nog gecoverd door Sonic Youthquote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef Gruisman het volgende:
Misschien niet heel erg indie, maar wat een nummer
Voor mij het beste Beatles nummer
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Als ultieme hipsters mogen we het eigenlijk niet, maar natuurlijk vinden wij ook een sterk aantal popnummers gewoon heel lekker eigenlijk. Biecht maar op! De mijne:
Mika - Grace Kelly
Enrique Iglesias - Escape
a-ha - Take on Me
Paula Abdul - Straight Up
Nelly Furtado - I'm Like a Bird
Ke$ha - Your Love is My Drug
Alexis Jordan - Hush Hush
En dan nog heleboel niet-Europese pop, zoals Latin-Pop en K-Pop, maar die nummers kennen jullie vast niet op een aantal na (Gusttavo Lima, Aventura, Juanes) dus die bespaar ik jullie.
Ben benieuwd naar jullie.
Ja maar heb het over top-40 pop he.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef ranja het volgende:
eh ja, wat is er mis met pop?
net zo veel pop die goed is als alternatief/rock en ook net zoveel die niet goed is...
dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ja maar heb het over top-40 pop he.
Dus dingen als Janelle Monae tellen niet, dat is niet commercieel genoeg voor dit rijtje.
Neemt ie nog het beste nummer uit het rijtje..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]Nu kan ik je niet meer serieus nemen
Dat is juist het idee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?
misschien kun je een 'guilty pleasures' of 'welke foute muziek vind je goed' topic zoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Was overigens niet mijn bedoeling zo'n discussie uit te lokken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar heb het over top-40 pop he.
Dus dingen als Janelle Monae tellen niet, dat is niet commercieel genoeg voor dit rijtje.
ja, en vervolgens is haar album van 2012 compleet genegeerd zo'n beetje,quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
Hoewel die laatste niet in de top 40 heeft gestaan, wel op 3 in de ultratop 50.
Ik zie hem nog. Of is dat het probleem niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
Wie had ook al weer mijn UI gemaakt?En kan die persoon hem weer even online zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |