Die en Revolverquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:11 schreef Norrage het volgende:
Qua album is het wel altijd Abbey Road voor mij
Metronomy.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:19 schreef Xrenity het volgende:
Nieuwe Metronomy is ook wel leuk. https://soundcloud.com/metronomy/love-letters-radio-edit/
White Album heeft het gebruikelijke probleem, dat het te lang is. Als het geen dubbelalbum was geweest en er een aantal slechtere nummers af zouden zijn gehaald, is het hun beste. Hetzelfde met een Exile on Main St, een Sign O the Times etc etc...en eigenlijk ook met Reflektorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Die en Revolver. Ik vind White Album altijd lichtelijk overrated
.
Klopt ja, staan natuurlijk wel een aantal enorme klassiekers opquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
White Album heeft het gebruikelijke probleem, dat het te lang is. Als het geen dubbelalbum was geweest en er een aantal slechtere nummers af zouden zijn gehaald, is het hun beste. Hetzelfde met een Exile on Main St, een Sign O the Times etc etc...en eigenlijk ook met Reflektor
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
White Album heeft het gebruikelijke probleem, dat het te lang is. Als het geen dubbelalbum was geweest en er een aantal slechtere nummers af zouden zijn gehaald, is het hun beste. Hetzelfde met een Exile on Main St, een Sign O the Times etc etc...en eigenlijk ook met Reflektor
Eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar was dat vanwege het album, of vanwege de hit-singles?quote:
Wélke singles van dat albumquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar was dat vanwege het album, of vanwege de hit-singles?
Volgens mij probeer je een punt te maken dat ik vooralsnog niet ziequote:
Zelfs géénquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:38 schreef Norrage het volgende:
Revolution?maar het zijn er inderdaad niet veel. Dan is het album gewoon te lang
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Sign O the Times staan ook geen fillers.
eens.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Sign O the Times staan ook geen fillers.
Heb hem weer eens opstaan. Ik vind Housequake wel een fillerquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeee, man! Housequake is fuckin lekker!quote:
Revolver is ook prima inderdaad. Mijn op twee na favoriete Beatles-plaat. De witte staat daar een treetje boven, maar Rubber Soul is mijn favoriet. En ook direct mijn favoriete plaat aller tijden!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:50 schreef ranja het volgende:
Beatles album, nadat ik Revolver eindelijk eens gekocht had blijkt het toch m'n favoriet geworden te zijn vóór het 'white album'. Had ik vooraf niet verwacht maar de collectie van de liedjes is zoveel meer dan elk liedje afzonderlijk bij dat album... en met And Your Bird Can Sing heeft het alsnog een van m;n favoriete Beatles songs.
nog gecoverd door Sonic Youthquote:Op maandag 27 januari 2014 15:14 schreef Gruisman het volgende:
Misschien niet heel erg indie, maar wat een nummer
Voor mij het beste Beatles nummer
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:06 schreef Kerftminister het volgende:
Als ultieme hipsters mogen we het eigenlijk niet, maar natuurlijk vinden wij ook een sterk aantal popnummers gewoon heel lekker eigenlijk. Biecht maar op! De mijne:
Mika - Grace Kelly
Enrique Iglesias - Escape
a-ha - Take on Me
Paula Abdul - Straight Up
Nelly Furtado - I'm Like a Bird
Ke$ha - Your Love is My Drug
Alexis Jordan - Hush Hush
En dan nog heleboel niet-Europese pop, zoals Latin-Pop en K-Pop, maar die nummers kennen jullie vast niet op een aantal na (Gusttavo Lima, Aventura, Juanes) dus die bespaar ik jullie.
Ben benieuwd naar jullie.
Ja maar heb het over top-40 pop he.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:12 schreef ranja het volgende:
eh ja, wat is er mis met pop?
net zo veel pop die goed is als alternatief/rock en ook net zoveel die niet goed is...
dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
Ja maar heb het over top-40 pop he.
Dus dingen als Janelle Monae tellen niet, dat is niet commercieel genoeg voor dit rijtje.
Neemt ie nog het beste nummer uit het rijtje..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]Nu kan ik je niet meer serieus nemen
Dat is juist het idee.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:27 schreef ranja het volgende:
[..]
dus als iets in de top 40 komt is het automatisch niet goed meer?
misschien kun je een 'guilty pleasures' of 'welke foute muziek vind je goed' topic zoekenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:44 schreef Kerftminister het volgende:
Was overigens niet mijn bedoeling zo'n discussie uit te lokken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 22:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar heb het over top-40 pop he.
Dus dingen als Janelle Monae tellen niet, dat is niet commercieel genoeg voor dit rijtje.
ja, en vervolgens is haar album van 2012 compleet genegeerd zo'n beetje,quote:Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef Felagund het volgende:
Hoewel die laatste niet in de top 40 heeft gestaan, wel op 3 in de ultratop 50.
Ik zie hem nog. Of is dat het probleem niet?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
Wie had ook al weer mijn UI gemaakt?En kan die persoon hem weer even online zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |