Ik wil hem ook op een andere site gebruiken, maar de versie die ik hier heb is 8 pixels ofzoquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie hem nog. Of is dat het probleem niet?
Ja Sugababes waren tofquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
sugababes in de hoogtijdagen was prima muziek die hoog stond
Atomic Kitten was alleen goed voor het oog wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja Sugababes waren tofOf Atomic Kitten
maar dat was vooral
Qua echte mainstream muziek die ik ook serieus wel goed vond, was Natasha Bedingfieldmaar ik heb sowieso dat soort muziek altijd wel geluisterd. Robbie Williams vind/vond ik ook fantastisch
En leuk voor als er vrouwen op een feestje zijnquote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Atomic Kitten was alleen goed voor het oog wat mij betreft.
Vind dat juist een van de mindere nummers van Jason Derulo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind Talk Dirty wel leuk, Kerf
Dit zijn wel heel veel bekentenissen in postquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar dat was vooral
Qua echte mainstream muziek die ik ook serieus wel goed vond, was Natasha Bedingfieldmaar ik heb sowieso dat soort muziek altijd wel geluisterd. Robbie Williams vind/vond ik ook fantastisch
Ik vind dit nummer altijd heel mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef ranja het volgende:
Met de Sugababes is het eigenlijk niet meer goed gekomen na het eerste album, of eigenlijk na de eerste single
die ene rosse hadden ze nooit mogen vervangenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef ranja het volgende:
Met de Sugababes is het eigenlijk niet meer goed gekomen na het eerste album, of eigenlijk na de eerste single
die heeft dan nog wel een aardig soloalbum gemaaktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:15 schreef Beregd het volgende:
die ene rosse hadden ze nooit mogen vervangen
Dit topic is omgetoverd tot een meidengroeptopic.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
maar dat was vooral
Eerste 2 albums zijn prima, daarna inderdaad ook een hoop pulp gemaakt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:25 schreef ranja het volgende:
We moeten toch wat hebben om naar te kijkeN?quote:
Ze probeert dat al met zichzelf te doen geloof ik, maar dan niet met vuur.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:34 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat 'geval' helemaal links:
[ afbeelding ]
ach de ene keer gaat het over kanye, dan over beatles en nu over sugababes maar zelden over indiequote:
En, en, en? Kijk er al een tijdje naar uit, maar dat werkt niet op werk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:35 schreef Norrage het volgende:
De nieuwe Broken Bells staat op de luisterpaal!
Erg lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:44 schreef Zocalo het volgende:
[..]
En, en, en? Kijk er al een tijdje naar uit, maar dat werkt niet op werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |