En ik danquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke .. hmm lange gozer, rond de 1.88m, gemillimeterd, 'dun', geen bril.. blauwe ogen,..
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Iggy Pop in zijn jonge jaren.
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen, net zoals bij donniedarkno..quote:
klopt ongeveer, alleen niet gemillimeterd en geen blauwe ogen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke .. hmm lange gozer, rond de 1.88m, gemillimeterd, 'dun', geen bril.. blauwe ogen,..
Nuchtere gozer, 25 jaar, 1.78, bruin haar, bril, geen lang haar maar ook niet heel kort, normaal postuur.quote:
Op een goede manier bedoel ik datquote:
dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen, net zoals bij donniedarkno..
oh, dan is het goedquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Op een goede manier bedoel ik dat
Ik ben een absolute baas, mij zien alleen al geeft je een goddelijk gevoel. Natte broekjes alom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Van jou kan ik echt geen hoogte krijgen, net zoals bij donniedarkno..
dun, lang en kort donkerblond haar?quote:
Nuchter, 22 jaar, 1.92, blond, halflang haar, geen bril en normaal postuur. Maar heel aardige pogingquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nuchtere gozer, 25 jaar, 1.78, bruin haar, bril, geen lang haar maar ook niet heel kort, normaal postuur.
Zal ik de dickpicks verspreiden die je naar die "chick" ( mijn vrouwelijke kloon) had gestuurd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zal ik je foto's verspreiden? Dan kunnen we het giswerk achterwege laten.
Eigenlijk alleen omdat je het vaak over drugs hebtquote:
1,92quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nuchter, 22 jaar, 1.92, blond, halflang haar, geen bril en normaal postuur. Maar heel aardige poging
Enorme afro, spleetje tussen je voortanden, 1.54m.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe denken jullie dat ik er uit zie dan?
Afgaand op mijn accountnaam kan het nooit heel veel goeds zijn
Hehequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zal ik de dickpicks verspreiden die je naar die "chick" ( mijn vrouwelijke kloon) had gestuurd?
Je begon wel als een kwakje, dat is zekerquote:
maar maar waarom dan die foto naast je naam met kort haar en rode stropdas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nuchter, 22 jaar, 1.92, blond, halflang haar, geen bril en normaal postuur. Maar heel aardige poging
Nee toch! Jij ook al?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
1,92Mooie lengte (no hommo )
Hmm.. hoe zou jij eruit zien..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef hoink581 het volgende:
Nu moet ik ook wel bekennen dat als ik Zaktabak voor me zie in mijn gedachte, dat het dan een soort Hans Teeuwen look-a-like is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |