quote:
Nee, maar je moet toch even omschakelen bij zijn/haar posts.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik maal er zelf inderdaad ook niet zoveel om. Ik denk dat ik wellicht de identiteit van één of twee FOK!kers ken, maar dat heeft verder geen toegevoegde waarde.
Ik vind jouw ui altijd echt nice. +1 voor dat imago.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
Vaak helpt het als je UI ook een beetje matcht met je posts.
wat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
heel diep in diegene zijn FiPo gravend
Klopt.. it is still the internet..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
Maar dat omschakelen en een verpest illusie is niet knettertje tof
namenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch even omschakelen bij zijn/haar posts.
Het is een beeld wat je geschept hebt bij een user. Een soort imago. Maar dat is dan ook de charme van zo'n forum.
Dank danku. Maar dit is gelijk een goed voorbeeld hoeveel zo'n ui kan betekenen voor het beeld van wat men van je heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind jouw ui altijd echt nice. +1 voor dat imago.
Ja, ik had achter jou dus nooit zo'n taalgebruik en niet-onzin topic verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dank danku. Maar dit is gelijk een goed voorbeeld hoeveel zo'n ui kan betekenen voor het beeld van wat men van je heeft.
quote:
Ja, godverquote:
Ach ja, je eigen sprookje maken is altijd leuk natuurlijk totdat je beseft dat de realiteit eigenlijk nog vele malen onwaarschijnlijker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee, maar je moet toch even omschakelen bij zijn/haar posts.
Het is een beeld wat je geschept hebt bij een user. Een soort imago. Maar dat is dan ook de charme van zo'n forum.
Thug lifequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
die pet heb ik ookquote:
Een dikkige norse dertiger met 6,2 vriendin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Door dit topic ga ik weer een nieuwe UI uitzoeken. Nog suggesties voor een UI die bij mijn imago past?
Haywood.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ik een foto van Haywood heb gezien, ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar haar
Mijn DM staat open.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Achgoed, we moeten er mee leren leven. Ik heb ook eens wat namen doorgespeeld gekregen van FOK!ers die echt precies voldeden aan mijn beeld.
ik kwam er laatst ook zo een tegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Zaktabak het volgende:
Achgoed, we moeten er mee leren leven. Ik heb ook eens wat namen doorgespeeld gekregen van FOK!ers die echt precies voldeden aan mijn beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |