quote:
Nee, maar je moet toch even omschakelen bij zijn/haar posts.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik maal er zelf inderdaad ook niet zoveel om. Ik denk dat ik wellicht de identiteit van één of twee FOK!kers ken, maar dat heeft verder geen toegevoegde waarde.
Ik vind jouw ui altijd echt nice. +1 voor dat imago.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
Vaak helpt het als je UI ook een beetje matcht met je posts.
wat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
heel diep in diegene zijn FiPo gravend
Klopt.. it is still the internet..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
Maar dat omschakelen en een verpest illusie is niet knettertje tof
namenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch even omschakelen bij zijn/haar posts.
Het is een beeld wat je geschept hebt bij een user. Een soort imago. Maar dat is dan ook de charme van zo'n forum.
Dank danku. Maar dit is gelijk een goed voorbeeld hoeveel zo'n ui kan betekenen voor het beeld van wat men van je heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind jouw ui altijd echt nice. +1 voor dat imago.
Ja, ik had achter jou dus nooit zo'n taalgebruik en niet-onzin topic verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dank danku. Maar dit is gelijk een goed voorbeeld hoeveel zo'n ui kan betekenen voor het beeld van wat men van je heeft.
quote:
Ja, godverquote:
Ach ja, je eigen sprookje maken is altijd leuk natuurlijk totdat je beseft dat de realiteit eigenlijk nog vele malen onwaarschijnlijker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch even omschakelen bij zijn/haar posts.
Het is een beeld wat je geschept hebt bij een user. Een soort imago. Maar dat is dan ook de charme van zo'n forum.
Thug lifequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
die pet heb ik ookquote:
Een dikkige norse dertiger met 6,2 vriendin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Door dit topic ga ik weer een nieuwe UI uitzoeken. Nog suggesties voor een UI die bij mijn imago past?
Haywood.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ik een foto van Haywood heb gezien, ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar haar
Mijn DM staat open.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Achgoed, we moeten er mee leren leven. Ik heb ook eens wat namen doorgespeeld gekregen van FOK!ers die echt precies voldeden aan mijn beeld.
ik kwam er laatst ook zo een tegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Achgoed, we moeten er mee leren leven. Ik heb ook eens wat namen doorgespeeld gekregen van FOK!ers die echt precies voldeden aan mijn beeld.
Mijn DM staat open (nieuwsgierigheid is een sierlijke karaktereigenschap toch?)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Wat voor een beeld heb je van mij dan? Eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Door dit topic ga ik weer een nieuwe UI uitzoeken. Nog suggesties voor een UI die bij mijn imago past?
Ik heb hem van jezelf ontvangen manquote:
Stuur eens door dan aubquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb hem van jezelf ontvangen man
Vriendinloos hoor al een tijdjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een dikkige norse dertiger met 6,2 vriendin.
Ik associeer je nog steeds teveel met Rezania maar dat is vanwege je username. Je UI is best niks zeggend tbhquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat voor een beeld heb je van mij dan? Eerlijk zijn.
Bedankt nu heb ik niet hoeven lezen maar toch kunnen posten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat boeit dus helemaal niemand, maar toch ook weer wel. Dat is de consensus in dit topic.
Is ze mooi?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ik een foto van Haywood heb gezien, ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar haar
Voor haar leeftijd is ze mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat valt tegen, dan![]()
Maar misschien zou ik haar hoger indelen
Een gapend kontgatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik weet nu niet precies wat ik moet denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd is ze mooi
Dat is het hele punt waarom dat soort types op FOK! zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
Vera is trouwens wel een baasje. Maar die types zouden ze moeten verbieden op FOK! Hun in bescherming nemen voor zichzelf. Worden vast veel te veel gestalkt
Pics? Pleaaaase.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd is ze mooi
Hihi nouuuuhouuuuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verwachtte ik al, maar ik wil niet dat ze mij met jou gaan verwarren natuurlijk.
Ik wil haar foto's wel ruilen tegen die van jou, jij stuurt eerst.quote:
Hoe ik eruit zie zal voor KLB altijd een mysterie blijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik wil haar foto's wel ruilen tegen die van jou, jij stuurt eerst.
Alsof we het willen wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe ik eruit zie zal voor KLB altijd een mysterie blijven.
Ik heb wel eens foto's van haywood gezien.quote:
Nou, dan ook geen foto's van Haywood hè.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe ik eruit zie zal voor KLB altijd een mysterie blijven.
nouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou, dan ook geen foto's van Haywood hè.
ik heb mensen die dat voor mij doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar ik ga namen niet doorspelen. Is niet nodig. Gaat niet om de namen gaat om het verassingseffect.
Jullie vinden je eigen FOK!er wel om te ontmaskeren
Ik heb er al een paar ontmaskerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef Zaktabak het volgende:
Maar ik ga namen niet doorspelen. Is niet nodig. Gaat niet om de namen gaat om het verassingseffect.
Jullie vinden je eigen FOK!er wel om te ontmaskeren
Ze is aardig dik en heeft een beta uiterlijk. Als het goed is heeft ze rood haar ofzo tot op haar schouders.quote:
houdoequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga slapen ouwe rukkers. Toedeloers
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga slapen ouwe rukkers. Toedeloers
quote:
Daar word je hard van, sterker door strijd zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou![]()
wat een nare situatie.
O o je hebt me te pakken!!!1!!11!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dikke kasthomo met asperges genoeg.
nee dat is ze volgens mij wel echt, ze heeft wel vaker een pic gepostquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haywood had het ergens zelf gepost geloof ik. Of ik ben er ingetuind
Ben je een Rotterdammertquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Daar word je hard van, sterker door strijd zeg ik altijd maar.
gekocht bij liekendiek¿quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
Chuck heeft zelfs nog op de achterbank liggen slapen.quote:
een echte collectors edition dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Chuck heeft zelfs nog op de achterbank liggen slapen.
Ja dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:
De helft van mijn FB-vrienden zijn FOK!kers. Ken ik allemaal echt. De horror!
Onterechte klacht, niet janken.
Ja, dat ben ik echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat is ze volgens mij wel echt, ze heeft wel vaker een pic gepost
en dit vat het wel aardig samen ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ze is aardig dik en heeft een beta uiterlijk. Als het goed is heeft ze rood haar ofzo tot op haar schouders.
Ik heb nog geen pics gezien, dus ik stel me jou voor als een roodharige Nigella Lawson.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik echt
[..]
en dit vat het wel aardig samen ja.
Sorry jongens, ik ben geen milf of cougar of wat dan ook, maar gelukkig hebben jullie mijn posts nog
Rood haar, dikke billen, dikke memmen, gebruikt cocaïne en wiet en kan koken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pics gezien, dus ik stel me jou voor als een roodharige Nigella Lawson.
Bij mij maar 1/4dequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef Rezania het volgende:
De helft van mijn FB-vrienden zijn FOK!kers. Ken ik allemaal echt. De horror!
Onterechte klacht, niet janken.
Doe dat maar ja, daar heb ik geen problemen meequote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pics gezien, dus ik stel me jou voor als een roodharige Nigella Lawson.
Ik zou het ook heel raar vinden als ik iemand die ik vaak zie posten ineens in het echt blijk te kennen. Niet eens zozeer om hoe ze eruit zien, want dat interesseert mij eerlijk gezegd niet zo heel erg, maar gewoon omdat de echte persoon en de internetpersoon dan over elkaar heenvallen en dat zou gewoon... raar zijn. Denk ik. Tenzij die persoon in het echt precies hetzelfde is natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ben het wel eens met TS. Als je naar en subforum-meet gaat, ben je ook meteen tientallen illusies armer, denk ik.
Ik ken een paar FOK!'ers in het echt, maar ik kom ze nauwelijks tegen.
Ik heb van jou ook een beeld hoe ik denk dat je er uit zietquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:40 schreef madeliefff het volgende:
Je kunt altijd nog uitloggen natuurlijk
Volgens mij heeft Haywood echt gigantische tietenquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
HALLO IK LEES INMIDDELS MEE HOORquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:13 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Haywood echt gigantische tieten
Boeit me niet. Je hebt ze dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:14 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
HALLO IK LEES INMIDDELS MEE HOOR
Tong is van de mods.. Zegt men althansquote:
Denken dat Frank_Drebin, onder andere, ook maar in staat is tot enige vorm van humorquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Tong is van de mods.. Zegt men althans
Tong is van iedereenquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik ben ze kwijt, vandaar dat ik geregeld genoodzaakt ben om het met mijn main-account te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Zijn er serieus mensen die de inloggegevens van het Tong-account niet hebben
Wat dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef Ambicioso het volgende:
Dan mag jij ook eens wat informatie doorspelen.
Dit verklaart inderdaad sommige van je topics.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben ze kwijt, vandaar dat ik geregeld genoodzaakt ben om het met mijn main-account te doen.
Fo.. Fo.. Fop.. Fopje, ben jij dat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef Fopje het volgende:
Mijn neef zit hier ook, van mij weet ie het niet
ik weet waar zijn huis woontquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fo.. Fo.. Fop.. Fopje, ben jij dat?
Parkeer jij altijd in de berm, naast de middenberm?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar dit is mijn auto:
[ afbeelding ]
Maar je bent een Turk?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Iedereen denkt dat ik een marokkaan ben.
Maar je bent een Koerd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Maar je heet Henk, hebt een bierbuik en bent 55 jaar oud?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Maar je bent een Belg?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Maar je bent een derdegraads allochtoon van Marrokaanse afkomst maar met een Nederlands paspoort?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Nou nou, er is geen reden om beledigend te worden lijkt me.quote:
Sorryquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nou nou, er is geen reden om beledigend te worden lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
SorryMet een beta uiterlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
SorryZe heeft laatst nog een pic gepost in poepselfie topiqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meteen beste foto
quote:
Wanneer?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ze heeft laatst nog een pic gepost in poepselfie topique
Meteen beste foto
[..]
Oh, ik dacht dat poepselfie een zelfbedacht synoniem was voor het userfoto's topicquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat poepselfie een zelfbedacht synoniem was voor het userfoto's topic
Waar is het redhead gedeelte van je haar?quote:
Het is meer een beetje aubergineachtig ja, ik weet het. Blame Enfatruskiloin, die loopt valse informatie te verspreiden over mijn haarkleur.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waar is het redhead gedeelte van je haar?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het is meer een beetje aubergineachtig ja, ik weet het. Blame Enfatruskiloin, die loopt valse informatie te verspreiden over mijn haarkleur.
Ik leefde me extreem in in de situatie. Alles voor Fok hequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]die Enfat.
Je kijkt wel een beetje moeilijk op die foto. Misschien een idee je eetpatroon aan te passen?
Oh, nou, dat wordt gewaardeerd hoor!quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik leefde me extreem in in de situatie. Alles voor Fok he
Jouw topic heeft hiervoor gezorgd, jij draagt volledige verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:07 schreef Zaktabak het volgende:
Weer een illusie weg, Haywood, wat doe je ons aan
Ja, sorry hoor, maar volgens mij ben ik altijd redelijk duidelijk geweest over het feit dat ik geen lekker wijf ben, ik kan er niks aan doen dat jullie fantasie dan toch op hol slaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:07 schreef Zaktabak het volgende:
Weer een illusie weg, Haywood, wat doe je ons aan
Gelul. Volgens mij ben je een geil wijf van hier tot Tokio.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar volgens mij ben ik altijd redelijk duidelijk geweest over het feit dat ik geen lekker wijf ben, ik kan er niks aan doen dat jullie fantasie dan toch op hol slaat
huuuuuuuuuuuuu watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
Vera is trouwens wel een baasje. Maar die types zouden ze moeten verbieden op FOK! Hun in bescherming nemen voor zichzelf. Worden vast veel te veel gestalkt
wat is dit allemaalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat is het hele punt waarom dat soort types op FOK! zitten.
Stil nou, you are blowing my cover.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Volgens mij ben je een geil wijf van hier tot Tokio.
Luister niet naar ze hoor Vera, ik vind je nog steeds lief. Kom je heel even mee met mij naar dit donkere steegje, ik wil je iets laten zien. Wat zeg je, wat ik in mijn hand heb? Als we daar zijn mag je wel heel eventjes eraan ruiken, het is een doekje met een heel lekker luchtje erop.quote:
Ik heb pics van jou die iets anders blowen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Stil nou, you are blowing my cover.
ik zal jou wat laten ruikenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Luister niet naar ze hoor Vera, ik vind je nog steeds lief. Kom je heel even mee met mij naar dit donkere steegje, ik wil je iets laten zien. Wat zeg je, wat ik in mijn hand heb? Als we daar zijn mag je wel heel eventjes eraan ruiken, het is een doekje met een heel lekker luchtje erop.
Dat chickies nooit bij zolderkamerautisten in de buurt mogen komen. Slaan die autisten op hol, heeft nare gevolgen voor het meisje in kwestie.quote:
Hoe wist je dat ik van zulke dingen hou? Nu weet ik het zeker, jij en ik horen bij elkaar. Voor eeuwig.quote:
Geil is niet persé lekker en v.v.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gelul. Volgens mij ben je een geil wijf van hier tot Tokio.
Het is groen en veroorzaakt rode oogjes?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb pics van jou die iets anders blowen ja.
Ja, krijgen ze een rood hoofd, epileptische aanvallen en gaan ze zenuwachtig springen en over eigen benen wrijven. Of was je bang dat ze die meiden iets zouden doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat chickies nooit bij zolderkamerautisten in de buurt mogen komen. Slaan die autisten op hol, heeft nare gevolgen voor het meisje in kwestie.
Alsof je een rode doek bij een hitsige stier houd. Ach, je weet zelf.
Het was groot en had een paars uiteinde maar veroorzaakte tranen in d'r ogen toen ze er op sabbelde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Het is groen en veroorzaakt rode oogjes?
Oja maar ik zit hier sinds 2011 ofzo dus dat is me bekendquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:19 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat chickies nooit bij zolderkamerautisten in de buurt mogen komen. Slaan die autisten op hol, heeft nare gevolgen voor het meisje in kwestie.
Alsof je een rode doek bij een hitsige stier houd. Ach, je weet zelf.
Ik heb ook een piemel maar als het ware liefde is, is dit dus geen probleem? Fijn dat je me zo begrijptquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik van zulke dingen hou? Nu weet ik het zeker, jij en ik horen bij elkaar. Voor eeuwig.
Geen enkel probleem schatje, ik wil wel het vrouwtje spelen danquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ik heb ook een piemel maar als het ware liefde is, is dit dus geen probleem? Fijn dat je me zo begrijpt![]()
Ik kan gewoon niet goed tegen de smaak van smegma.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het was groot en had een paars uiteinde maar veroorzaakte tranen in d'r ogen toen ze er op sabbelde.
Ik heb toch al gezegd dat ik me de volgende keer zal wassen voor de sex? Wat wil je nog meer vrouw!?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet goed tegen de smaak van smegma.
Piemelkaasquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Een doos Merci natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik me de volgende keer zal wassen voor de sex? Wat wil je nog meer vrouw!?
Oh godquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Briequote:
De XL variant toch? Oke. Na de sex als jij je weer grommend terugtrekt in je hoekje kan ik je bedaren door merci reepjes naar je toe te gooien. Of was dat nou tijdens je maandelijkse periode? Ik hou het niet meer bij.quote:
klinkt steeds beter ditquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen enkel probleem schatje, ik wil wel het vrouwtje spelen dan
Die van dat gooien na de seks, dat ben ik. Als ik ongesteld ben moet je juist niks naar me toe gooien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De XL variant toch? Oke. Na de sex als jij je weer grommend terugtrekt in je hoekje kan ik je bedaren door merci reepjes naar je toe te gooien. Of was dat nou tijdens je maandelijkse periode? Ik hou het niet meer bij.
Oh right. Ik schrijf het ff op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Die van dat gooien na de seks, dat ben ik. Als ik ongesteld ben moet je juist niks naar me toe gooien.
Blauw of rood?quote:
Ik moest kokhalzenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat trekt na een paar keer slikken wel weg hoor, vraag Haywood maar.
Zij ook, maar stug bleef ze doorgaan. Het went vanzelf schatje, ik zal je hoofd niet meer zo hard naar beneden duwen volgende keer. Zie het als een teken van liefde wat je aan mij gaf.quote:
Blauw graag, ik neem ook genoegen met de AH of LIDL variant.quote:
Sjonge, jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Blauw graag, ik neem ook genoegen met de AH of LIDL variant.
Bij mij krijg je alleen maar A-Kwaliteit, je weet zelluf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Blauw graag, ik neem ook genoegen met de AH of LIDL variant.
Juist door dit topic komt die UI over alsof je er echt over nagedacht hebt en daarom de gedachte wekt dat je zo'n lulletje bent die een beetje interessant loopt te doen. Ook doordat je het tegen vindt vallen dat iemand veel hipper is dan jij eigenlijk gehoopt had, wekt de indruk dat je ook zo'n suf kind bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dank danku. Maar dit is gelijk een goed voorbeeld hoeveel zo'n ui kan betekenen voor het beeld van wat men van je heeft.
Tong is geen mod/product van de mods. Maar de rest mag je zelf uitvogelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Zaktabak het volgende:
uote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 08:29 schreef Aeqvitas het volgende:
Niet weten wie Tong is
Een feeks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Moira. het volgende:
Echte identiteiten van FOK!kers
Vind het ook altijd leuk als ze erachter komen hoe ik eigenlijk IRL ben
oeh spannend...hoe dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb van jou ook een beeld hoe ik denk dat je er uit ziet
Ongeveer 1,70m lang, lang stijl donkerblond/bruin haar, lief gezicht, normaal vrouwelijk postuur, volgens mij heb je een redelijk zachte stem en draag je een bril maar dat weet ik niet zeker..quote:
klopt wel aardig. wat is een normaal vrouwelijk postuur :p? ik ben iig dun. en draag geen bril, alleen bij t auto rijden als ik geen lenzen draag ofzo. had je dit een aantal jaar terug opgeschreven dan was ik blond geweest:P dus ook wel een beetje toeval i guessquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ongeveer 1,70m lang, lang stijl donkerblond/bruin haar, lief gezicht, normaal vrouwelijk postuur, volgens mij heb je een redelijk zachte stem en draag je een bril maar dat weet ik niet zeker..
klopt het?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
klopt wel aardig. wat is een normaal vrouwelijk postuur :p? ik ben iig dun. en draag geen bril, alleen bij t auto rijden als ik geen lenzen draag ofzo. had je dit een aantal jaar terug opgeschreven dan was ik blond geweest:P dus ook wel een beetje toeval i guess
Jij bent tegen de 1 meter 90, je bent kaal of je hebt kort blond haar.. ik denk dat je er fysiek sterker uit ziet dan de gemiddelde man, iets breder dus, maar niet te breed, je hebt een snelle baardgroei maar scheert je wel, meestal zien mensen je met stoppels.quote:
Hmm.. 1.85m, blond/donkerblond haar.. opgeschoren en bovenop lang natuurlijk.. fysiek monster maar niet te monster ( die is correct ) En mijn baardgroei is even snel als van een 7 jarig jongetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij bent tegen de 1 meter 90, je bent kaal of je hebt kort blond haar.. ik denk dat je er fysiek sterker uit ziet dan de gemiddelde man, iets breder dus, maar niet te breed, je hebt een snelle baardgroei maar scheert je wel, meestal zien mensen je met stoppels.
eend denkt dat ik een stoffige boekenwurm benquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik ook zeggen dat je onder bepaalde omstandigheden een bril draagt, maar dat geloof je zeker niet
normaal vrouwelijk postuur bedoelde ik mee niet dik niet dun, gewoon gemiddeld, weet niet hoe ik het moet zeggen, zo ongeveer :
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef chroestjov het volgende:
Allemaal gedrochten die het daglicht niet kunnen verdragen.
Lelijke mensen gespotquote:
nee juist nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eend denkt dat ik een stoffige boekenwurm ben
heb je wel eens een foto gepost op fok?quote:
neeh. ik was wel naar de meet, maar dat vind ik anders. jij wel dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
heb je wel eens een foto gepost op fok?
quote:
ja is ook wel anders toch, ik wel een keer een foto maar die is weg volgens mij, maar je hebt altijd nog die mensen die de foto opslaan en doorsturenquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh. ik was wel naar de meet, maar dat vind ik anders. jij wel dan?
Madeliefff is een leuke meid hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:58 schreef chroestjov het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Terechte klacht wel. Ik ken er ook een paar. Een aantal waarvan ik niet geloof dat het Fokkerts zijn, en een aantal dat het stereotype Fokkert niet alleen bevestigt maar ook nog eens naar een hoger niveau tilt
haha t eerste gedeelte vond ik aardig, t tweede gedeelte haalde t eerste weer onderuit :pquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Madeliefff is een leuke meid hoorNet als VeerEli. Maar die laatste is way out of my league helaas
[..]
Hoezo dat dan? Ben je niet blij met de concurrentie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha t eerste gedeelte vond ik aardig, t tweede gedeelte haalde t eerste weer onderuit :p
eerste zeg je dat ik wel leuk ben ...daarna dat iemand anders heel veel leuker isquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ben je niet blij met de concurrentie?
Nice.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. 1.85m, blond/donkerblond haar.. opgeschoren en bovenop lang natuurlijk.. fysiek monster maar niet te monster ( die is correct ) En mijn baardgroei is even snel als van een 7 jarig jongetjeGoed bezig
we blijven natuurlijk mannenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eerste zeg je dat ik wel leuk ben ...daarna dat iemand anders heel veel leuker is....beetje onhandig geformuleerd natuurlijk
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. 1.85m, blond/donkerblond haar.. opgeschoren en bovenop lang natuurlijk.. fysiek monster maar niet te monster ( die is correct ) En mijn baardgroei is even snel als van een 7 jarig jongetjeGoed bezig
Ja tussen mijn billen. En jij? Vetklepquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]fysiek monster.... Heb je wel borsthaar?
Hoe DENK je dat ik eruit zie?quote:
Hmm..quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hoe DENK je dat ik eruit zie?(Jaja, we houden het spannend!)
Helemaal FOUT zie ik al weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm..1,70m, beetje herfstbruine haren tot net over je schouders, normaal postuur, kilootje of 60/65. Cup B, All-stars zijn je lievelingsschoenen, je rookt niet maar houdt wel van een wijntje. Geen bril.
1,72m, bruin haar tot BH bandje, normaal/smal postuur, 54/55 kilo, geen bril, Cup B, All-stars waren mijn lievelingsschoenen (toen ik 16 wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm..1,70m, beetje herfstbruine haren tot net over je schouders, normaal postuur, kilootje of 60/65. Cup B, All-stars zijn je lievelingsschoenen, je rookt niet maar houdt wel van een wijntje. Geen bril.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
1,72m, bruin haar tot BH bandje, normaal/petite postuur, 54/55 kilo, geen bril, Cup B, All-stars waren mijn lievelingsschoenen (toen ik 16 was), rook niet, wijn vind ik vies, ik drink mixdrankjes. Geen bril inderdaad.
Zit toch aardig in de buurt. Good job!
Ik ken je ook niet goed, je bent niet echt een interessante user geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij had het bij mij anders ook goed fout
ewa dikkequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben kk lekker dus stel niet teleur
Ey was grapje hequote:
Ja, die was niet zo slim nee... Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eerste zeg je dat ik wel leuk ben ...daarna dat iemand anders heel veel leuker is....beetje onhandig geformuleerd natuurlijk
eey mohammed jusef ali, gaa is wech uit me topik G, is Nie cool man! :$quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ewa moet ik je gaan verpletteren ofzo
okquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
eey mohammed jusef ali, gaa is wech uit me topik G, is Nie cool man! :$
10 rondjes rennen of 50 keer opdrukkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, die was niet zo slim nee... Hoe kan ik het goedmaken?
teringlelijk, net als iedereen hier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe denken jullie dat ik er uit zie dan?
Afgaand op mijn accountnaam kan het nooit heel veel goeds zijn
In één keer goed zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringlelijk, net als iedereen hier.
kort bruin haar met zijscheiding en een blauwe overhemd met een rode stropdas denk ik...maarja dat ben ik hequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
En dik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
uiteraardquote:
quote:
quote:
Nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, die was niet zo slim nee... Hoe kan ik het goedmaken?
dat is correctquote:
Oke .. hmm lange gozer, rond de 1.88m, gemillimeterd, 'dun', geen bril.. blauwe ogen,..quote:
Dat is niet veel goedsquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Iggy Pop in zijn jonge jaren.
En ik danquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke .. hmm lange gozer, rond de 1.88m, gemillimeterd, 'dun', geen bril.. blauwe ogen,..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Iggy Pop in zijn jonge jaren.
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen, net zoals bij donniedarkno..quote:
klopt ongeveer, alleen niet gemillimeterd en geen blauwe ogen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke .. hmm lange gozer, rond de 1.88m, gemillimeterd, 'dun', geen bril.. blauwe ogen,..
Nuchtere gozer, 25 jaar, 1.78, bruin haar, bril, geen lang haar maar ook niet heel kort, normaal postuur.quote:
Op een goede manier bedoel ik datquote:
dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen, net zoals bij donniedarkno..
oh, dan is het goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Op een goede manier bedoel ik dat
Ik ben een absolute baas, mij zien alleen al geeft je een goddelijk gevoel. Natte broekjes alom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen, net zoals bij donniedarkno..
dun, lang en kort donkerblond haar?quote:
Nuchter, 22 jaar, 1.92, blond, halflang haar, geen bril en normaal postuur. Maar heel aardige pogingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nuchtere gozer, 25 jaar, 1.78, bruin haar, bril, geen lang haar maar ook niet heel kort, normaal postuur.
Zal ik de dickpicks verspreiden die je naar die "chick" ( mijn vrouwelijke kloon) had gestuurd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal ik je foto's verspreiden? Dan kunnen we het giswerk achterwege laten.
Eigenlijk alleen omdat je het vaak over drugs hebtquote:
1,92quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nuchter, 22 jaar, 1.92, blond, halflang haar, geen bril en normaal postuur. Maar heel aardige poging
Enorme afro, spleetje tussen je voortanden, 1.54m.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hehequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ik de dickpicks verspreiden die je naar die "chick" ( mijn vrouwelijke kloon) had gestuurd?
Je begon wel als een kwakje, dat is zekerquote:
maar maar waarom dan die foto naast je naam met kort haar en rode stropdas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nuchter, 22 jaar, 1.92, blond, halflang haar, geen bril en normaal postuur. Maar heel aardige poging
Nee toch! Jij ook al?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,92Mooie lengte (no hommo )
Hmm.. hoe zou jij eruit zien..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
Nu moet ik ook wel bekennen dat als ik Zaktabak voor me zie in mijn gedachte, dat het dan een soort Hans Teeuwen look-a-like is.
Dat had ik dus met die kerel van Telfortquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
Nu moet ik ook wel bekennen dat als ik Zaktabak voor me zie in mijn gedachte, dat het dan een soort Hans Teeuwen look-a-like is.
Sshtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Enorme afro, spleetje tussen je voortanden, 1.54m.
Ik zochtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar maar waarom dan die foto naast je naam met kort haar en rode stropdas?
Ik zag Hoink laatst op een reclamebordquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm.. hoe zou jij eruit zien..
haha ben alleen niet echt dun, ben 1.88 wel kort donkerblond haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dun, lang en kort donkerblond haar?
ahahah dikzakquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
haha ben alleen niet echt dun, ben 1.88 wel kort donkerblond haar
Ik ken er ook een paar en een paar kennen mij ook wel.quote:De echte identiteit van een FOK!er weten
Heb ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
quote:
quote:
weeg 86 kilo man wats je probleemquote:
Haha 86 kilo aan vet man. weetje hoeveel dat isquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
weeg 86 kilo man wats je probleem
Een illusie die weg wordt gevaagdquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik ken er ook een paar en een paar kennen mij ook wel.
Verder dan de TT heb ik je topic niet gelezen, dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat je klacht is
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
fucking irritant als mensen een nieuwe ui nemen iddquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef TARDIS. het volgende:
Grappig hoe je mensen gaat verbinden met hun UI.
Ik kan er dan ook slecht tegen als users die ik ken ineens van UI wisselen.
De gedachte dat Haywood dat ooit doet.
* TARDIS. rilt
Als je wil kan ik wel proberen een snor te laten groeien, maar of het daar beter van wordt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat had ik dus met die kerel van Telfort
hou je bek man, mijn lul weegt 25 kiloquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha 86 kilo aan vet man. weetje hoeveel dat is
Vooral als je 1.68 bent
Je hebt al een baard.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je wil kan ik wel proberen een snor te laten groeien, maar of het daar beter van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |