, hou wel van een beetje uitdaging. Dat weegt natuurlijk alleen niet op tegen een mogelijke blessure..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Haha zo kun je het ook zien! Wat zouden jullie aanraden qua verhouding in de frequentie van duurloop/tempoloop/interval, uitgaande van drie keer per week lopen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo te horen is je inhouden tijdens een LDL voor jou ook een uitdaging![]()
Tja, de deur uit gaan is even doorzetten, maar als je eenmaal loopt in de regen is het echt heerlijk. Blijkbaar werkt endorfine beter als je het verdunt met regenwaterquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Netjes hoor!![]()
Envoor alle 'in de regen' lopers.
![]()
![]()
Ik vind lopen vooral saai worden als het door een blessure niet meer kan en je allerlei duffe opdrachtjes van een fysio krijgt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:13 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Helemaal waar. Vind het lopen alleen altijd een stuk saaier worden als het zo langzaam gaat, hou wel van een beetje uitdaging. Dat weegt natuurlijk alleen niet op tegen een mogelijke blessure..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
1 duurloop, 1 tempo/interval, 1 herstelloopquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef DukeJan het volgende:
[..]
Haha zo kun je het ook zien! Wat zouden jullie aanraden qua verhouding in de frequentie van duurloop/tempoloop/interval, uitgaande van drie keer per week lopen?, als dat goed gaat kan je om de week misschien wel 1 herstelloop inruilen voor andere training ofzo.
Maaar, ik ben ook maar iemand die voor zichzelf traint. Dus eigenlijk moet je niet teveel naar mij luisteren.
![]()
Mossel, ik heb hem even aangepast...dit is tenslotte Fok!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Van langzamer lopen word je sneller. Klinkt stom, maar is echt waar. Geen wet van Meten en Persen, maar een vuistregel is: je LDL minstens een minuut langzamer lopen dan je wedstrijdtempo.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
je opsomming komt toch redelijk aannemelijk over...maar dat gezegd...ook ik train gewoon voor de kat haar ... weg dus mischien hebben we het samen wel bij het verkeerde eindquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
1 duurloop, 1 tempo/interval, 1 herstelloop, als dat goed gaat kan je om de week misschien wel 1 herstelloop inruilen voor andere training ofzo.
Maaar, ik ben ook maar iemand die voor zichzelf traint. Dus eigenlijk moet je niet teveel naar mij luisteren.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar ik ben geen Fokker. Ik post alleen hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mossel, ik heb hem even aangepast...dit is tenslotte Fok!De rest van Fok snap ik niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
poezen eigenlijk......quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Net als RD, die praat ook over hardlopen en katten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nou, dan moet ik als ik thuis ben nog maar een glaasje whisky inschenken en dan hoor ik er helemaal bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Net als RD, die praat ook over hardlopen en katten![]()
![]()
Omdat het gisteren zo vervelend liep vandaag de herkansing. Lekker op LDL (net op de 6:00/km) 13 km gelopen. Niks mis met een hagelbui, stuitert zo lekker van je af
Met een eindsprintje op de laatste km van 5:00 in 1:17 binnen.
Douchen! Dat van dat biertje dat ik bij andere lopers zie vanavond is geen slecht idee. Zou een quadruppel kwaad kunnen? Vast niet lijkt me.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Vast nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef abraham het volgende:
Omdat het gisteren zo vervelend liep vandaag de herkansing. Lekker op LDL (net op de 6:00/km) 13 km gelopen. Niks mis met een hagelbui, stuitert zo lekker van je af
Met een eindsprintje op de laatste km van 5:00 in 1:17 binnen.
Douchen! Dat van dat biertje dat ik bij andere lopers zie vanavond is geen slecht idee. Zou een quadruppel kwaad kunnen? Vast niet lijkt me.![]()
Maar ik hou het ook bij een lekker glaasje whisky![]()
![]()
Proost!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:43 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Maar ik hou het ook bij een lekker glaasje whiskyIf at first you fail, re-define your objective.![]()
zo klopt ie weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:43 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Maar ik hou het ook bij een lekker glaasje wh isky ey'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Respect voor de regenlopers hier. Ik kon het niet opbrengen, en regen en interval .Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Succes Peach!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn vrouw gaat vanmiddag haar eerste renpassen zetten
Talking about peer pressure.
Ik ben erg benieuwd of ze het leuk gaat vinden want ze kan maar niet begrijpen dat hardlopen ook leuk en lekker kan wezen. "Alles doet mij dan zeer en ben na 10 meter vast al kapot"Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is juist het lastige om beginners te overtuigen... in begin is de kans veel groter dat het tegenvalt: geen loopervaring - snel buiten adem - pijnlijke spieren/gewrichten dag nadien - ....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:55 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mijn vrouw gaat vanmiddag haar eerste renpassen zetten
Talking about peer pressure.
Ik ben erg benieuwd of ze het leuk gaat vinden want ze kan maar niet begrijpen dat hardlopen ook leuk en lekker kan wezen. "Alles doet mij dan zeer en ben na 10 meter vast al kapot"
Lopen wordt gaandeweg steeds fijner naarmate je vordert (vind ik). Nu zou ik moeilijk zonder kunnen. Starten in de wintermaanden is een extra uitdaging voor beginners, ikzelf ben begonnen in de zomer waardoor ik het toen gemakkelijker in de beginperiode kon volhouden denk ik.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
En leuk dat er af en toe weer een 'oude' bekende om de hoek komt kijken![]()
![]()
Succes bij de viezio.Dit jaar nog maar 1 keer gelopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:29 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Laatste tijd helemaal niet meer gelopen dan? Waar had je ook alweer last van?![]()
![]()
En bij de fysio is bevestigd dat ik een 'springers knie' heb en dat door onbalans in mijn bovenbeenspieren mijn knieschijf uit positie wordt getrokken en moet dus bepaalde groep bovenbeen spieren gaan trainen... en mag de komende 2 weken zeker niet hardlopen
En daarna krijg ik waarschijnlijk een plakker rond mijn knie om de knieschijf weer op de juiste plek te krijgen, waarmee ik mag gaan lopen...
Maar volgens mijn fysio is de Roparun niet in gevaar
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mensen die hardlopen niet leuk vinden moet je niet proberen te overtuigen vind ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:27 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Dat is juist het lastige om beginners te overtuigen...
Je kan wel iemand stimuleren als diegene met hardlopen begint.![]()
Mja. Je hebt ook mensen die 'niet graag aan sport doen'. Moet je die dan nooit eens proberen te overtuigen om iets van sport te doen? Nooit aan sport doen brengt een stuk meer nadelen met zich mee dan. Ik vind wel dat je mensen mag proberen te overtuigen om een sport te beoefenen (of aan lichaamsbewegings te doen: wandelen is ook in zekere zin een sport), maar uiteindelijk moeten zij zelf uitmaken welke sport zij het leukste vinden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:33 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mensen die hardlopen niet leuk vinden moet je niet proberen te overtuigen vind ik.
Je kan wel iemand stimuleren als diegene met hardlopen begint.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Dit jaar nog maar 1 keer gelopen![]()
En bij de fysio is bevestigd dat ik een 'springers knie' heb en dat door onbalans in mijn bovenbeenspieren mijn knieschijf uit positie wordt getrokken en moet dus bepaalde groep bovenbeen spieren gaan trainen... en mag de komende 2 weken zeker niet hardlopen
En daarna krijg ik waarschijnlijk een plakker rond mijn knie om de knieschijf weer op de juiste plek te krijgen, waarmee ik mag gaan lopen...
Maar volgens mijn fysio is de Roparun niet in gevaar
Dat van de Roparun is wel goed nieuws natuurlijk
#18...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef Guard het volgende:
Today's motivational:
[ afbeelding ]
Voor als je weer eens geen zin hebt in core workouts
Maar we zijn hier toch gewoon allemaal hardstikke hardloopverslaafd?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja maar dus blijkbaar "gecontroleerd verslaafd"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
#18...
Maar we zijn hier toch gewoon allemaal hardstikke hardloopverslaafd?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oja, sociale controle enzo...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar dus blijkbaar "gecontroleerd verslaafd"
Vanavond maar weer eens toegeven aan de verslaving! Track-training!
ja maar tegen die tijd is het allang geen hoarders TT meer...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Vande bestelling? Van de schoenen komen ze pas als ik ze binnen heb.
Hoarden.... ik moest het even opzoeken. Wat is er mis met het gewone hamsteren?
Leuk om eens foto's van onze "gangetjes" te delen. Hier is het standaard een hardloopchaos onder de kapstok
ben niet thuis, dus kan niet beginnen![]()
![]()
ik ben aanzienlijk beter in het verzamelen van functionele shirts iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Tellen tight en shirt ook voor het hoarden of alleen schoenen?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zag dat Daywalk3r nog zo alleen bij de marathon van Enschede staat.
Dus MoBlo MSc, mag ik erbij in de op? Weet niet precies wat je nodig hebt en of het zo goed is.
1
2[b]27 april 2014 - [url=www.enschedemarathon.nl]Enschede marathon (Enschede)[/url][/b]
[*] Voccar - HM![]()
Ik heb lekker 1 paar schoenen.. heb mijn oude schoenen zelfs aan de hardloopwinkel gedoneerd.. zo gewoon gebleven!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:02 schreef Guard het volgende:
[..]
ja maar tegen die tijd is het allang geen hoarders TT meer...
http://c12010671.r71.cf2.(...)-bc2bb4e943d8__L.jpg![]()
Ik heb er een aparte kamer voor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:17 schreef Quoi het volgende:
Hoarden.... ik moest het even opzoeken. Wat is er mis met het gewone hamsteren?
Leuk om eens foto's van onze "gangetjes" te delen. Hier is het standaard een hardloopchaos onder de kapstok
ben niet thuis, dus kan niet beginnen![]()
![]()
Ik ga jullie even lekker jaloers maken. Ik zit hier op locatie. De zon schijnt het is meer dan 20 graden, en ik ga heerlijk een rondje fietsen. Wellicht vanavond na het eten (en uitbuiken) ook nog een rondje lopen.
En over hoarden gesproken. Ik heb pas zitten kijken naar wedstrijdschoenen (extra licht, extra sexy) en naar 5-fingers. Voorlopig heb ik me tegen mezelf weten te beschermen, geen idee hoelang ik dat volhoud.Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Nicequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
vooruit dan maar.
http://c12010671.r71.cf2.(...)-bc2bb4e943d8__L.jpg
Pas maar op.. Nu heb je Jero(mmeke) achter je aan!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:36 schreef Corniel het volgende:
en naar 5-fingers. Voorlopig heb ik me tegen mezelf weten te beschermen, geen idee hoelang ik dat volhoud.![]()
Haha ik heb bij beide dingen juist een tegengesteld gevoelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:27 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Dat is juist het lastige om beginners te overtuigen... in begin is de kans veel groter dat het tegenvalt: geen loopervaring - snel buiten adem - pijnlijke spieren/gewrichten dag nadien - ....
Lopen wordt gaandeweg steeds fijner naarmate je vordert (vind ik). Nu zou ik moeilijk zonder kunnen. Starten in de wintermaanden is een extra uitdaging voor beginners, ikzelf ben begonnen in de zomer waardoor ik het toen gemakkelijker in de beginperiode kon volhouden denk ik.Ik vond het begin juist supermotiverend omdat je ontzettend snel merkt dat je vooruitgang boekt. Nu gaat de opbouw voor mijn gevoel langzamer, nu ik een jaartje loop. Ik ben vorig jaar januari begonnen en ik vind lopen in deze tijd heer-lijk. Geef mij maar kou, met warm weer vind ik het veel lastiger! Jammer alleen dat deze tijd in nederland gepaard gaat met veel donkere uren wat het lopen van leuke routes lastiger maakt omdat ik alleen loop.
![]()
Allemaal naar buiten vandaag!Het is echt super lekker weer, vond het jammer dat de les zo snel voorbij was...
![]()
Het is zeker superlekker weer! Had zin in een testje, beetje kijken hoe ik er nu voor sta nu ik de laatste tijd alleen duurloopjes heb gedaan. Net mijn nieuwe shirt en korte tight dus binnengekregen, dus die ook meteen maar getest.
En.. OMFG 4 BEKERTJES!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/289718158/2368823
![]()
![]()
![]()
![]()
Duuuuuuuuuuude...![]()
Als ik vanavond half zo snel loop ben ik al tevreden.
Goedzo Jero_nimo!
En uh, bekertjes, da's zeker iets voor premium members van endomondo? Of mis ik iets?![]()
ARMAGAD!!11quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef Jero_nimo het volgende:
Het is zeker superlekker weer! Had zin in een testje, beetje kijken hoe ik er nu voor sta nu ik de laatste tijd alleen duurloopjes heb gedaan. Net mijn nieuwe shirt en korte tight dus binnengekregen, dus die ook meteen maar getest.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe schoentjes net uitgelaten en ze zijn goedgekeurd.Geen zere voeten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Op naar de 17 minuten grens in een wedstrijdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/jaloers]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Wtf man, dat is een snelheid die ik normaal fiets. Vervelende van die bekertjes is dat het nog lastiger wordt om records te verbrekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gekkenhuis ja, als dat ooit zou kunnen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op naar de 17 minuten grens in een wedstrijd
[/jaloers]![]()
Hoop dat jij ook snel weer kan lopen! Als jij een tijd goed door kan trainen moet je dat ook zeker gaan halen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Gekkenhuis ja, als dat ooit zou kunnen!![]()
Hoop dat jij ook snel weer kan lopen! Als jij een tijd goed door kan trainen moet je dat ook zeker gaan halen!Als je nu in een opwelling 17:22 kan lopen, moet het bij een wedstrijd wel onder de 17 min kunnen hoor
![]()
Ja, ik hoop ook snel weer te kunnen lopen, maar gelukkig gaf de fysio aan dat ik op tijd aan de bel heb getrokken... Dus ik hoop over een maand weer voluit te kunnen trainen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nu nog 8x zo lang volhouden en je hoort bij de Nederlandse topquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:53 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jij steekt mensen graag een hart onder de riem, he?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nu nog 8x zo lang volhouden en je hoort bij de Nederlandse topGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ach, voor hem is het tenminste nog soort van binnen bereik! Ik kan niet eens 500m op de marathonsnelheid van de toppers lopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:37 schreef Frsh het volgende:
[..]
Jij steekt mensen graag een hart onder de riem, he?
Helaas moet er ook nog gewerkt worden, geld nodig om hardloopverslaving te bekostigenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:48 schreef _Peach_ het volgende:
Allemaal naar buiten vandaag!Het is echt super lekker weer, vond het jammer dat de les zo snel voorbij was...
Ga je ook zo lopen op de Regte Heide, Jero?
Dan kan ik wel wat euro's op je inzetten
Ik ga wel mijn best doen in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Guard het volgende:
Ga je ook zo lopen op de Regte Heide, Jero?
Dan kan ik wel wat euro's op je inzetten![]()
![]()
Een marathon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:07 schreef Levitas het volgende:
Jero, ging jij niet dit jaar een marathon lopen? Wat hoop je/ verwacht je daar te gaan lopen?
Gok ik.Ja doei.![]()
42195 meter?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nee, denk 27.5kmquote:
Serieus dus he, had me ingeschreven voor de Midwintermarathon, maar door die stomme blessure ga ik denk ik alleen de Asselronde lopen. Maar sta nog wel ingeschreven voor de marathon. Maar dit jaar eerst maar even de 50k lopen![]()
![]()
Ik kreeg net een mailtje over de Marathon van Amsterdamvraag me af wat het optimale moment is om me in te schrijven.
Alhoewel ik na Egmond ook wel weer twijfel of ik aan die drukte wil, Marathon van Zwolle is ook rond die tijd. Toevallig niemand die dat parcours kent?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook van plan een keer en marathon te gaan lopen maar heb zelf het idee dat het bij een kleinere loop de eerste keer makkelijker is. Minder uren reizen naar de start, minder geduw en trek bij kleedruimte, spullendump etc. Allemaal stressfactoren die de eerste keer er voor mij niet bij hoeven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kreeg net een mailtje over de Marathon van Amsterdamvraag me af wat het optimale moment is om me in te schrijven.
Alhoewel ik na Egmond ook wel weer twijfel of ik aan die drukte wil, Marathon van Zwolle is ook rond die tijd. Toevallig niemand die dat parcours kent?
Leiden 2015 ofzo denk ik.If at first you fail, re-define your objective.![]()
Hmja op zich is Amsterdam voor mij wel beter bereikbaar, en ik gok dat er dan ook meer mensen komen kijken. En je kunt er redelijk op vertrouwen dat bepaalde dingen goed geregeld zijn. Zwolle deden maar 250 mensen aan mee of zo, dat is wel weer heel weinigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:18 schreef abraham het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan een keer en marathon te gaan lopen maar heb zelf het idee dat het bij een kleinere loop de eerste keer makkelijker is. Minder uren reizen naar de start, minder geduw en trek bij kleedruimte, spullendump etc. Allemaal stressfactoren die de eerste keer er voor mij niet bij hoeven.
Leiden 2015 ofzo denk ik.
Ja, idem. Al heb ik vooralsnog niet de onbevredigbare behoefte om wel een keer zo'n grote/drukkte te doen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:18 schreef abraham het volgende:
dee dat het bij een kleinere loop de eerste keer makkelijker is. Minder uren reizen naar de start, minder geduw en trek bij kleedruimte, spullendump etc. Allemaal stressfactoren die de eerste keer er voor mij niet bij hoeven.
Als het meezit is mijn eerste mara in mei, en daar deden vorig jaar 179 mensen aan mee (althans, 179 finishers)
Ja doei.![]()
Toch heb ik dan zoiets, straks is de weg niet goed afgezet, of worden de tijden niet goed opgeslagen of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, idem. Al heb ik vooralsnog niet de onbevredigbare behoefte om wel een keer zo'n grote/drukkte te doen...
Als het meezit is mijn eerste mara in mei, en daar deden vorig jaar 179 mensen aan mee (althans, 179 finishers)Dat is misschien voor je 10e marathon minder erg maar voor je 1e een ramp!
Welke weg?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toch heb ik dan zoiets, straks is de weg niet goed afgezet, of worden de tijden niet goed opgeslagen of zoDat is misschien voor je 10e marathon minder erg maar voor je 1e een ramp!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: