Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gebaseerd op wat ik tot nu toe heb gezien. Maar wat is jouw inschatting dan, dat Federer wint? Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik ongelijk heb. We gaan het zien.quote:
Na al die jaren Murray niet kennenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Norrage het volgende:
Kom op Andy, steeds zo aanvallend spelen graag
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef Gruisman het volgende:
En Fed nu gewoon in 1 min z'n game pakken
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe langer de pot duurt, hoe beter de kansen voor Murray worden
Nou, weet ik niet hoor. Murray is na zo'n operatie ook niet op zijn fitst. Dat bleek toen wel tegen Mayerquote:
Da's waar natuurlijk, maar Murray is wel een vechter, en als Fed het er weer eens bij laat liggen, reken maar dat-ie z'n kansen zal proberen te grijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet hoor. Murray is na zo'n operatie ook niet op zijn fitst. Dat bleek toen wel tegen Mayer
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef truedestiny het volgende:
Wat een jankbal is die Murray ook.
Touché.quote:
Diverse.quote:
BBC zendt nooit iets uit van de AO, en voor de NOS bestaat tennis niet of nauwelijks, want geen Nederlanders van betekenis, weet u wel...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zend de BBC niks uit en de NOS pas vanaf de halve finale?
NOSquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
Ik ook. Maar die odds komen denk ik vooral door de stand, niet door het momentum.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef IJsbergsla het volgende:
Matchodds inmiddels 4.00/1.25, terwijl ik Murray wel een realistische kans geef. Jullie?
Ook niet als Murray de finale speelt zondag? En de Champions League kan dan ook wel naar een andere zender.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
BBC zendt nooit iets uit van de AO, en voor de NOS bestaat tennis niet of nauwelijks, want geen Nederlanders van betekenis, weet u wel...
Ze zenden elke dag een samenvatting uit van 20 seconden hoor, ondankbare.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zenden elke dag een samenvatting uit van 20 seconden hoor, ondankbare.
Het is toch op Eurosport, dan maakt het toch weinig uit? Of hoor je zo graag Jan 'en de goal' Roelfs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als Murray de finale speelt zondag? En de Champions League kan dan ook wel naar een andere zender.
En de gamequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is toch op Eurosport, dan maakt het toch weinig uit? Of hoor je zo graag Jan 'en de goal' Roelfs?
Natuurlijk is hij beter, hij is GOATquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef truedestiny het volgende:
Federer is beter, nu zichzelf nog belonen.
quote:
Eurosport heeft telkens reclame tussendoor en ik kijk liever op de BBC want dan hoor ik die vrouw of die Belg op Eurosport niet meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is toch op Eurosport, dan maakt het toch weinig uit? Of hoor je zo graag Jan 'en de goal' Roelfs?
Zet dan Engels commentaar opquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Eurosport heeft telkens reclame tussendoor en ik kijk liever op de BBC want dan hoor ik die vrouw of die Belg op Eurosport niet meer.
Beter? Hij is de beste. Op zijn 32equote:Op woensdag 22 januari 2014 12:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij beter, hij is GOAT
Dat roepen we ook al tien jaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Beter? Hij is de beste. Op zijn 32e![]()
![]()
Op die leeftijd loopt Nadal al met zijn rollator
Jij roept ook al tien jaar dat je een Federer-fan bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat roepen we ook al tien jaar.
Dit dus. Schijnt mee te vallen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat roepen we ook al tien jaar.
en d( i )e Murrayquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Op die leeftijd heeft Nadal meer slams te pakkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:44 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Beter? Hij is de beste. Op zijn 32e![]()
![]()
Op die leeftijd loopt Nadal al met zijn rollator
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij roept ook al tien jaar dat je een Federer-fan bent
Nee hoor, dat is alleen mijn username. Ik roep niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:45 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Jij roept ook al tien jaar dat je een Federer-fan bent
Dat gaatje viel al op 5-4 in de 3e set... en in de TB...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Norrage het volgende:
Federer is wel echt de betere speler...maar ja. Hij kan het gaatje nog niet maken....
Hij heeft al wel een paar keer naar zijn rug gegrepen, maar bij Murray weet je natuurlijk nooit of er wel echt iets aan de hand is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:51 schreef Federer-fan het volgende:
De Engelse commentator heeft het over "through the pain barrier". Heeft Murray dan nog last van zijn blessure? Heb er eerder niks over gehoord.
Nja, eerst nog maar de break maken.quote:
quote:
Zeg ik dat dan?quote:
Oké, fijn voor je.quote:
30-30.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:56 schreef Norrage het volgende:
GODVERDOMME HOUDEN NU AL MIJN STREAMS ER MEE OP
Dat kan Fed prima zelf hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:56 schreef BoerBert het volgende:
Is Murray door Nadal ingehuurd om Federer mentaal en fysiek te slopen ofzo?
MP Federer. Goede 1e service.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:56 schreef Norrage het volgende:
GODVERDOMME HOUDEN NU AL MIJN STREAMS ER MEE OP
2007 wimbledonquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:01 schreef BobW het volgende:
Wie kan raden in welk jaar Federer voor het laatst won van Nadal op een Grand Slam?
Nog nooit buiten Wimby van Rafa gewonnen op een GS....quote:
Yep. Leuk on-court interview ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:03 schreef truedestiny het volgende:
Hij ziet er wel veel relaxter uit dan anders.
Nog nooit tegen elkaar gespeeld op de US Open.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog nooit buiten Wimby van Rafa gewonnen op een GS....
Dat blijft ook tamelijk bizarquote:
Bouchard - Radwanska is de finale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Van Na Li kun je nog genoeg genieten in de vrouwenfinale
wtf?quote:
quote:
Je dacht zeker ook dat S. Williams - Azarenka de finale zou worden deze Australian Open na winst op Li en Sharapova in de halve finale want dat zijn de top 4 en die halen altijd de halve finale.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:44 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Denken dat Bouchard van een niet-geblesseerde top tien-speelster gaat winnen
Nou hij was niet in grootse vorm tegen Dimitrov:quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef stefan92 het volgende:
Is er buiten die blaar om meer aan de hand met Nadal? Backodds op Betfair zijn 1.56
En voor toernooiwinst nu zelfs boven de 2.
Ik snap je punt niet? Li Na is in topvorm en Bouchard's enige winst van formaat is tegen Ivanovic die half geblesseerd was. Het is op zijn zachtst gezegd extreem voorbarig om Bouchard nu al als de winnaar (van die partij) te bestempelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Je dacht zeker ook dat S. Williams - Azarenka de finale zou worden deze Australian Open na winst op Li en Sharapova in de halve finale want dat zijn de top 4 en die halen altijd de halve finale.
Liever dat hij weggeveegd wordt, dan dat hij WEER verliest na eigenlijk beter te zijn...quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef DeeBee het volgende:
Hoop bovenal dat het een wedstrijd wordt. Te vaak eenzijdige partijen, als Federer verliest, so be it, maar niet met zo'n zaadpartij aub.
Ik zie toch echt liever een echte wedstrijd dan een veegpartij. Maar ik snap je punt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Liever dat hij weggeveegd wordt, dan dat hij WEER verliest na eigenlijk beter te zijn...
Nou, zeg dat wel: http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=W367&oId=N409quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Dimitrov had die pot gewoon moeten winnen inderdaad, maar faalde op de belangrijkste punten.
Net zoals veel mensen hier dachten dat Djoko fluitend de titel zou winnen, zie je nu hetzelfde betreffende Nadal, maar hij had ook al moeite met Nishikori...
Ik hoop dat Edberg Fed eens eventjes stevig gaat inpeperen dat hij niet meteen hoeft te gaan liggen met z'n pootjes omhoog zodra Nadal aan de andere kant van het net verschijnt.
En natuurlijk hoop ik dat Wawrinka wint van Berdych, want die laatste is ook al hopeloos tegen Nadal. Wawa heeft in ieder geval de juiste 'spirit'.
Wawrinka deed het ook bij de WTF prima tegen Nadal, dus ik heb hoop.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nou, zeg dat wel: http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=W367&oId=N409
Tel meteen even hoeveel sets hij heeft gewonnen.
Ja, hij stond daar wel, in die finale. Dat was ook het enige wat hij daar deed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef Norrage het volgende:
Berdych is straks tenminste iemand in een finale die daar tenminste nog ervaring in heeft, al is het al weer een tijdje geleden...
Het voordeel daarvan is dat als Wawa verliest, je in ieder geval nog wat troost krijgt door de ontvangen cash.quote:Ik zet mijn geld op Berdych trouwens, morgne.
Meer punten winnen en toch verliezen, nou Wawrinka bleef wel op de benen staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wawrinka deed het ook bij de WTF prima tegen Nadal, dus ik heb hoop.
Berdych daarentegen gaat meteen op z'n knietjes liggen.
Ja. Maar vaak is dat omdat je daar voor de eerste keer staat. Daarom noem ik het ook. Berdych zal vast minder hard knikkende knietjes hebben dan toen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, hij stond daar wel, in die finale. Dat was ook het enige wat hij daar deed.
[..]
Het voordeel daarvan is dat als Wawa verliest, je in ieder geval nog wat troost krijgt door de ontvangen cash.
Ik vind het een beetje een onzin-argument. Er zijn ook zat grote spelers die hun eerste GS-finale gewoon doodleuk winnend afsloten. Federer. Nadal. Zelfs Del Potro, die daarna toch ook maar weinig concreets heeft laten zien op dat vlak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Norrage het volgende:
Ja. Maar vaak is dat omdat je daar voor de eerste keer staat.
Het probleem met Berdych is volgens mij niet zo zeer dat hij er toen met knikkende knietjes stond, maar veeleer omdat hij een ongelofelijke Nadal-fanboy is.quote:Daarom noem ik het ook. Berdych zal vast minder hard knikkende knietjes hebben dan toen.
Ja, maar die speelden hun eerste GS finale niet tegen de #1 van de wereldquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een onzin-argument. Er zijn ook zat grote spelers die hun eerste GS-finale gewoon doodleuk winnend afsloten. Federer. Nadal. Zelfs Del Potro, die daarna toch ook maar weinig concreets heeft laten zien op dat vlak.
Dat "eerste keer"-argument is trouwens verrekte populair geworden nadat Murray z'n eerste GS-finale verloor (en ook nog een aantal daarna). Geen toeval lijkt me.
[..]
Het probleem met Berdych is volgens mij niet zo zeer dat hij er toen met knikkende knietjes stond, maar veeleer omdat hij een ongelofelijke Nadal-fanboy is.
Da's waar natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar die speelden hun eerste GS finale niet tegen de #1 van de wereldDat lijkt me het hele verschil. Sterker nog, ik denk dat Fed en Rafa (en ook Djoko) er profijt van hebben gehad niet meteen tegen een legende in de finale te hebben gemoeten. Al die anderen, Soderling, Tsonga, Baghdatis, Berdych...moest tegen een Fed of Rafa (of Djoko) spelen meteen, en dat is wat anders dan een Puerta, Phillippousis of Tsonga tegenkomen in je eerste GS finale.
Ik vind dit soort fatalisme soms een beetje sneu. Zeker als het van Fed-fans afkomstig is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef superniger het volgende:
Beter geven ze de overwinning meteen aan Nadal.
Nole verloor ook zijn eerste GS finale tegen Federer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, maar die speelden hun eerste GS finale niet tegen de #1 van de wereldDat lijkt me het hele verschil. Sterker nog, ik denk dat Fed en Rafa (en ook Djoko) er profijt van hebben gehad niet meteen tegen een legende in de finale te hebben gemoeten. Al die anderen, Soderling, Tsonga, Baghdatis, Berdych...moest tegen een Fed of Rafa (of Djoko) spelen meteen, en dat is wat anders dan een Puerta, Phillippousis of Tsonga tegenkomen in je eerste GS finale.
Ohja natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Nole verloor ook zijn eerste GS finale tegen Federer.
Ze versloeg Ivanovic ook op Wimbledon vorig jaar en won ook al eens van Stephens en Jankovic en ze is verkozen tot nieuwkomer van het jaar en ze staat na deze Australian Open al rond plek 18 op de wereldranglijst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Li Na is in topvorm en Bouchard's enige winst van formaat is tegen Ivanovic die half geblesseerd was. Het is op zijn zachtst gezegd extreem voorbarig om Bouchard nu al als de winnaar (van die partij) te bestempelen.
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Norrage het volgende:
En ok. Het is bevestigd. Ferrer is echt een pusher
Wawa die nog nooit een set van Nadal heeft gewonnen, en daar dan meer moeite mee dan met Fed?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:49 schreef jojomen4 het volgende:Ik zie hem wel moeite hebben met wawa.
Klopt ja, daarvoor zelfs match point overleefd dacht ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:51 schreef truedestiny het volgende:
Na Li is toch helemaal niet in topvorm? Alleen haar laatste rondje goed gespeeld?
Dat is al weer 2 rondes geleden. Daarmee heeft ze zich in vorm gespeeld, klaarblijkelijk. Makarova (geen misselijke hier, al Venus en Serena hier verslagen en 2x kwartfinale) van de baan geveegd, en daarna Penetta, die ook erg goed stond te ballen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt ja, daarvoor zelfs match point overleefd dacht ik.
Zichtbaar talent.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef Norrage het volgende:
Nieuw racket mijn reet, volgens mij zit Fed zelf aan de doping
Zoveel mag hij er vrijdag ook tegen Federer slaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:28 schreef franklop het volgende:
Nadal ook echt 47 UE's in de wedstrijd. Er zijn GS's geweest dat hij er zoveel geeneens in een toernooi sloeg
Liever het dubbelequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Zoveel mag hij er vrijdag ook tegen Federer slaan.
Was een vrij kansloze viering ja, hoewel het best een mooie winner was op setpunt en ik ook wel snap dat-ie het moeilijk had.quote:
Lach maar. Ik vind de kans dat Wawa nu van 'm wint groter dan dat Fed dat doet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:37 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Wawa die nog nooit een set van Nadal heeft gewonnen, en daar dan meer moeite mee dan met Fed?![]()
![]()
![]()
Ja, maar in elk geval wat ingetogener dan dat bezeten gedoe van Djokovic.quote:
Allebei sneu/zielig/triest/erg/debiel/overdreven/halfgaar/quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar in elk geval wat ingetogener dan dat bezeten gedoe van Djokovic.
Genoeg potentie bij haar, maar deze run hier is vooralsnog een enorme fluke. Alleen een geblesseerde Ivanovic verslagen, verder alleen maar speelsters buiten de top honderd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 03:54 schreef Szura het volgende:
Dit wordt pijnlijk voor Bouchard zo te zien...
NOSquote:Radwanska vooraf favoriet
Radwanska had vijf van de zes duels met Cibulková gewonnen en gold na haar uitstekende optreden tegen titelhoudster Viktoria Azarenka als favoriet.
Maar zo spetterend als de partij van Radwanska was in de kwartfinales, zo mat was haar spel tegen Cibulková. De als vijfde geplaatste Poolse daarentegen begon uitermate gretig aan het duel, mepte de ene na de andere winner langs de lijn en had in wezen niets van Radwanska te duchten.
Zo'n goedkoop shirtje lijkt het inderdaad. H&M vind ik sowieso een paupermerk en zeker als er als sponsor mee te lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef kalinhos het volgende:
Dat shirt wat Berdych aanheeft vind ik echt geen gezicht overigens
Laten we het erop houden dat hij geloof ik de enige is die met die sponsor rondloopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het schitterend. Dat er zoveel mensen over vallen zeg
Moet elke keer lachen als zijn box in beeld komt..allemaal dat debiele shirt aanquote:
Vind het maar saai deze service games.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:14 schreef Norrage het volgende:
Leuk in ieder geval. Het laatste dat je wilt is dat deze relatieve "nobodies" elkaar nog in straight sets eraf slaan ook
Doe mij dan maar de creaties van #teamnolequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet elke keer lachen als zijn box in beeld komt..allemaal dat debiele shirt aan
Heel matige tiebreak van Wawa, maar toch ook vooral heel sterk van Berd. Die raised zijn game even, toch wel een beetje uit het niets. Wawrinka een beetje in slaap gesust door die makkelijke servicegames.
Shirt en broek van Berdich doet me aan voetbalclub denken. Weet niet welke.... Espanyol of Deportivo of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Doe mij dan maar de creaties van #teamnole
En nog maar een keer een game laterquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Wel een belangrijke hold dankzij 3 goede services vanaf 30-40. Momentum is wel echt omgeslagen vanaf die tiebreak.
Loopt ook voor geen meter.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Szura het volgende:
Toch nog maar de vijfde backhandwinner van Wawa
Ik ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind er geen klap aan.
Ja, nu al 2 puntenquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Kijken of Wawa nu een betere TB aflevert
quote:
Eerste 2 sets was het andersom. Tot die tiebreak dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Berdych in de rally echt veel beter. Wawa's ballen hebben geen diepgang.
Toen keek ik nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerste 2 sets was het andersom. Tot die tiebreak dan.
Kunnen inderdaad wel wat thema's, motieven en literaire verwijzingen gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Berdych in de rally echt veel beter. Wawa's ballen hebben geen diepgang.
Eens. Wel leuk zo'n meelevend chickiequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef Tim86 het volgende:
Mooi eerbetoon aan Roowbin dit.
Toch wel opvallend dat ze allebei een tiebreak pakken die flink tegen de verhouding van de set is. Deze nog wel wat extremer dan die van set 2.
En wat heeft Berd toch een goede chick tegenwoordig..kan niet vaak genoeg gezegd worden [ afbeelding ]
quote:
Toch gewoon een prima shirt? Wellicht geschikter voor voetbal maar toch.. Dan vind ik het mooier dan dat camping shirt van Dimitrovquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat? Ziet er toch niet uit man
Ik vind het best mooi. Zou kopen voor op de tennisbaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef Norrage het volgende:
Ja het is een voetbaltenue. Ja het is H&M. Maar lelijk vind ik het niet hoor.
Shirt van Wawa vind ik eigenlijk minder dan die van de Berd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toch gewoon een prima shirt? Wellicht geschikter voor voetbal maar toch.. Dan vind ik het mooier dan dat camping shirt van Dimitrov
Ik vind het echt het meest lelijke shirt wat ik heb gezien.Vooral in combinatie met die broek,foeilelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:12 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Toch gewoon een prima shirt? Wellicht geschikter voor voetbal maar toch.. Dan vind ik het mooier dan dat camping shirt van Dimitrov
Ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Mansjester het volgende:
Maar jullie denken er dus anders over
Die broek is wel vies inderdaadquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het echt het meest lelijke shirt wat ik heb gezien.Vooral in combinatie met die broek,foeilelijk.
Het probleem is dat IEDEREEN het erover heeft, en het kut vind. Ik vind het prima. Leuker dan die outfit van Wawa bv, met zo'n lelijk geel lijntje. En de lelijkste outfit ooit is dit:quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het echt het meest lelijke shirt wat ik heb gezien.Vooral in combinatie met die broek,foeilelijk.
ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een shirt met urinesporen en een hap eruit bij de hals
Ow, ik heb de discussie niet gevolgd en zag het in dit topic ook niet genoemd worden.En die kleding die jij laat zien vind ik ook niet mooi neequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het probleem is dat IEDEREEN het erover heeft, en het kut vind. Ik vind het prima. Leuker dan die outfit van Wawa bv, met zo'n lelijk geel lijntje. En de lelijkste outfit ooit is dit:
[ afbeelding ]
of bv deze:
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Doe dan deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |