ewa dikkequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
ik ben kk lekker dus stel niet teleur
Ey was grapje hequote:
Ja, die was niet zo slim nee... Hoe kan ik het goedmaken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eerste zeg je dat ik wel leuk ben ...daarna dat iemand anders heel veel leuker is....beetje onhandig geformuleerd natuurlijk
eey mohammed jusef ali, gaa is wech uit me topik G, is Nie cool man! :$quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ewa moet ik je gaan verpletteren ofzo
okquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
eey mohammed jusef ali, gaa is wech uit me topik G, is Nie cool man! :$
10 rondjes rennen of 50 keer opdrukkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, die was niet zo slim nee... Hoe kan ik het goedmaken?
teringlelijk, net als iedereen hier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe denken jullie dat ik er uit zie dan?
Afgaand op mijn accountnaam kan het nooit heel veel goeds zijn
In één keer goed zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringlelijk, net als iedereen hier.
kort bruin haar met zijscheiding en een blauwe overhemd met een rode stropdas denk ik...maarja dat ben ik hequote:Op woensdag 22 januari 2014 19:25 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe denken jullie dat ik er uit zie dan?
Afgaand op mijn accountnaam kan het nooit heel veel goeds zijn
En dik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
teringlelijk, net als iedereen hier.
uiteraardquote:
quote:
quote:
Nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, die was niet zo slim nee... Hoe kan ik het goedmaken?
dat is correctquote:
Oke .. hmm lange gozer, rond de 1.88m, gemillimeterd, 'dun', geen bril.. blauwe ogen,..quote:
Dat is niet veel goedsquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Iggy Pop in zijn jonge jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |