maar het zijn er inderdaad niet veel. Dan is het album gewoon te lang
 maar het zijn er inderdaad niet veel. Dan is het album gewoon te lang  

Zelfs géénquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef Norrage het volgende:
Revolution?maar het zijn er inderdaad niet veel. Dan is het album gewoon te lang
 . Zelfs de versie van 'Revolution' niet. De hele allure van het album, zo veel verschillende kanten van elk bandlid, geen song te veel.
. Zelfs de versie van 'Revolution' niet. De hele allure van het album, zo veel verschillende kanten van elk bandlid, geen song te veel.

Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Sign O the Times staan ook geen fillers.

eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Sign O the Times staan ook geen fillers.

Heb hem weer eens opstaan. Ik vind Housequake wel een fillerquote:
 verder niet ja
 verder niet ja

Neeeeeeeeeeeeeeeeee, man! Housequake is fuckin lekker!quote:
 .
. 

Revolver is ook prima inderdaad. Mijn op twee na favoriete Beatles-plaat. De witte staat daar een treetje boven, maar Rubber Soul is mijn favoriet. En ook direct mijn favoriete plaat aller tijden!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:50 schreef ranja het volgende:
Beatles album, nadat ik Revolver eindelijk eens gekocht had blijkt het toch m'n favoriet geworden te zijn vóór het 'white album'. Had ik vooraf niet verwacht maar de collectie van de liedjes is zoveel meer dan elk liedje afzonderlijk bij dat album... en met And Your Bird Can Sing heeft het alsnog een van m;n favoriete Beatles songs.

nog gecoverd door Sonic Youthquote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef Gruisman het volgende:
Misschien niet heel erg indie, maar wat een nummer
Voor mij het beste Beatles nummer

quote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Als ultieme hipsters mogen we het eigenlijk niet, maar natuurlijk vinden wij ook een sterk aantal popnummers gewoon heel lekker eigenlijk. Biecht maar op! De mijne:
Mika - Grace Kelly
Enrique Iglesias - Escape
a-ha - Take on Me
Paula Abdul - Straight Up
Nelly Furtado - I'm Like a Bird
Ke$ha - Your Love is My Drug
Alexis Jordan - Hush Hush
En dan nog heleboel niet-Europese pop, zoals Latin-Pop en K-Pop, maar die nummers kennen jullie vast niet op een aantal na (Gusttavo Lima, Aventura, Juanes) dus die bespaar ik jullie.
Ben benieuwd naar jullie.
 Nu kan ik je niet meer serieus nemen
 Nu kan ik je niet meer serieus nemen  

Ja maar heb het over top-40 pop he.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef ranja het volgende:
eh ja, wat is er mis met pop?
net zo veel pop die goed is als alternatief/rock en ook net zoveel die niet goed is...

dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ja maar heb het over top-40 pop he.
Dus dingen als Janelle Monae tellen niet, dat is niet commercieel genoeg voor dit rijtje.

Neemt ie nog het beste nummer uit het rijtje..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]Nu kan ik je niet meer serieus nemen

Dat is juist het idee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?

misschien kun je een 'guilty pleasures' of 'welke foute muziek vind je goed' topic zoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Was overigens niet mijn bedoeling zo'n discussie uit te lokken.

quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar heb het over top-40 pop he.
Dus dingen als Janelle Monae tellen niet, dat is niet commercieel genoeg voor dit rijtje.

ja, en vervolgens is haar album van 2012 compleet genegeerd zo'n beetje,quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
Hoewel die laatste niet in de top 40 heeft gestaan, wel op 3 in de ultratop 50.

En kan die persoon hem weer even online zetten?
 En kan die persoon hem weer even online zetten?  

Ik zie hem nog. Of is dat het probleem niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
Wie had ook al weer mijn UI gemaakt?En kan die persoon hem weer even online zetten?

Ik wil hem ook op een andere site gebruiken, maar de versie die ik hier heb is 8 pixels ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hem nog. Of is dat het probleem niet?
 heb het origineel niet meer
 heb het origineel niet meer

Ja Sugababes waren tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
sugababes in de hoogtijdagen was prima muziek die hoog stond
 Of Atomic Kitten
 Of Atomic Kitten  maar dat was vooral
 maar dat was vooral 
 maar ik heb sowieso dat soort muziek altijd wel geluisterd. Robbie Williams vind/vond ik ook fantastisch
 maar ik heb sowieso dat soort muziek altijd wel geluisterd. Robbie Williams vind/vond ik ook fantastisch

Atomic Kitten was alleen goed voor het oog wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Sugababes waren tofOf Atomic Kitten
maar dat was vooral
Qua echte mainstream muziek die ik ook serieus wel goed vond, was Natasha Bedingfieldmaar ik heb sowieso dat soort muziek altijd wel geluisterd. Robbie Williams vind/vond ik ook fantastisch

En leuk voor als er vrouwen op een feestje zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atomic Kitten was alleen goed voor het oog wat mij betreft.

Vind dat juist een van de mindere nummers van Jason Derulo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Talk Dirty wel leuk, Kerf

Dit zijn wel heel veel bekentenissen in postquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar dat was vooral
Qua echte mainstream muziek die ik ook serieus wel goed vond, was Natasha Bedingfieldmaar ik heb sowieso dat soort muziek altijd wel geluisterd. Robbie Williams vind/vond ik ook fantastisch

Ik vind dit nummer altijd heel mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef ranja het volgende:
Met de Sugababes is het eigenlijk niet meer goed gekomen na het eerste album, of eigenlijk na de eerste single

en ook
 en ook  

die ene rosse hadden ze nooit mogen vervangenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef ranja het volgende:
Met de Sugababes is het eigenlijk niet meer goed gekomen na het eerste album, of eigenlijk na de eerste single

die heeft dan nog wel een aardig soloalbum gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Beregd het volgende:
die ene rosse hadden ze nooit mogen vervangen

Dit topic is omgetoverd tot een meidengroeptopic.quote:

Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar dat was vooral

Eerste 2 albums zijn prima, daarna inderdaad ook een hoop pulp gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef ranja het volgende:

We moeten toch wat hebben om naar te kijkeN?quote:

Ze probeert dat al met zichzelf te doen geloof ik, maar dan niet met vuur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat 'geval' helemaal links:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |