Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gebaseerd op wat ik tot nu toe heb gezien. Maar wat is jouw inschatting dan, dat Federer wint? Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik ongelijk heb. We gaan het zien.quote:
Na al die jaren Murray niet kennenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Norrage het volgende:
Kom op Andy, steeds zo aanvallend spelen graag
quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef Gruisman het volgende:
En Fed nu gewoon in 1 min z'n game pakken
Uiteraard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hoe langer de pot duurt, hoe beter de kansen voor Murray worden
Nou, weet ik niet hoor. Murray is na zo'n operatie ook niet op zijn fitst. Dat bleek toen wel tegen Mayerquote:
Da's waar natuurlijk, maar Murray is wel een vechter, en als Fed het er weer eens bij laat liggen, reken maar dat-ie z'n kansen zal proberen te grijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet hoor. Murray is na zo'n operatie ook niet op zijn fitst. Dat bleek toen wel tegen Mayer
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:34 schreef truedestiny het volgende:
Wat een jankbal is die Murray ook.
Touché.quote:
Diverse.quote:
BBC zendt nooit iets uit van de AO, en voor de NOS bestaat tennis niet of nauwelijks, want geen Nederlanders van betekenis, weet u wel...quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
Waarom zend de BBC niks uit en de NOS pas vanaf de halve finale?
NOSquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
Ik ook. Maar die odds komen denk ik vooral door de stand, niet door het momentum.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef IJsbergsla het volgende:
Matchodds inmiddels 4.00/1.25, terwijl ik Murray wel een realistische kans geef. Jullie?
Ook niet als Murray de finale speelt zondag? En de Champions League kan dan ook wel naar een andere zender.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
BBC zendt nooit iets uit van de AO, en voor de NOS bestaat tennis niet of nauwelijks, want geen Nederlanders van betekenis, weet u wel...
Ze zenden elke dag een samenvatting uit van 20 seconden hoor, ondankbare.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef Nober het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zenden elke dag een samenvatting uit van 20 seconden hoor, ondankbare.
Het is toch op Eurosport, dan maakt het toch weinig uit? Of hoor je zo graag Jan 'en de goal' Roelfs?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als Murray de finale speelt zondag? En de Champions League kan dan ook wel naar een andere zender.
En de gamequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Het is toch op Eurosport, dan maakt het toch weinig uit? Of hoor je zo graag Jan 'en de goal' Roelfs?
Natuurlijk is hij beter, hij is GOATquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef truedestiny het volgende:
Federer is beter, nu zichzelf nog belonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |