Haywood.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ik een foto van Haywood heb gezien, ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar haar
Mijn DM staat open.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Achgoed, we moeten er mee leren leven. Ik heb ook eens wat namen doorgespeeld gekregen van FOK!ers die echt precies voldeden aan mijn beeld.
ik kwam er laatst ook zo een tegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Achgoed, we moeten er mee leren leven. Ik heb ook eens wat namen doorgespeeld gekregen van FOK!ers die echt precies voldeden aan mijn beeld.
Mijn DM staat open (nieuwsgierigheid is een sierlijke karaktereigenschap toch?)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Wat voor een beeld heb je van mij dan? Eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Door dit topic ga ik weer een nieuwe UI uitzoeken. Nog suggesties voor een UI die bij mijn imago past?
Ik heb hem van jezelf ontvangen manquote:
Stuur eens door dan aubquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb hem van jezelf ontvangen man
Vriendinloos hoor al een tijdjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een dikkige norse dertiger met 6,2 vriendin.
Ik associeer je nog steeds teveel met Rezania maar dat is vanwege je username. Je UI is best niks zeggend tbhquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat voor een beeld heb je van mij dan? Eerlijk zijn.
Bedankt nu heb ik niet hoeven lezen maar toch kunnen posten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat boeit dus helemaal niemand, maar toch ook weer wel. Dat is de consensus in dit topic.
Is ze mooi?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ik een foto van Haywood heb gezien, ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar haar
Voor haar leeftijd is ze mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat valt tegen, dan![]()
Maar misschien zou ik haar hoger indelen
Een gapend kontgatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Door dit topic ga ik weer een nieuwe UI uitzoeken. Nog suggesties voor een UI die bij mijn imago past?
Ik weet nu niet precies wat ik moet denken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd is ze mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |